laumius

Maniakai
  • Pranešimai

    504
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

laumius Blogų įrašai

  1. laumius
    Pagaliau prisiruošiau parašyti savo nuomonę apie vieną iš tų žaidimų kurio kompaktas xbox‘e sukasi tik tada, kai šalia sėdi kolega ir gurkšnodami alų nusprendžiam sukalti ką nors dviems. Tai visiškai nereiškia, kad aš neturiu daugiau jokių gerų geimų dviems, tačiau nevalyvai mane traukia įsijungti būtent LOST PLANET 2.
    Draugas eilinį kartą šaiposi, kad vėl 30% ekrano bus juoda, o visa kita pilnai neišnaudota iki galo. Na, bet nurijęs karčią, bet kartu ir linksmą pastebėjimą pradedu savo žaidimą.

    Bandau apibendrinti LOST PLANET 2 istoriją. EDF III planeta išgyveną eilę kardinalių pokyčių. Kaip jau žinome iš pirmosios dalies, planeta buvo padengta storu sluoksniu sniego. Pabaigoje mes apsivalėme savo „kiemą“ ir palikom dviems metams laukti kas bus toliau. Prabėgus laikui matome, kad planeta neatpažįstamai žaliuoja. Tiesiog sunku patikėti tokia masiška transformacija. Kaip ir ankstesnėje dalyje, matome, kad frakcijos toliau nenumaldomai kariauja viena prieš kitą ir skirtingai negu originale, AKRID‘ai nebus mūsų pagrindinė problema. Tiesa pasakius labai gaila, nes žaidimas buvo „vabališkas“, o dabar tapo eiline šaudykle.
    Galime pamiršti LOST PLANET pirmąją dalį, nes ši visai kitokia. Tokio kaip pagrindinis veikėjas nėra. Nesigilinsime į jo istoriją ir panašiai. Užuot tą darę, turėsime galimybę sužaisti už visas 4 frakcijas. Žaisdami sukilsime prieš galingą mutaciją ir sunaikinsime vabalus. Sergantiems arachnofobija bus sunkiau. Tačiau įmanoma.

    LOST PLANET 2 žaidimo mechanika yra pasiskolinta iš kito CAPCOM gerai žinomo produkto (Monsters hunter). Esi tu ir trys tavo komandos nariai. Nariai valdomi kompiuterio. Kompiuteris nieko neišmano apie grėsmingas EDF III sąlygas. Jam visiškai nusispjauti į mus. Na pliusas jiems, kad jų pagalba greičiau aktyvuoju postus. Tačiau prasidėjus rimtai kovai su bosu, jie tiesiog virsta idiotais. Geriau išvis jų nebūtų. Pačios misijos yra suskirstytos į atskiras zonas, iki kurių dasibrovus skaičiuojamas laikas ir paskirstomi taškai. Capcom nebeįsivaizduoju, be jų vizitinės kortelės žaidimuose tapusio raidinio lygių žymėjimo. Gerai užbaigei misija-A. Labai gerai užbaigei-S. Na ir taip toliau. Aš iš savo pusės jiems kol kas skiriu D. Į pabaigą, balas gal pakils.
    Žaidimas susiduria su rimta problema, tai yra valdymu. Viskas lyg uždelsta ir labai lėta. Sprintas vėluoja ir sunku kontroliuoti žaidėją, šokimas tragiškas, nes nusileidus ant žemės tavo charas dar ant kelių prieš kažką pritūpia. Dodge sistema išvis nereikaliga.
    Atsimenu kai vieną bosą kaliau. Įlipi į VSs truputį pašaudai, tada spaudinėji B, kad išliptum, tada beperstojo spaudinėji X, kad sutaisytum ta nagla savo robotą, tada vėl lipi atgal į jį, ir taip kokia 20 kartų. O tave vis lęsa kažkoks peraugęs vabzdys. Jeigu neklystu, tai čia apie trečią bosą kalbu. Košmaras kažkoks.
    Apskritai priešų AI yra labai žemo lygio. Jeigu nešaudydamas atsistosi šalia priešo kareivio, jis lyg tyčia apsimes, kad tavęs nemato. Juokinga.

    Visus šiuos ne itin gerus aspektus atperka kovos su bosais (vizualine reikšme). Kovos išties įspudingos ir kvapą gniaužiančios. G klasės Akrid‘ai. Vat čia tai dalykas. Patys linksmiausi momentai žaidime. Jų norėjosi dar ir dar ir dar. Gaila, bet manęs niekas neklauso. Na nebent tas draugas kur šalia sėdi ir padeda žaisti NORMAL lygiu.
    Viskas darosi labai rimta, kai apie žaidimą pradedame kalbėti iš grafinės pusės. Visos detalės nušlifuotos kiek tik įmanoma detaliau. Vaizdai unikalūs. Pats žaidimo progresas nuo pirmosios dalies pastebimai didelis. Tačiau tas dydis neatperka nuoskaudos, kad kūrėjai seną žaidimą apvilko tiesiog naujais marškiniais ir padavė mums kaip vartotojams mėgindami įtikinti, kad tai kažkas naujo ir nepakartojamo.
    Šita žaidimą patarčiau žaisti dviems, ant labai didelio teliko, arba esant galimybėms su multimedijos pagalba. Asmeniškai pats kartais pasijungiu, tai tie neišnaudoti 30% ekrano tampa nepastebimi.
    Gaila, kad CAPCOM i6leidusi eilę TITLES UPDATES nesugebėjo susitvarkyti su system link rėžimu. Apmaudu.

    Žaidimas toks sakyčiau akims daugiau paganyti, negu iš jo išspausti daugiau negu neigiamas emocijas. Vidutiniokas tarp savo konkurentų. Bet žaisti dviems gan smagu.
  2. laumius
    Visada labai rimtai žiūrėjau į „EPIC“, o čia dar ir „PEOPLE CAN FLY“ (Painkiller komanda).
     
    Ak, BULLETSTORM, tai žaidimas kuris tiesiog auga mano akyse. Supraskite mane teisingai. Šiuo produktu galima mėgautis ir mėgautis. Kas žaidė, tas patvirtins, kad žaidimo grafinis apipavidalinimas tiesiog puikus. „EPIC“ ir chebra iš „PEOPLE CAN FLY“ pasistengė iš peties. Panorama tikrai pritrenkianti. Veiksmo kimšte prikimšta kiekviena akimirka. Žodžiu produktas nusisekęs. O kadangi aš tiesiog dievinu greitus žaidimus, šita būtinai turėjau išmėginti savo kailiu.

    Bežiūrėdamas treilerius, su pavydu (baltu) galvojau apie žmones, kurie šitą žaidimą galės išbandyti onlin‘e. Tačiau visa tai kas buvo parodyta filmukuose, neatskleidė apie ką iš tikrųjų bus žaidimas ir ko iš jo galima tikėtis. Visą tai pamačiau tik pradėjęs žaisti. Priešų žudymas ir istorija savo vietoje. Nei per daug, nei per mažai. Galva neperkraunama bereikalingais dialogais, o viskas kas dedasi aplink mane ir yra tiesioginis įvadas į žaidimo istorija.
    Veiksmas vyksta Stygia planetoje, mieste Elysium. Kadaise buvęs rojus, tapo pragaru ir jaukiais namais kanibalams, mutantų gaujoms, augalams valgantiems žmones, Godzilos dydžio dinozaurui. Priešų pasirinkimas nėra didelis, bet jie taip sumaišyti, kad to net nepastebi.
    Pagrindinis Bulletstorm veikėjas, ekstravagantiškas Grayson‘as Hunt‘as ir jo bičiuliai puikiai dera bendrame vaizde. Hunt‘as girtaujantis ir nesubrendęs kosmoso piratas, tačiau žinantis ką daro. O daro daug. įspūdingai žudo bičiukus ir šeip visokius padugnes kurie stoja jam skersai kelią.
    Pagrindinė varomoji jėga - Hunt‘o beribis kraujo troškimas jo buvusiam tiesioginiam vadui, generolui Serano, ir žūtbūtinis troškimas palikti kraujuojančia Stygia planeta. (čia ir yra visa pagrindinė Bulletstorm istorija). Jam talkina robotas-žmogus Ishi‘s ir pasiutusi mergiotė Trishka. Tryse jie laidoja visus kuriuos sutinka savo kelyje. Apie cenzūrą galime pamiršti. Apstu keiksmažodžių. Nuo to žaidimas tikrai neatrodo prastesnis. Malonu matyti ir girdėti, kad beviltiškoje padėtyje, jie moka šitaip vienas kitą pašiepti. Ar pasijuokti iš sutikto priešo.
    Žaidimas pats savęs rimtu nelaiko, greičiau panašu į vyrus, kurie po gero baliuko patraukė į medžiokle.
    O medžioklės plotai dideli ir spalvingi. Šaudau pasilinksminimo parkuose, paplūdimiuose prie milžiniško krioklio, požeminiuose kalėjimuose, pačiame metropolio centre. Žudau viską kas juda. O kas jau nejuda, dar dėl visa ko paleidžiu kontrolinę kulką į kaktą.
    Žudymui skirta 7 rūšys ginklų: Peacemaker Carbin-dažniausiai mano naudotas ginklas žaidime. Gan silpna šaudymo jėga, tačiau tikslus. Screamer - vienintelis pistoletas, tiksliau galingas revolveris. Flail Gun-šaudantis grandinėmis surakintomis granatomis. Boneduster-shootgun‘as. Headhunter-snaiperis. Bouncer-sviedinių šaudyklė ir paskutinis Penetrator-grąžtas. Na, o kad neatsibostų visos linksmybės, jums duoda ir super duper energetinį botagą. Jo dėka, prisitraukiam priešus arčiau savęs arba sviedžiame į viršų. Daiktas nepamainomas ir be jo Bulletstorm nebūtų toks koks yra.

    Už kiekvieną nužudymą, mane apdovanoją taškais (skillkils points). Už juos perkuosi šovinius, tobulinu ginklus ir pan.
    Visa žaidimo esmė ir sukasi aplink žudymą pasitelkus kuo įvairesnius būdus. Jų yra apie 130. Spardymai, mėtymai, plėšymai, visa tai ir daro žaidimą unikaliu prieš kitus. Koks didis pasitenkinimas mane aplankė, kai aš juos visus atrakinau ir gavau 50GS (Golden Idol).
    Šoviniai nėra problema, juos renkame iš kritusių ( iš aukštai) priešų arba iš didelių švytinčių kapsuliu. Jų nepamatyti neįmanoma, nes esant tokiai netoliese, užsidega ekrane indikatorius perspėjantis apie jos buvimo vietą. Vienu metu nešamės tris ginklus ir „TA“ bizūną. Ginklus pasikeisti galima tik tam „kioske“ (kapsulėje). Todėl monotonijos užsibūnant su viena ir ta pačia patranka nebus. Tas džiugina.
    Žaidimas nėra labai ilgas (apytiksliai 12 val. priklausomai nuo Jūsų patirties) Pereiti lengviausiu lygiu užtrukau trejetą dienų. Žūti nėra kada, na o ir sunkiausias lygis tikrai nėra toks jau sunkus. Iš dešimties balų duočiau 5 arba net 4. Antra karta žaisdamas, tiesiog koncentravausi į patį perėjimą, o ne į pašalinių achievement‘u rinkimą. Juos visus susirinkau pirmu bėgimu.
    Žaidimo finalas, panašiai toks kokio ir tikėjausi. Nieko naujo neatradau. Kogero taip ir turi būti. Kažkokie pamąstymai pratesimui.
    Pilnai užbaigiau vieno žaidėjo kampanija. Smagiai prastūmiau laiką. Rekomenduoju.

    Eilė atėjo išbandyti „ECHO“ rėžimą. Žadą būti įdomu. Pabandom.
    Tik atsidarius meniu suprantu, kad reikės kartoti trumpas atkarpas iš pagrindinio žaidimo. Ir pagrindinis principas link pasisekimo, tai kuo įspūdingesnis mano kaip žaidėjo smurtas renkant taškus. Jeigu gerai sekėsi pagrindiniame žaidime, tai čia taip pat neturėtų kilti sunkumų. Na va, keli restart‘ai ir visos žvaigždutės mirga teliko ekrane. Nieko naujo, nieko įdomaus.
    Dar vienas užbaigtas žaidimas. Galbūt, sulauksime ir antrosios dalies, nes dirva jai manau yra paruošta.
    Rekomenduoju tiems, kas mėgsta greitą žaidimą, pro pirštus žiūri į istorija ir turi tris laisvas dienas.
  3. laumius
    Hmz, iškilo rimta dilema, kaip pradėti apibūdinti šitą žaidimą. Netampysiu katino už ūsų ( KANE už barzdos), eisiu tiesiai prie reikalo. Ir šį kartą labai trumpai.
    Žaidimą žaisti teko gan senai, bet ir šiandien vartydamas žaistų žaidimų istorija Xbox‘o meniu prisimenu ką jis man davė neužmirštamo. Keista, bet daugėliui jis buvo tik Š...O gabalas, pirmoji dalis neišimtis. Tačiau nežinau kodėl, bet jis man tikrai patiko. Netgi labai.
    Geriausias būdas apibūdinti Kane & Lynch 2: Dog Days būtų tiesiog nurodyti taip: Kane yra tarsi "Bam!" Ir Lynch " yra visai kaip" Pow! "O man visa tai kaip" WTF! " Šis produktas iš esmės bando būti daugiau nei žaidimas. Du gyvenimo nelepinami diedai žaidžia purvinus žaidimus. Tai lyg du „policininkai“, bet iš nusikalstamosios pusės. Jie vykdo savo teisingumą, pagal savo supratimo lygį.
    Žaidimą pradėjau savo atvykimu į Šanchajų (panašiai, kaip ir Army of two 40...) Lynch kailyje. Veiksmo ilgai laukti neteko. Trumpas intarpas ir festivalis prasidėjo. Tęsėsi iki pat žaidimo galo. O galas labai jau arti (žaidimas labai trumpas). Dauguma žaidimo laiko man leista žaisti už Lynch, vėliau truputėlį už psicha Kane, na o pabaigoje vėl kontroliuoju Lynch‘a. Realiai Šanchajuje praleidau 3, na gal 4 dienas. Vaizdas liko toks pats kaip ir pirmosiomis žaidimo minutėmis, tik keitėsi aplinkos. Nuo gatvės susišaudymų, iki bėgiojimų stogais. Nuo statybos aikštelės iki sandelių, nuo prekyviečių iki lėktuvo pakilimo tako. Tik bežaidžiant kiekviename lygyje vis didėjo beprotybės lygis. O pailsėti laiko visai nėra, juk bėgti teko nuo gaujos nariu, nuo policijos ir nuo nacionalinės gvardijos. Veiksmo netrūko, viskas super. Ir kai jau atrodė, kad kulminacija ne už kalnų, atsirado THE END..

    Pats veikėjų valdymas man problemų nesukėlė. Patiko HUD efektai. Priedanga, kuri yra esminė pagalba dėl išlikimo ne visada suveikdavo puikiai. Kas labiausiai nuvylė, tai kažkoks iškreiptas taikymasis, begalinis šaudymas ir nepataikymas. Priešai skersai siena kartais praeina, bet tas netrukdo mėgautis sadistišku gameplay‘jumi.
    Nors žaidžiame kaip ir dviese vienoje komandoje, tačiau jokio komandinio žaidimo nepastebėjau. Aš sau, Kane sau. Jis visiškai nepadėjo man kovoti. Ką sugebėjau, tą padariau savo rankomis.
    Taigi, jeigu tau visiškai nusispjauti į absurdišką priešų AI, bereikalingas kraujo balas, kažkokia nesuprantamą istoriją šis žaidimas tau patiks. Veiksmo čia apstu, galima su draugu offline dalintis beprotybe. Galima tiesiog gerai praleisti laiką.
  4. laumius
    DEAD SPACE 2 (toliau DS2) man buvo vienas laukiamiausiu zaidimu. Zinojau 100%, kad jis nepadarys gedos savo pirmtakui ir visa tai kuo megavausi pirmoje dalyje, galesiu dar karta pamatyti, tik jau kitoje aplinkoje. Ar taip ir buvo??? Ar pasiteisino mano lukesciai???...
    DS2 yra siaubo-islikimo-trecio asmens saudykle(survival horror third-person shooter). Zaidima kure VISCERALS, na o leidejas EA. Zaidimas kurtas buvo XBOX360, PS3 ir PK. Na ir viena is pagrindiniu naujoviu kuria si dalis skiriasi nuo pirmosios yra multiplayr‘io rezimas. Asmeniskai man jis visiskai neidomus ir labai dziaugiausi, kad nera nei vieno online achievement‘o.

    Necromorphs spieciai lenda per ivairiausius tarpus sienose, plysius lubose sukeldami agonija ir baime AEGIS VII kosmines stoties gyventojams. Pjaustydami ir draskydami kunus jie didina savo priesiskai nusiteikusiu ateiviu armija. ISAAC CLARKE, inzinierius ir vienas is nedaugelio laiminguju isgyvena sita siaubinga kosmara ir akis pramerkia kosmines stoties psichiatrijos ligonineje. Jis sutrikes, supanciotas tramdomaisiais marskinias ir kamuojasi visiskoje amnezijoje apie pastaruosius trejus metus. Taciau aplink ji vykstantis beribis smurtas yra begalo pazystamas.
    Pasikeitimas snenarijuje. Is paprasto erdvelaivio, mus VISCERALS perkelia i viena is Saturno menuliu esancia masiska kosmine stoti (tikslesnis apibudinimas butu – miesta) taip atverdami naujus galimybiu turtus.
    Kadangi originalus DS buvo zinomas kaip siaubo ir islikimo zaidimas. Antroji dalis turejo nenusileisti. Meno vadovas Ian Milham ir garso direktorius Andrew Boyd sukure nerimo atmosfera, kad realiai zaidima zaidi kartu su savo emocijomis. Laviruoji plona linija tarp baimes ir saugumo. Nors drasiai DS2 galima zaisti be isankstiniu ziniu apie zaidimo istorija, bet as to nerekomenduociau. Pirma dali privalu isbandyti. Kadangi neturiu WII, as perziurejau youtube visa gameplay apie DS extraction. Nesivadinu serijos fanu, bet man tiesiog buvo smalsu sulipdyti viska i viena visuma.
    Nezinau kaip Jums kurie zaidete DS2, bet man buvo vienas malonumas dar karta sugryzti antroje dalyje i AEGIS VII ir prabegti pirmos dalies koridoriais. Prisiminimai nemalonus, bet cia geraja prasme.

    Nors zaidimas ir gazdina, taciau as pats jauciu, kad dar neijungta auksciausioji pavara. Pirmas kelias zaidimo valandas, lakstai kaip „asilas su nosies priekyje pakabinta morka”. Jokio konkretumo. Laikas nuo laiko su tavimi susisiekia kazkokia keista moteris apie kuria nieko nenutuoki, taciau seki paskui jos nurodymus (todel ir atsiduri asiliuko kailyje). Visa sita keista ir nemotyvuota kelione baigiasi Unitologiskoje Baznycioje. Zodziu nuo viso sito labiausiai kencia charakterio vystymasis. Na, bet yar kaip yra.
    Aplamai pati zaidimo esme nepasikeitus. Renki audio log‘us, ju klausaisi ir po truputi susidarai vaizda apie kosminio miesto paprastu gyventoju isgyvenimus, nuotaikas ir pan. Begi nuo vieno jungtuko prie kito, taip aplankydamas ivairiausias vietoves prikimstas Necromorphs‘u. O juk sitiek yra „backstory“ saltiniu is kuriu galima buvo susukti itin gera istorija. Na bet ne apie tai, judam i prieki.
    Originalus Dead space buvo gausiai peikiamas, kad jis nebuvo tikrasis siaubo-islikimo zaidimas (man taip nepasirode). Matyt jie nezaide zaidimo Survivalist ar Zealot sunkumo lygiu. Sitos pasirinkimo funkcijos padaro priesus zymiai sunkiau nuzudomais, o ir visokio stuff‘o labai sumazeja. Jauciamas dramatiskas skirtumas. Taip ir antroje dalyje.
    Visi ginklai ir amunicija lieka panasi kaip ir originale. Renki viska is eiles, tada parduodi ko nereikia. Taupai pinigus. Naujove butu ta, kad dabar pirkdamas nauja kostiuma (RIG) gauni papildomu bonusu tokiu kaip papildomas saunamosios jegos stiprumas, nuolaidos apsipirkimui ir pan. Taip pat atsirado keletas nauju ginklu, bet esminiu ir paciu geriausiu liko senas geras PLAZMA CUTER‘is. Kaip ir originale mes pletosime savo ginklo bei kostiumo tobulinima ir visus imanomus pinigus leisime ant NOD‘u pirkimo.

    Necromorphs‘u nuzudymo principas liko toks pats. Salinam galunes ir idomumo deliai pribege dar uzlipame jiems ant galvos. Is naujos kartos priesu vertetu pamineti PACK – grupe pliku ir mazu ateiviu, arba sprogstamaisiais sviediniais besispjaudanciu PUKER. Tai suteikia daugiau strateginiu mavevru, negu tik saudyti i juos kur papuola.
    DS2 yra fantastiska patirtis, pripildyta veiksmo ir nuostabiu aplinku. Visa tai ikvepia baimes, bet ne panikos. Truputi nusivyliau istorija, nors ji ir nera gili, bet idomi, nes tai lyg tiltas i treciaja dali. Ir su kekviena is ju mes artejame zemes link. Kaip pirmojo zaidimo tesinys DS2 tikrai yra vertas perzaisti kelis kartus. Pradzioje klausiau pats saves, ar pateisino lukescius? Atsakymas trumpas-TAIP.
    Daugiausiai nervu, bei laiko kainavo zaidimas „HARD CORE“ rezimu. Viso labo trys seivai per visa zaidima. Daug alaus isgerta, daug surukyta, bet visdelto pereita. Surinkau visus 1000GS. Nesijauciu dydvyriu, bet tai buvo kazkas WOW.
  5. laumius
    Kagi, uzmaciau, kad steam'e nemokamai yra zaidimas "ZOMBIE PANIC". Taciau tik su salyga, kad jau turi viena steam zaidima. O cia kaip ir nebeda, nes TF2 irgi nemokamas. TF2 jau praeita savaite parsisiunciau, tai pagalvojau, kad isbandysiu ir dar viena nemokama produkta-HL2 mod'a.
    Pas ka letas internetas, galima bandyti siustis ir is LM 5 zonos. Ten rasime tiek TF2 steam backup, tiek ir ZP steam backup. Priklauso nuo Jusu ka pasirinksite. kadangi nemegstu knaisiotis ir ieskoti kaip ir kas, as ejau tiesiausiu keliu ir viska pumpavau tiesiai is steam. Su problemom nesusiduriau.
    Taigi.

    “Zombie Panic” zaidimas sukasi ant Source varikliuko. Nieko ispudingo.
    Zaidimas tai tas pats, kas klasikinis kino filmas apie zombius ir tuos kurie jais netapo. Tu esi su saujale likusiuju sveiku zmogiuku, begiojanciu ir iskanciu numestu ant zemes ginglu, ieskodamas soviniu ar statydamas barikadas. Visa tai, kad apsiginti nuo zombie “komandos”.
    Zaidimas sudarytas is atskiru raundu kuriu trukme priklausomai nuo 5 minuciu iki 10-ties. Kekvieno raundo pradzioje tau suteikiama galimybe, kuriai is pusiu nori atstovauti. Pasirinkimas paprastas arba HUMAN or ZOMBIE. Budamas zombiu, raunda pradesi turedamas 200 gyvybiniu tasku, kurie laikui einant regeneruojasi. Tarkim gavai per sonus, pasislepiai ir jau po keliu akimirku visas 200 sugryzta I vieta. Taciau zombiskosios gyvybes taskosi daug greiciau negu zmoniu (+-80%).
    Vienas is esamu zombiu automatiskai buna pavadintas GOLD ir turi neeiline galimybe uzkresti zmogu. Kitaip tariant pagausinti savo gretas. Taip pat zombiai gali po mirties vel iskarto atsirasti (respawn), zinoma jeigu jie turi pakankamai gyvybiu ( jos rodomos virsutiniame kairiame kampe).
    Jeigu pasirinkimas buvo zaisti uz zmoniu komanda, zaidima pradesime su 100 gyvybiniu tasku, vienu atsitiktiniu melee gynklu ir pistoletu. Papildomi ginklai, vaistineles atsitiktinai ismetamos po visa zemelapi. Vienu metu galime nestis iki penkiu ginglu, taciau toks navarotas kaip per didelis svoris tures itakos jusu kaip zaidejo judejimo greiciui. Daiktais zinoma galima dalintis, tiek amunicija, tiek paciais ginklais. Taip, kad komandiniui darbui tai tikrai pravercia.
    Yra toks dalykas kaip “PANIC”, leidziantis zaideju ismesti viska ka jis turi iskyrus ta ginkla kuri laiko rankose ir su pilnai uzpildyta “stamina” greitai pasisalinti is pavojingos situacijos. Vienas is daznu naudojimo atveju buna tada kai persitaisineji savo sautuva ir matai, kad arteja “paskutinioji”, tuomet…RUN..BITCH RUN.
    Nuzudytasis zmogus, automatiskai tampa zombiu, na ir zinoma pradeda medzioti zmones. Tuo tarpu HUMAN nemato kas is ju jau neara zmones nes “TAB listas” rodo tik tuos zombiais kurie jais pradejo raunda. Dar prie to pacio ekrane nematoma kas ka nuzude HUMAN>ZOMBIE ar HUMAN<ZOMBIE. Siektiek sumaisties, bet idomu.

    Taigi kas liecia pati saudyma. Soviniai retas atvejis, na nebent pistoletui. Visa kita limituota. Juolabiau, kad vienu metu gali nestis vidutiniskai apie 3 apkabas soviniu tam tikram ginklui. Atrodytu nieko cia tokio, bet realiai jie svaistomi labai greitai. Daugumoje zemelapiu reikia statyti barikadas (slinkti spintas, lentynas ir pan.), kad sulaikyti zombius. Kitose, reikes begioti ir jungineti visokias svirtis , kad atidaryti praejima. Zombiui nuzudyti zmogu reikia nuo 3 iki 4 smugiu, tuo tarpu zmogus turi pasistengti ir suleisti tikrai daugiau svino. Raundo pabaiga skelbiama kai viena is pusiu neturi ne vieno gyvo atstovo.
    Viena rimta problema, kad zaidziant didele rezoliucija labai sunkiai matomas taikymosi kryziukas (sviesiai geltonas). Per skubejima saudai ir nematai kur. Dar raides islindusios uzdengia, lyg specialiai klaidindamos zaideja. Kitas dalykas, kai naudoji melee ginkla, nesvarbu ka dauzai, zombi ar siena garsas toks pats. Ir negali suprasti, pataikiai ar ne.

    Seip zaidimas gan linksmas. Nors gal tureciau sakyti, kad MOD'as. Juolabiau, kad dovanotam arkliui i dantis neziurima. Pazaidei, nepatiko, paemiai ir istryniai. Bet pabandyti manau, verta.
  6. laumius
    Prisipazinsiu, kad niekada neteko aptureti malonumo ir isbandyti originalaus CRYSIS. Kaltais laikau ne ka kita kaip tik CRYTEC kompanija kuri sugebejo sukurti varikli kuris reikalauja itin aukstus standartus atitinkancio PK. Nors siuolaikiniai personaliniai kompiuteriai pasizymi sparta, vaizdo nasumu ir pan. CRYSIS vis dar lieka tuo zaidimu kuris nustato grafinius standartus. Ir viso to pasekoje "nukencia" zaidejai neturintys ziauriai galingo PK (as vienas is "TU")
    Ir stai CRYTEC pasimoko is savo "klaidu" ir sukuria CRYSIS 2. Valio, nes turedamas konsole, galesiu ismeginti ir as. Konsoline zaidimo versija atrodo tiesiog stunning ir drasiai galiu teigti, kad tai kolkas pats geriausiai atrodantis FPS ant konsoles. Turiu ir zaidziau xbox versija.

    Beabejones New York'as niekada neatrode taip gerai, kaip kad atrodo CRYSIS 2 zaidime. Nuo sugriautu metro stočių iki griūvanciu pastatu. Vandens efektai ir viska naikinanti milziniska jo banga privercia akis nustoti mirkseti. CryENGINE atlieka viena iš geriausiu apšvietimo ir aplinkos technologiju darbu. Lygiu dizaineriai padarė velniskai gera darba projektuodami miesto gatves, geriausiai pakartojo New Yorka po sunaikinimo. Be abejonės, vadinamieji grafikos "WHORES" ras daug meilės Crysis 2, nors tai nėra didelis žingsnis nuo pirmtako. (viska keicia Crysis 2 v1 9 Update incl DX11 Ultra and HiRes Texture Packs. Taciau cia jau kita tema).
    Deja, visa nuostabaus vaizdo malonuma uzgozia silpna Sci-Fi siuzeto linija (kitaip tariant pati zaidimo istorija). Eiline Holivudiska istorija apie "one man army". Silpna. Nuobodu.

    As neturiu nieko pries Super kareivi, taip pat nieko pries ateivius ar super ginklus, todel, kad tai daznas reiskinys pastaraisiais metais. Galbut todel ir norisi, kad zaidimai skirtusi vienas nuo kito ir butu idomus. O cia? Sugriauta laisves statula, ateiviai kurie valgo zmoniu organus, kaip originalu??!. O dar daktaras-mokslininkas-kariskis kuris apsimeta Jusu draugu ir poto teisiog Jus isduoda vardan nano kostiumo. Unikalu??!. Ir pats tavo kaip veikejo vaidmuo zaidime gan daznai keitaliojasi. Viena akimirka tu selini ir saudai samdinius a.k.a CELL agentus ir cia pat neuzilgo jie jau tau padeda kovojant pries ateivius a.k.a CEPH. Zinoma, kartais tenka nuveikti ir kazka idomaus, tarkim uzmusti 10 ateiviu su pakeliamu ir metamu daigtu. Imesti viena is CEPH i vandens liuna arba klaidziojant po New York'a ir tiesiog rinkti visokius niekucius. Zinoma visa tai atliekame, kad gautume achievements.

    Judam toliau. Pagrindinis herojus vardu ALCATRAZ'as. Jis nera super kareivis nuo gimimo. Jis paprastas kareivelis kuriam likimas numete nemaza isbandyma ir ispleses is mirties nagu sviede tiesiai i musio lauka tarp CEPH, CELL ir MARINES. Gerai, kad veikejas is pirmo CRYSIS mums atidave savo nano kostiuma ir nieko nepaaiskines apie naudojimosi instrukcijas tiesiog paleido kulka sau i kakta. Nieko, ismokau. Po truputi tampu zudymo masina. Pora valandu per diena tikrai linksma pasijusti super kario kailyje ir saudyti ateivius. Visa esme tik tame.
    Kadangi nebuvau zaides pirmosios dalies ir visiskai nezinojau nuo viskas prasidejo, galvojau bus kebli situacija kazka suvokti antroje CRYSIS dalyje, taciau ir vel CRYTEK pasistenge. Tie kas zaide pirmaja dali, ras daug panasumu ir sasaju, taciau laimei ir naujokui bus gan paprasta ir lengva sokineti nuo vieno prie kito, nes tiesa pasakius istorija gan savarankiska ir lengvai perprantama. Juk ji tokia paprasta. "Didelis dekui uz tai kurejams".

    Labai gailejausi, jok pacios nuostabiausios idejos zaidime yra naudojamos tik pora kartu. Kelias parasysiu. Misija kai reikia nusigauti iki tanko. Kita misija kai metro stotyje reikia sunaikinti milziniska CEPH ir vos tik tai padarai, lieki vienas pries viena Times Square vel su tokiu paciu, gigantisku ateiviu. Kai liepia isijungti sarvus ir sokti nuo namo stogo, ant stiklinio kupolo. Vat tokie momentai paryskina ir pagyvina zaidima, bet kaip jau ir sakiau, ju pastebejau tik kelis.
    Kas liecia saudymo mechanika, tai geras ir stiprus shooter'is. Cia rasime visus sio zanro (pistoletai, automatai, shotgun'ai, snaiperiai, granatos, c4, raketsvaidziai ir t.t) atstovus. Pacio zaidimo kontrole grazi ir isdirbta. Nepastebejau jokiu trukumu, galbut ju nebuvo arba tiesiog praleidau pro akis. Na ir zinoma pagrindinis ginklas CRYSIS zaidimuose yra NANO SUIT. Jau minejau, kad kurejai suteike siek tiek istorijos progreso, kad zaidejas (naujokas kaip as CRYSIS pasaulyje) suvoktu kas cia per daiktas ir su kuo jis valgomas. Detaliai paaiskinamos visos modifikacijos ir kaip jas naudoti (viskas vyksta progresuojant 1 zaidejo kompanijos metu). Na zodziu super. Geras daiktas tas NANO SUIT.

    Taip, istorija pacio zaidimo yra silpna, taciau pats gameplay uzkisa daug tusciu vietu. Inesa daug lankstumo. Kekvienas lygis siulo kelis galimus budus, kaip apeiti kliutis ar strategiskai teisingai jas iveikti. Isijungi HUD ir tau viskas kaip ant lekstutes. Pozeminiai kanalizaciniai praejimai, kopeteles, boksteliai, stogai ir pan.
    Priesu AI yra kazkas nerealaus. Kurejai islaike pusiausvyra tarp zaidejo ir tarp prieso AI. Kitaip tariant sitoje vietoje jauciasi didelis balansas. Zaidimas nei per lengvas, nei per sunkus. Kareiviai vengia granatu, lengvai gali aptikti ALCATRAZ, nuolat jaucia pavoju. Jei pagauni patruliuojanti kareivi ir nuzudai ji, kitas rades kuna, jau kviecia pastiprinima. Nekarta teko susidurti ir man su sia problema.

    Stealth ir Armor, nepakeiciamas zaidimo elementas. Taciau nera jis jau toks STEALTH. Prisileidus per arti priesa, jis kaip matant Jus isgirs einant ar pamatys Jusu seseli. Ir cia i pagalba mums ateina ateiviu zudymas ir rinkimas XP (kuo didesnis CEPH, tuo daugiau nano catalyst gaunate) uz kuriuos perkame (atrakiname) papildomas galimybes. Ilgesnis stealth buvimas, letesnis energijos suvartojimas, greitesnis jos pasikrovimas, greitesnis sokimas. Tie kas megsta pasisauditi, rekomenduoju tobulinti iskarto ARMOR. Galesite sugerti daugiau suviu.

    Zaidima perejau du kartus. Pirmas buvo lengviausiu lygiu. Tiesiog norejau pasimegauti zaidimu, susirinkti kuo daugiau XP ir sukisus viska i nano suite, zaidima pradeti ant SUPER SOLDIER sunkumo lvl. Taip ir padariau. Vieno zaidimo perejimo pilnai uzteko max upgrade'inti visa kostiuma. Manes tai nepadare nemirtingu ar aplamai nematomu, bet labai palengvino pati zaidimo procesa. Saudyti vos tereikejo keliose vietose ir tai tik todel, kad tai buvo neisvengiama. O seip tai zaidima tiesiog praslinkau tikraja to zodzio prasme. Ir vat tada toks keistas jausmas, lyg buciau cheat'ines. Nors nei kodu, nei panasiu dalyku nenaudojau. O galbut, tai uztarnautas atlygis, kad zaidima zaidziau jau antra karta.
    Apibendrinant. CRYSIS 2 isties puikus zaidimas. Su gan sudetingu prieso AI (kas tikrai zavi), su nuostabiomis aplinkomis, su daug in game kolekcionuojamu sudniekuciu, su nerealiu CryENGINE, bet su silpna istorija.
    Apie multiplayer'io rezima nerasysiu, nes nebandziau. M$ BAN.
  7. laumius
    Pabandysiu ir as pablevyzgoti. Pazadu, jog jeigu nesigaus, daugiau nerasysiu cia ir issiregistruosiu is FACEBOOK'o
    Kagi, beziuredamas naujus SILENT HILL DOWNPOUR filmukus ir gameplay video, nusprendziau isbandyti SILENT HILL: HOMECOMING (toliau vadinsiu SH:H) Kadangi begalo patinka lengvai rinkti ACHIEVEMENT'us, sitas zaidimas pasirode idealus isspausti 1000/1000 GS. Taip, as juos visus surinkau per beveik tris-keturias dienas. Dabar placiau ka naujo isgyvenau zaisdamas SH:H.
     

     
    Buvau daug skaites kad zaidimas nenusisekes ir kazkoks nedabaigtas. Pirma kuo isitikinau isijunges SH:H, buvo kazkokia durna valdymo mechanika. Zodziu be "dodge" neimanoma zaisti. A A A X tada B ir vel A A A X. Tas baisiai uzkniso. Bet ir suo kariamas pripranta, as pripratau zaidimui ipusejus.
     
    Siuzetine linija kaip ir priklauso SH zaidimams. Kazkam ji nepatiko, kazkam ji atrode silpna. Man pasirode pilnaverte ir megavausi kekviena minute. Bet valdymas vistiek uzkniso Kogero vienintele mano klaida buvo, kad parsisiunciau RU versija, visas zaidimas surusintas, galvojau geriau suprasiu kas kaip ir apie ka, taciau tas vertimas susiko gera gabala video intarpu. Anyway, pasigarsinus telika ar kaloneles viskas pasidaro suprantama.
     
    Zodziu, zaidima pradejau kazkokioje ligonineje (Vasaros 5 tipo) su protogonistu Alex'u Shepherd'u priesakyje. Apsirenges taip, lyg katik gryzes is misijos Afganistane ar Irake. Nice. Iskarto matosi SH dvasia, aplinkos nerealios. Garso efektai super. (Esu zaides SH zaidimus su PS1, PS2 tad man buvo su kuo jas lyginti). Nuo pat zaidimo pradzios supranti, kad reikes "gaudyti" savo mazaji broli JOSH. Ar bent jau aiskintis kur jis yra dinges. Trumpai palakstes po "ligonine" atsibundi vilkike su kazkokiu diedu (tas diedas is SH:ORIGINS) kuris tave atveza i gimtaji Shepherd's Glen miesteli. Visur rukas. Na ir prasideda klajones. Is vieno tasko begi prie kito, su baisiu valdymu uzpjauni koki suni ar sliauziojanti "kazka". Slampinedamas pilnomis baimes akimis lauki pirmo susitikimo su BOSU.
    . Aplamai apie juos nelabai ir yra ka pasakyti. Begioji ratais, dodge ir A A A X ir vel tas pats. Bet principe jie uber lengvi ir realiai galima negavus ne smugio juos uzmusti. Isimtis manau butu tik scarlet

     
    Taip bezaisdamas pagaliau patenki i Silent Hill miesteli. Super. Mazdaug jau sioje vietoje visa istorijos pabaiga ima aisketi. Sioje vietoje nustojau zaisti ir papildomoms emocijoms pasireiksti, dar karta perziurejau SH filma. Zaidimas konkreti jo kopija tik is kito kampo.
    Atejo laikas uzbaigti zaidima. Susikroviau kompa ir nusinesiau i darba. Zaidziau nakti. Isjungiau kompa. Nemiegojau. Isvada-esu silpnu nervu zmogus. Zaisti pradejau namie, kai uz lango buvo sviesu ir pasoneje turejau kelias skardines alaus (itampai nuimti). Paskutinis bosas buvo kazkoks nesusipratimas, as ji tiesiog nusoviau. Ne karto arti nebuvau pribeges, nepanaudojau ne vienos vaistineles. O jas butent taupiau paskutinei kovai
    Zaidimas turi 5 pabaigas ir kekviena is ju verta 50GS. Zaisti penkis kartus zaidima kazkas nerealaus. Nuobodu. Bet pasinaudojus SAVE per pusvalanduka ant easy susirinkau tris pabaigas ir atsirakinau laser pistol. Kaip tik zaidimui ant HARD mode. Dabar beliko paskutines dvi pabaigos. Labiausiai is visu patiko 3.
    Antras zaidimas buvo sunkiausiu lygiu ir ieskojimas PHOTO, SERUMS, ir DROWINGS bei RIFLE. Kadangi zaidziau su super pistoletu, SH:H uzbaigiau per kokias 4 valandas ir turedamas 1000GS
    Zaidime buvo vos kelios puzzle. Juokingai lengvos. Pastumti aukstyn ar zemyn kvadratelius, pasukioti laikrodi, ar kazkokius jeroglifus. Galejo daugiau imesti galvosukiu ir sunkesniu, juk tai SH.
    Priesu ivairove, kaip cia pasakius. Nei per daug, nei permazai. Vistiek su peiliu pjauni arba sauni. Nuduri sesele, ji krenta ant zemes ir matai, kad ji be apatiniu kelnaiciu FEEEEE. SICK. Gaila kad, nedave progos pasigalineti su PIRAMIDE HEAD'u a.k.a BOOGEYMAN'u. Bet ta vieta kai zaidime ji pirma karta pamatai yra owesome.
     
    Perejau zaidima, isspaudziau viska ka jis dave, tada atidariau dvd room'a ir isemes kompakta ji sulauziau. Nematau tikslo dar karta ji zaisti. Geriau palaukti naujos dalies.
     
    Vat ir viskas. Trumpai ir netvarkingai, bet parasiau savo pirma irasa.
  8. laumius
    Kadangi sedziu darbe ir realiai nera ka veikti, pabandysiu papeckioti apie HOMEFRONT zaidima.
    Teko isbandyti visai nesenai, mazdaug pries gera savaite. Ispudziai įvairiapusiski. Na bet apie viska ispradziu.
    Pirmas etapas ir manau pats svarbiausias tai yra pasiruosimas zaidimui. Kaip ir pries kiekviena zaidima pasiskaitau www.xbox360achievements.org apie chievus ir galimybes juos susirinkti. Kadangi esu banintas, online chevai manes nedomina. Darau isvada, kad sito zaidimo iki galo nenumelsiu. Max 600GS.
     
    Kagi, kol zaidimas irasinejamas, begu iki artimiausios parduotuves nusipirkti alaus. Pasirupinu rukalais ir pozityviai nusiteikes ruosiuosi pradeti dar viena zaidima. Kaip tik baigtas irasineti kompaktas. Super. Parukau ir kol zaidima perkeliu i XBOX HDD ryju pirma gurksni alaus.
     
    Uzsklanda atsidaro:
     

     
    Pirma kas krenta i akis, tai, kad viskas kas vyksta aplink jau kazkur esu mates. Dauguma elementu yra pasiskolinta is kitu gerai zinomu zaidimu. Bet vistiek, emu zaisti.
     
    Zaidimo veiksmas vyksta 2027 metais. Zodziu netolima ateitis. Koreja puola JAV. Tiksliau butu, kad jie jau uzpuole ir daro bardaka Amerikoje. Sito visi veiksmo centre atsiduriau ir as. Pacioje pradzioje vaziuoju autobusu (jau esu vaziaves masina COD:MW), dairausi i sonus. Kazkas saudo, kazkas rekia. Uz kampo, vaiko akivaizdoje nuzudo jo tevus (to man buvo per daug), dar truputi pavaziuoji, kazkas atsitrenkia i tavo autobusa ir pagaliau prasideda mano kelione kuriai vadovauja vyriokas ziauriai panasus i veikeja is kito zaidimo
     

     
    Zaidimas prasidejo, o su juo ir pirmasis nusivylimas. Zaidimas ant tiek scriptintas, kad zodziu truksta. Tu net negali paprasciausiai pereiti pro vartus pirmas, o stovi ir lauki savo eiles kol AI susiprotes ir praeis pirmi. Krc progresas zaidime letas ir tas ima nervinti.
    Zaidime septynios misijos. Didelio ivairiskumo kaip ir nepastebejau. Tau yra duota uzduotis ir tu letai judi link finiso. O, kad judejimas nebutu toks jau visiskai beviltiskas, man duoda super kieta BTR tipo tankete
     

     
    Prasideda linksmybes, bet viska kas gera, anksciau ar veliau pasibaigia. Ir vel braunuosi paskutinis pro plysi sugriuvusiame name. Ir norom nenorom pradedu prisiminti Frontlines: Fuel of war. Tu paciu kureju zaidima. Negi ir sitas bus toks kreivas gaminys. Zaidziu toliau.
    Geras, dave sniperiu pabuti. Po 10 minuciu tenka keisti ginkla, nes jis tampa bevertis artimose kovose.
     
    Rukau.
     

     
    Tiesa, zaisti pradejau ant lengviausio rezimo, taciau po pirmu dvieju lygu persijungiau ant GUERILLA (rodos taip vadinasi). Patinka save kankinti ir tuo paciu jausti malonuma po daygybes mirties pasiekti lygio gala.
     
    Grafiskai zaidimas neblizga, bet ir akiu nebado. Kai isijautes zaidi, tiesiog nekreipi demesio i outdated grafika.
     
    Gaunu selinimo misija, bet jau tokia apsurdiska, kad JAAAY. Begi 5 metrus pro i tave ziurinti priesa ir tas tipo taves nemato. Juokinga ir tuo paciu graudu. Toks vaizdas, kad jie zino tavo uzduoties reikalavima (iki tam tikro tasko turi nusigauti nepastebetas) ir spec. nenori i tave ziureti ar taves pastebeti.
     
    Kurejai dave „NET“ malunsparniu paskraidyti. Valdymas lengvas. Peremiau 3 sunkvezimius gavau cheva,
    susprogdinau raketas gavau cheva, perejau lygi dar vienas chevas. NICE and EASY.
     
    Vat paskutinis lvl tikrai patiko, nes buvo begalo dinamiskas. Greitas. Daug veiksmo. Daug restart‘u.
    Uzbaigiau vieno zaidejo kompanija. Su visais misiju pakartojimais ir panasiom nesamonem sugaisau 5 dienas. Uz tai gavau 600GS.
     
    Visumoje, zaidimas puse velnio ir jeigu vietomis buciau uzmerkes akis, jis galbut butu buves tikrai vertas demesio. Na bet tai tik mano nuomone.
     
    Jei kam idomu pridedu ir sio zaidimo track list‘a. Yra vertu demesio.
     
    1. "War Ensemble" - As I Lay Dying
    2. "Fight the Power" - The Dillinger Escape Plan
    3. "Uprising" - iwrestledabearonce
    4. "War Pigs" - The Acacia Strain
    5. "One" – Periphery
    6. "Fortunate Son" – The Ghost Inside
    7. "Lietuviu liaudies" – Isejo Tevelis I Miska
    8. "For What It's Worth" – Winds of Plague
    9. "Us and Them" – Misery Signals
    10. "Masters of War" – Arsonists Get All the Girls
    11. "War" – Oceano
    12. "Sunday Bloody Sunday" – Veil of Maya