
Javelin
Maniakai-
Pranešimai
1.390 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
160 -
Atsiliepimai
–
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Javelin turinys
-
Nepradarytas kartridžas su Super Mario Bros. žaidimu skirtu kiek suprantu klasikiniai NES sistemai (8bit 3oji konsolių karta, išleista 1983 m., dar žinoma kaip Famicom), buvo parduotas kolekcioneriui už rekordiškus 2 mln. doleriu
Beprotybe? Tai va manjakai, jeigu Rietave turgui kur užmatysit neparadarytą (maža ką) griebkit negalvodami, praturtėsit?
-
Seip giliau pasigilinus tai bandymass dirbtinai ispusti video zaidimu kainas. Burbulas kuris kazkada sprogs, bet dabar idomu stebet kur tai nueis, nes panasu kad dar tik prasideda.
-
Reiktu mums rinkt informaciją ir dėti į cpecialią tema forume. Nes yra žaidimų kurie mažu tiražu parduota ir jie betkokiu pavidalu nerealiai brangūs. Juokingiausia tai jog tie prasti žaidimai kurie niekam nebuvo reikalingi kai pasirodė prekystaliuose ir mažai parduoti. Dabar nerealiai brangūs ir geidžiami.
-
- Show next comments dar 108
-
-
Insaideriai skelbia, kad Sony atskleidė tam tikras naujos PSVR sistemos ypatumus uždaroje konferencijoje, kuri buvo skirta žaidimų kūrėjams. Konferencija vyko rugpjūčio 3d. Pagrindiniai ypatumai: Nauja PSVR sistema (pavadinkim ją PSVR2) turės nauja OLED technologijos displėjų su HDR palaikymu ir 110 laipsniu matymo lauku (10 laipsnių daugiau, negu senoji). Suminė raiška sudarys 4000*2040, tai yra po 2000*2040 kiekvienai akiai (senoji 960*1080). T. y. dvigubai daugiau, tikėkimės kad dabar jau nebematysim atskirų pixelių. Taip pat naujas šalmas turės visus turimus daviklius, todėl nereikės atskiros kameros šalmo padėties sekimui. VR manipuliatoriui turės adaptive trigerius ir haptic feedback (kaip dualsens). Susijungimas su konsole per vieną laidą. Jeigu taip ir bus, tai naujienos daug žadančios ir aš asmeniškai rimtai pagalvosiu apie garnitūros įsigijimą (galvojau jau ir su pirmąja, bet stabdė maža šalmo raiška, papildomos kameros būtinumas ir krūvą laidų, be to praktiškai kokybiškų žaidimų nebuvimas). Dabar šitie trukumai kaip ir bus išspręsti. tiesa apie žaidimus - Sony planuoja pritaikyti hibridinį modelį, kuomet jos visi būsimi AAA lygio projektai iš karto turės ir įprasta ir VR versiją. Įsivaizduoju kaip faina pvz. būtu Returnal pabandyt su nauju PSVR šalmu?
-
Pagal naujausius gandus turėtu pasirodyti 2022 m. pabaigoje. Tai kad ramiai ir kantriai laukiam. Fingers crossed?
-
Dabar galvoju apie tai, kad man atrodo labai keistas CD Project RED tylėjimas. Buvo žadėta kad šia vasarą (na panašiai) bus išleista atnaujinta PS5 Witcher 3 versija, bei ta pati žadėjo ir Cyberpunk... tačiau iš jų pusės mirtina tyla. Panašu po to kai pagrindinės "toxinės" asmenybės, kurie labiausiai prisidėjo prie prie Witcher 3 kurimo ir sėkmės, paliko studiją (savo noru ar verčiami), ten nebeliko nieko gero? R.I.P
-
Dead Space Remake kūrimui vadovauja buvęs AC Valhalla režiserius Eric Baptizat. Jis perėjo į studiją EA Motive 2021 balandį. Kurėjo darbo stažas yra apie 16 metų. Jis kūrė tokių AC serijos žaidimų kaip Black Flag, Unity ir Origins game dizainą bei kaip minėjay režisavo Valhallą. Tikios kad turint vadovą su tokia patirtimi jiems viskas pavyks. Dar labai įdomus ir manau teigimas momentas yra tas, kad projekto Art direktoriumu tapo kiek suprantu buvęs Visceral darbuotojas Mike Yazijian, kuris buvo atsakingas už Dead Space 2 art dizainą. Komanda planuoja perdirbti kai kurios lygius pagal originalu Visceral planą, kurio savo laiku ne pavyko įgyvendinti dėl techninių tuo meto platformu apribojimu. Taip pat bus panaudotos kai kurios sikvelui planuotos idėjos. Padarysiu preorder kai tik bus galima. Tikios kad visi Dead Space ir apskritai survival horor megėjai padarys tą pati. Nes įtariu kad EA dabar bando užauginti Motive komandą, kad jie galėtu kurti rimtesnius savarankiškus projektus, žiūrės kai pasiseks reamake (kiek bus parduoda kopijų?) ir jeigu skaičius jos tenkins, tai gali būt duos žalai šviesą Dead Space 4, kurį manau kurs ta pati Motive. Laukiam, geri laikai ateina (Project Callisto, Elden Ring etc)?
-
Seagate ir Western Digital jau pareiškė, kad tam tikri jų SSD yra pilnai suderinami su PS5 ir gali būti naudojami vidinės ssd atminties išplėtimui. Pirmoji apie tai pranešė Seagate su savo FireCuda 530 https://www.skytech.lt/zp1000gm3a023-seagate-firecuda-530-heatsink-ssd-nvme-pcie-1tb-data-recovery-serv-p-557055.html Antroji Western Digital su WD_ Black SN850 https://www.skytech.lt/wds100t1xhe-black-1tb-sn850-nvme-ssd-supremely-fast-pcie-gen4-with-heatsink-inte-p-527726.html (šitą jau galima nusipirkti). Toli gražu ne visi NVMe SSD tiks PS5 dėl labai specifinių reikalavimų. Yra smarkiai ribojamas pats kaupiklio dydis (110 × 25 × 11,25 mm), be to ne tiks kaupikliai su aukštais aušintuvais, bet pats aušintuvo (radiatoriaus) buvimas yra būtinas. Greitu laiku Sony išleis firmware updatą, kuris leis instaliuoti papildoma atmintį, tokiu būdu kaip ir išsprendžiiant sąlyginai mažo dydžio vidinės atminties problemą. Pas mus toks 1Tb dydžio kaupiklis kainuos apie 250e. Nepigiai žinant kad pati PS5 iki šiol išlieka deficitu ir kainos iki šiol sukasi apie 800e už disc versiją.
-
Tai jau taip. Kaina didžiausias minusas, kuris tikrai stabdys jo įsigijimą. Netgi pakritus manau pas mus už kokius 1200e pardavinės kaip dabar topinius soundbarus. Manau kad jis visgi geriau skambės, negu vidutinis soundbaras už 400-600, bet tikrai ne už tiek pinigų. Sakau, pagrinde įdėjau, nes kažką tai naujo visgi bando daryt.
-
Seniai nieko nekėliau į soundbarų skiltį (vasara?), bet nusprendžiau kad reikia vėl pradėti. Pateiksiu informacijos apie naujai išeinanti, tikrai įdomu Sony garso modulį HT-A9. Tai netgi ne soundbaras tikrąją to žodžio prasme (nors Sony savo svetainėje jį talpina soundbar skiltyje), bet tiesiog koloneliu ir kompaktinio resiverio komplekto 4.0.4 garso sistemą, kurią Sony marketologai vadina "High Performance home theater" (aukšto našumo namų kinoteatras). Ją sudaro 4 identiškos kompaktinės kolonėlės, kiekvieną turi po 3 dinamikus (Atmos, nukreipta į viršų), stačiakampį wooferį ir "soft dome" twiterį. Kompaktinis 12 kanalų, 504 W galios resiveris, prie kurio visos keturios kolonėlės jungiasi belaidžiu būdu. Resiveris turi viena hdmi out 2.1 eARC jungti per kuria jungiasi prei TV, viena hdmi in 2.1 jungti, kuri palaiko passtrough signalą iki 8K HDR, 4K120Hz ir Dolby Vision (kas būtu ypač aktualų naujų X Box SeriesX/S konsolių sąvininkams, nes pajungus konsolę prie TV per resiverį gausį 4K120Hz bei dolby vision/atmos, kurį šios konsoles turėtu palaikyt). sistema palaiko visus dabar žinomus ir populiariausius garso apdorojimo formatus (įskaitant Dolby Atmos ir DTS-X). Sistemos akustinis procesorius turėtu užtikrinti 360 3D spatial Sound su iki 12 virtualių kanalų, kas maždaug atitiktu fizinę 7.1.4 sistemą (aišku marketingas, pažiūrėsim kai rašys rimtesniu review, ypač jeigu RTINGS pratestuos). Kaip bonusas palaikomi smart asistentai (Google, Amazon Alexa), Chromcast, Apple Airplay. Prijungus prie atitinkamų naujų Sony TV, tv dinamikai yra naudojami kaip centrinis kanalas, nes savo fizinio sistema deja neturi. Taip pat galima komplektuoti su 2 Sony wireless subwooferiais - SA-SW5 (galingesnis, 300W) ir SA-SW3 (kompaktiškesnis, 300W), norint gauti tikrus žemus dažnius (sakyčiau būtina kaip namų kinoteatro sistemai). Šita trumpą apžvalgą realiai įdėjau ne dėl reklamos, o dėl to kad tikrai išėjo kažkoks įdomesnis dalykas, nei dabar visuotinai paplitę "tradiciniai" soundbarai, kuris imho užima kažkokia tarpinę vietą tarp tikrų Hi Fi namų kino sistemų ir soundbarų. Mano nuomone pliusai ir minusai: + Visos kolonėlės fiziškai yra "atskiros", o ne kaip soundbarose patalpintos į vieną fizinę dežę. Taigi jas galima išdėstyti per ganėtinai didesnius atstumus, sukuriant realesnį fizinį bent jau 4 garso kanalų pojūtį. Taigi jos visą galvą turėtu viršyti tradicinius soundbarus pagal vadinamąjį "sound stage" (garso panoramos) parametrą. Visos kolonėlės yra bevielės, taigi nėra jokių laidų einančių per kambarį iki resiverio. +/- kompaktiškai, lengvai derinamas prie interjero dizainas. Matomai tikrai galingas DSP, sugebantis sukurti 360, 12 virtualių kanalų garsą. - Imho svarbiausias - nežmoniška kaina. US Sony svetainėje pradinė kaina 1800S (kosmosas?) ir čia dar be sabwooferio. Galingesnis subas dar 700S, taigi bendras komplektas išeina 2500S. Iškarto iškila klausimas ar tas garsas tikrai bus vertas prašomu pinigų ir ar neverta už netgi mažesnius pinigus surinkti pilnaverčią Hi Fi namų kino komplekto sistema. Visos kolonėles reikalauja atskiro maitinimo šaltinio (jokių baterijų, jokių akumuliatorių, tik elektros lizdas), taigi jų išdėstymas iš karto nebus toks jau laisvas kaip reklamuojama, o priklausys nuo kambario rozečių išdėstymo. +/- by default (jeigu nebus jungiama prie tinkamo Sony tv) centrinio fizinio kanalo nebuvimas, tik virtualus. Manau kad papildomos centrinės kolonėles nebus iš principo, nes norima kad turėtum ar pirktum Sony tv, kurio dinamikai ir atstos fizinį centrinį kanalą. +/- Sąžiningai lyginant tradicinė soundbar sistemą su fizinėm galinėm kolonelėm reikalaus nuo 3 iki 4 maitinimo lizdų. Čia bus visi 6 su sabwooferiu (4 kolonėles, subwoofer, resiveris), soundbaras be galiniu išvis tik 2 priekyje. Manau viską nulems reali garso kokybė 9pažiūrėsim ateity) bei svarbiausia kainų mažėjimas.
-
Tikėkimes. Vienu momentu jau buvau pasiruošęs pirkti Series X vien dėl backward Dead Space'ų, bet atbaidydavo išlikęs 720p. Po 4K žaisto ant PC turėjo atrodyt nekaip. Bet dabar turėtu būti viskas tvarkoje. Laukiam. Interview su remaike devais. Žada išlaikyti tą pačią survival horor atmosferą kaip originale, neiti į action, "every round counts". Labai laukiu, tikios nenuvils. Iš smulkmenų - panašu kad bus galima skraidyti "zero gravity" kaip 2 Dead Space, ray tracing ir volumetric lightning, 3D audio su tais pačiais baisiais fone šnabždančiais balsais, tas pats 3D intrefeisas su dar didesniu įsitraukimu ir matyt keik praplės ir pagylins story, nuo savęs gal Aisekas pradės kalbėti, o ne bus kaip amžinas Artiomas (padaryk tą, nunešk ten). Ir jau dabar dievagojasi kad jokių mikrotransakcijų ? (gerasis EA). Geras, atradau savo balandžio 10 rašyta tekstą? "P. S. Bet va kokia serija, tai tikrai nusipelnė bent jau remasterio naujai kartai, tai Dead Space. Bet EA ten turbūt galutiniai glušai sėdi, kuriems rūpi tik NBA ir FIFA kasmet pardavinėt. Gal čia mano imho, bet manau kad išėjus šitos serijos remasteriui (apie remake net nesapnuoju) žmonės tikrai pirktu."
-
Aleluja, kas laukė pagalaiau sulaukė. Man asmeniškai vienas iš geriausių alltime games. Savo laiku pereiti visi 3, pirma dalis 2 kartus. Atmosfera, ambientas, suspensas, nepakartuojami. Netgi grafika labai ilgai neatrodė pasenusi ant PC (4K su Ambient Occlusion). Vienu žodžiu laukiam, thumbs up? P. S. Gerai kad daro remaiką - nesugadins žaidimo. Jau nieko nesitikėjau iš EA, galvojau palaidojo franšizę, bet matyt Demon's ir kitų remaikų sėkmė jiems daug ką parodė. Jeigu gerai padirbės su PS5 versija, tai kukliai manau, kad turėtu būti geriuasia su ausinių 3D Sound (veikia, įsitikinau per Returnal) ir Haptic feedback palaikimu (irgi veika, tas pats Returnal).
-
Kam patiko
-
2021.08.20 Sony išleis Ghost of Tsushima "Directors Cut" su expansionu "Iki Island". Aišku bus PS4 ir PS5 versijos. PS5 versija palaikys 4K60fps (kas yra jau dabar su nemokamu updaitu), be to atsiras ir 3D Sound bei Dualsens palaikymas. Vienintelis minusas kad esamos versijos turėtojamas už Directors Cut teks primokėti (na nusipirkti expansioną). Ar tik patobulinimai (be expansiono) išeis nemokamai kaip patchas neaišku (aš bent jau neradau informacijos). Pats manau kad pirksiu, nes baisiai geras žaidimas buvo, labai patiko.
-
Nežinau ar čia bus kam nors įdomu, bet tiesiog įdėsiu naujiena. Planauojama išleisti atnaujintą PS5 Digital Edition versija (CFI-1100B01). Realiai tai kol kas pirmas PS5 revizijos atnaujinimas. Apie Diskine kol kas nėra jokios info. Vienintelis apčiuopiamas skirtumas, tai tas kad naujos revizijos konsolė yra 300 g. lengvesnė. Visi hardware spekai lieka tie patys (kas nieko stebėtino). Užsienio parduotuvėse atsiras jau dabar.
-
Platinu specialai nerenku, kaip ir nėra tokio tikslo, nes vis dėl to nusistačius rinkti platinas, nors ir labiausiai patinkančiose žaidimose, tai visgi patampa savitikslu, o jau ne tik mėgavimosi žaidimu (imho), bet tikrai nieko prieš plati hunterius neturiu (@gedunex?). Kaip jau sakė @Impaler džiaugios kad apskritai dar turiu laiko žaidimus žaist (bet manau visgi ir toliau nors kiek surasiu?). Vienintelis žaidimas kur kol kas specialai pasiėmiau platiną buvo Ghost of Tsushima, bet čia ir pats žaidas labai patiko ir platina buvo sąlyginai nesudėtinga, tai norėjau nors viena turėt?
-
Bethesta Studios (dabar priklauso Microsoft) direktorius ir vykdomasis prodiuseris Todas Govardas pareiškia kad galutiniame variante galimybė susikaupti ties ribotu platformų skaičiumi (PC, XBox) padarys jų žaidimą geresniu. Vargšas, o ką gi jis dabar gali sakyti. Bei pridurė kad aišku jis ir komanda norėtu kad Starfield sužaistu ko didesnis žmonių kiekis (skaityk gailisi kad neleis išleisti Playstation). Starfield numatytas išleidimui 11.11.2022 PC, XBox Series X/S only. Na pažiūrėsim kaip atrodys, laiko dar daug. Nejaugi Starfield bus tas vienintelis žaidimas, dėl kurio teks pirkti antrą konsolę?
-
Official: The Medium on PS5 03 09 2021.
-
Oficialu: Cyberpunk grįžta į Playstation Store 21 06 2021. Tuo pačiu Sony oficialiai nerekomenduoja žaisti Cyberpunk naudojant bazinę PS4 "kad negadinti sau įspūdžių". In relation to Current Report no. 66/2020 of 18 December 2020, the Management Board of CD PROJEKT S.A. with a registered office in Warsaw hereby publicly discloses the decision by Sony Interactive Entertainment to reinstate the availability of the digital edition of Cyberpunk 2077 on PlayStation Store, effective on 21 June 2021. Šaltinis https://www.cdprojekt.com/en/investors/regulatory-announcements/current-report-no-34-2021/
-
O gaila, E3 kol vyko gyvai buvo daugiametė galingiausia žaidimų industrijos paroda. Tokia ir turėjo likti, net ir šiais nepaprastais laikais.
-
Na Nintendo tikrai nėra tik vaikams ir niekada nebuvo, visgi jie labiau orientuojasi į Casual gamer rinką (panašiai kaip mobilkės), o ne į tokius, kuriems būtinai 4K60fps reikia, bet tokiu būdu jie ir užkala pinigus ir parduoda devaisus. Šiaip visiškai nieko neturiu prieš Nintendo ir manau ne vienas true gameris neturėtu turėt. Satoru Iwata (tegu ilsisi ramybėje) buvo dydis žmogus - biški lirinis nuokrypis. Jis apie save taip kalbėjo " Ant mano pažymėjimo parašyta, kad aš esu korporacijos direktorius, bet mąstau aš kaip žaidimų kūrėjas, o sieloje išvis esu gaimeris" Man svarbiausia kad sūnui patiko?
-
Tai gerai, kad nėra silpnesnė, reiškęs ne taip supratau. Dėl absoliutaus populiarumo vienodai visame pasaulyje visgi nesutikčiau. Pas mus tikrai eina: 1) Playstation 2) XBox 3) Nintendo.
-
Tai Lite nėra kita Switch revizija, tai tiesiog kitas konsoles variantas - tik handheld mode, jos iš principo negalima pajungti prie monitoriaus ar TV, nes neturi dok stoties. "Normalus" Switchas yra kiek galingesnis ir turi didesni ekraną. Sūnus būtent šitos norėjo, o ne Lite. Realiai mano supratimu nei vienas, nei kitas neskirtas per TV žaist (nors su standartiniu galima), nors Breath of the Wild būtu ir įdomu (man) ant didelio ekrano pamatyt. Handheld mode kaip jau sakiau atrodo gerai. Gyvai pačiupinėjus supratau kodėl Japonijoje ši konsolė turi tokį milžinišką popūliarumą.
-
Nupirkau vaikui Switch įstojimo į gimnaziją progą. Nieko toks žaisliukas, įdomus. Kiek nustebau kad gyvai tokia miniatiurinė ta konsolė. Šiaip viskas gan kokybiškai padaryta, nors prie kai kurių dangteliu ir baisu prisiliesti, kietai uždaryti, mažyčiai, bijai sulaužyt. Kol kas didžiuasia įspūdį paliko būtent hand held mode, kiek suprantu ji tam ir skirta. Pajungus prie 32" 4K monitoriaus vaizdas atrodo jau niekaip, bet ant paties ekranelio superinis. Žaidimų kainos nevaikiškos. Vnž priėjau išvados kad Nintendo puikiai tvarkosi visiškai išejusi iš konkurencijos su "didžiosiom" konsolem. Gerai pasimokė iš WII U nesekmės, kai bandė ir taip ir taip.
-
1,31 TFlops silpniausia target platforma. Ko tu tikėjaisi ?. Aš iki paskutinio galvojau kad jie apsigalvos ir visgi neleis ps4/xone, bet... Taip po Demons' remaiko bus sunku. Papildoma info apie Elden Ring. Pasaulis atviras be lokacijų. Keliauti galima kaip pėsčiomis taip ir mounted. Dinaminis oro sąlygų pasikeitimas, dienos ir nakties ciklas. Galima suprasti kad bus pilnas koop (ne iki galo patvirtinta). Nemokamas upgraidas iš praeitos kartos į dabartines konsoles. Išleidimas 21.01.2022