• Pranešimai

    8.299
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    471
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Kompiuteriniai (PC) žaidimai – tai virtuali realybė, kuri per keletą akimirkų geba sukelti puokštę įvairiausių potyrių. Ją gali sudaryti adrenalinas, azartas, džiaugsmas, liūdesys ar net euforija, patiriama laimėjus mūšį ar išsprendus dešimties lygių galvosūkį. Sunku patikėti, jog žaidimus, taip pat kaip kadaise – kiną daugelis žmonių tebevertina kaip vaikišką užsiėmimą. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istorija jau siekia daugiau nei 50 metų. Grįžkime laiku atgal ir susipažinkime su šios pramogos ištakomis, augimu. Drąsūs eksperimentai ir jų rezultatai XX a. pabaigoje kompiuteriai buvo žinomi tik mažai saujelei žmonių – tai mokslininkai ir pirmieji programuotojai. Vis dėlto iš jų lūpų kalbos apie revoliucinį išradimą sklido toliau, kol galiausiai šios mašinos, kuriose ir gimė PC žaidimai, pasiekė pramogų industriją. Taip atsirado pirmieji žaidimų automatai, o juose kamuoliukus pakeitė lemputės ir maži ekranėliai. Dar vėliau tuose nedideliuose ekranėliuose daiktai įgavo vis tikroviškesnes formas, buvo galima atpažinti žmogaus ar automobilio atvaizdą. Taip pamažu realus gyvenimas buvo perkeltas į ekranus, o kartu su juo – ir sporto šakos, detektyvai, lenktynės, kortų žaidimai ir dar daug kitų sričių. Tuo pačiu metu kompiuterių ekranai po truputį įgavo spalvas ir pradėjo skleisti įvairius garsus. Pirmieji kompiuteriniai žaidimai Nors šia tema kyla daug diskusijų, manoma, jog PC žaidimai kaip pramogų industrijos dalis prasidėjo sulig pirmuoju, kuris buvo skirtas specialiam „Nimrod“ kompiuteriui ir vadinosi „Nim“ (1951 m). Jis neturėjo grafinės išvesties ir buvo žaidžiamas mygtuko paspaudimais – pirma žaidėjas paspausdavo mygtuką, o tik tuomet kompiuteris padarydavo tą patį. Pirmasis grafinę išvestį turėjęs žaidimas buvo „Tik-Tac-Toe“ (išleistas 1952 m.), kuris šiandien gerai žinomas kaip „iksiukai ir nuliukai“. Vienspalvių taškų, 35 ir 16 rezoliucijos ekranas ant katodinio spindulių aparato leido lengvai sekti žaidimo eigą ir matyti padarytus ėjimus. 1985 m. buvo sukurtas pirmasis kompiuterinis žaidimas, valdomas dviejų žaidėjų: tenisas. Žaidimų konsolių perversmas PC žaidimai nebuvo žaidžiami konsolėmis iki 1971 m. Tada sukurta pirmoji, o jos išradėjas Ralfas Bajeris už tai apdovanotas Nacionaliniu technologijos pažangos medaliu. Vėliau prasidėjo konsolių perversmas: atsirado pirmieji pulteliai, 12 ar daugiau žaidimų paketai su tokiais žaidimais kaip šachmatai ir šiandien gerai žinomas „Ping-Pong“. Japonai puikiai išmanė konsolių subtilybes: jų dėka pasaulis išvydo „Nintendo“, „Sega“ ir „TurboGrafx-16“ konsoles. Kartu su jomis pasirodė ir iki šių dienų mylimi žaidimai „Super Mario“, pirmasis 3D žaidimas „Last Hope“ ir „Sonic“. Konsolės, dėl kurių PC žaidimai dabar puikiai žinomi, priklauso jau šeštajai ir septintajai kartoms. Kompiuteriniai žaidimai šiandien Šiandien kompiuterinių žaidimų industrija pasaulio mastu įvertinta 70 mln. dolerių, o kai kurie žaidimai daugelyje šalių priskiriami nacionalinėms elektroninio sporto rūšims. Dėl tokių revoliucinių atradimų kaip dirbtinis intelektas, veido, balso bei judesių atpažinimo sistemos, kvapą gniaužianti grafika, virtuali ir papildytoji realybė žaidimai mažai kuo skiriasi nuo realaus pasaulio. Nors vieni šį reiškinį vertina kaip blogybę, kiti džiaugiasi jo teikiamais džiaugsmais: žaidėjai slidinėja Alpių kalnyne, leidžiasi į nuotykius Amazonės džiunglėse, tampa mokslininkais, archeologais ar geriausiai vertinamais šefais. Šiandien PC žaidimai ypatingi – vienintelis dalykas, kuris gali nustatyti ribas, tėra žaidėjo vaizduotė. Nuo pat kompiuterinių žaidimų istorijos pradžios kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš realaus, nuolatos besikeičiančio gyvenimo. Dėl šios priežasties kiekvienas žaidimas – tai terpė įgyvendinti savo didžiausias, kartais sunkiai asmeniniame gyvenime pasiekiamas svajones. Kita vertus, galbūt tai – galimybė pamatuoti, kiek troškimai verti to, kad būtų pasiekti? Galiausiai toks patikėjimas galimybe yra pagrindinis rodiklis, įprasminantis laiką, praleistą prie kompiuterio ekrano.
  2. atsakymo į tavo klausimą neturiu, bet ar yra skirtumas? rask laisvo laiko, kai tikrai nežaisi, uždėk tuos update'us darytis ir nesuk sau galvos. ar yra kitokia priežastis, kodėl tai yra svarbu? o į temą logiškai mąstant, tai jei yra 10 ATSKIRŲ update, tai jie neturėtų kartotis vėl visi nuo 10, jeigu vieno kartu spėjo įrašyti pvz. 4. Wouldn't make any sense otherwise.
  3. bandyk tada per proxy UK šalies ar VPN eiti š tą chatą arba ieškok kitų kontaktų būdų. Yra telefonas nurodytas pvz. gali bandyt skambint.
  4. 1. Naudokite tik rekomenduojamas programas žaidimų įrašymui - ImgBurn arba CloneCD. Kitų programų nenaudokite (naudoti ImgBurn vis dar rizikinga). 2. Naudokite tik rekomenduojamus diskus žaidimų įrašymui - Verbatim (pagamintus Singapure). Aišku galima naudoti ir kitų brand'ų diskus, juo labiau, kad Verbatim ne visada galima gauti, bet jei kyla problemų, su žaidimo paleidimu / veikimu, perrašykite žaidima į Verbatim. Jei problema kartojasi, tada jau ieškokite techninių kliučių, kodėl taip vyksta. Informacija apie diskus, jų brand'us, ir tikruosius gamintojus rasite čia. 3. Esant galimybei naudokite rekomenduojamus diskų recorder'ius - Pioneer 111D / 112D. Jei planuojate artimoje ateityje įsigyti recorder'į XBOX 360 žaidimams, siūlomi yra būtent tie. Jie pasižymi labai stipriu lazeriu įrašant diskus ir vidutiniškomis savybėmis juos nuskaitant (XBOX 360 diskus skaitys pats XBOX 360). 4. Esant galimybei, dual-layer diskų įrašytuvą naudokite tik dual-layer diskų rašymui. Stenkitės juo neįrašinėti paprastų DVD ir juo labiau CD. 5. Diskus laikykite storosiuose CD dėkluose. Nenaudokite "slim" dėklų. Dual-layer diskai nėra atsparūs dulkėms ir įbrėžimams paviršiuje, "slim" dėklai neužtikrina tinkamos apsaugos. Naudokite dėklų viršelius, kad apsaugoti diską, nuo šviesos poveikio. 6. Nenaudokite diskams skirtų lipdukų. Netepliokite dual-layer diskų markeriu. Net ir patys geriausi markeriai skirti užrašyti diskams, gadina jų savybes. Dual-layer diskus laikykite švarius, užmarkiruokite tik patį dėklą. Jei jau butinai norite sumarkiruoti patį diską, bent jau nedarykite to prieš rašymą. Negalima markiruoti diskų prieš juos įrašant. 7. Nelaikykite diskų niekur kitur, o tik jų dėkluose. 8. Nejudinkite įjungtos XBOX 360 konsolės su įdėtu disku. Stenkitės nepalikti disko konsolėje net tada, kai ji yra išjungta. Diskas turi būti dėkle. 9. Saugokite XBOX 360 konsolės lazerį, stenkitės nedėti apšnerkštų Audio CD, Video DVD, stenkitės nenaudoti daugkartinio perrašymo diskų (RW / Re-Writable). 10. Žiūrėkite kaip dedamas diskas į diskasukį. Neteisingai įdėtas diskas gali užstrigti uždarant diskasukio stalčių, ko pasekoje būna subraižomas. Tai aktualu laikant XBOX 360 konsolę tiek vertikalioje, tiek horizontalioje padėtyje. 11. Dual-layer diskus konsolei rašykite tik mažu greičiu. Net jei diskas palaiko didesnį greitį, rašymo greitis yra rekomenduojamas x2 - x2.4. 12. Stenkitės siųstis "sceninių" grupių, išleidžiančių "back-up" žaidimų relyzus. Jei Jūs siunčiatės žaidimus BitTorrent pagalba, tai geriau, jei iš uždarų traker'ių, nes ten galima gauti šiokios tokios pagalbos konkrečiam žaidimo relyzui. 13. Į naujai flash'inamą XBOX 360 konsolę siūloma dėti tik naujausias firmware versijas. Jei renkatės "stealth" firmware (norite žaisti "back-up'us" XBOX live), ieškokite naujausių firmware su xbins. Jie yra atnaujinami nuolat. Nuoroda į temą forume: Gido aptarimas, klausimai ir pastabos.
  5. Šiandien „Bandai Namco“ išleido visiškai naują artėjančio veiksmo „JRPG Dragon Ball Z Kakarot anonsą. Jame demonstruojama žaidimo apžvalga, apžvelgiama daug pažįstamų serijos veikėjų - tiek herojų, tiek piktadarių.
  6. Žaidimai debesyse ir toliau išlieka svarbia tema žaidimų industrijoje. „Google“ prieš keletą mėnesių įžengė į sceną naudodama „Stadia“ paslaugą. „Nintendo“ prezidentas Shuntaro Furukawa neseniai pasidalino savo mintmis. Kalbėdamasis su japonų leidiniu, Furukawa išreiškė nuomonę, kad žaidimai debesyje gali išpopuliarėti per 10 metų, tačiau šiuo metu nemano, kad dedikuota aparatinė įranga - konsolės artimiausiu metu kur dings. Jis mano, kad beprasmiška būtų vien tik sutelkti dėmesį į konsolėms skirtus žaidimus, kurie gali būti skirti tik tam skirtai aparatinei įrangai“. Skaitykite daugiau
  7. @gedunex tai tokia idėja ir buvo prieš skelbiant konkursą, kad jis būtų FB ir, kad kuo daugiau naujų žmonių apie mus sužinotų. Aišku ir senbūviai turėjo šansų, bet buvo nusitaikyta į naują auditoriją.
  8. Sony rašo savo puslapyje taip: https://www.playstation.com/en-gb/get-help/#!/subject/8901211/ Išsikapstysi manau
  9. Keista istorija.. papildomai apie tai nesidomėjau, tačiau sunku patikėt tokiu aplaidumu.. Laukiu kol patys CODEX apie tai praneš, tada patikėsiu pilnai. O šiaip, tai manau su laiku vis tiek ras kaip apeiti tą Denuvo, gi piratavimas yra ir bus katės-pelės žaidimas.
  10. Per čia neina? https://id.sonyentertainmentnetwork.com/id/reset_password/?request_locale=en_US#/reset_password/change?entry=%2Freset_password
  11. Taigi yra tas dalykas. Tik jį aš padariau ne kiekvienoje vietoje. Ieškok Būsenų atnaujinimo šone. Pvz. https://www.playmanija.lt/forumas/ Aiškinsiuosi. irgi fixed
  12. Pranešu, kad dėl susiklosčiusių aplinkybių nugalėtoją paskelbsiu sausio 3 dieną, o ne šiandien kaip pirma planuota.
  13. Taip, sutarėm, kad pareklamuotų PLM
  14. Sveikiname Jus ir Jūsų artimuosius su Šv. Kalėdomis ir Naujaisiais metais! Tegul niekuomet nepritrūksta Jums džiaugsmo, šilumos ir gyvybių. Linkime kitais metais daug gerų žaidimų ir laiko jiems žaisti.
  15. Pristatome mūsų draugų - Žaidimo balso gruodžio 23 d. naujienų video, kuriame esame paminėti ir mes patys.
  16. @bigisk nes nariai negali redaguoti savo turinio neribotą laiką. Pažiūrėk info Kiek laiko praėjus po patalpinimo gali redaguoti savo turinį. Jeigu kažką konkretaus nori pakoreguoti, pasinaudok pranešti apie pranešimą ir komentaruose parašyk ką nori pakeist, moderatoriai padės.
  17. geras, ko dar gero tame aparate yra? papasakok plačiau kokioje temoje ar blogo įraše. būtų faina sužinot daugiau.
  18. Impaler

    Akimirkos iš GameOn 2019

    Keletas kadrų iš GameOn 2019 parodos.