• įrašai
    64
  • komentarai
    79
  • peržiūros
    95.955

Contra Evolution apžvalga

Mason13

571 peržiūra

http://www.youtube.com/watch?v=LMO3U67ZqkE&feature=c4-overview&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw

Sveiki playmanai šiandien pristatau žaidimą Contra Evolution.

 

„Contra Evolution“ – Tai legendinio žaidimo „Contra“ perdirbinys. Jis pasižymi geresne grafika, pagerintu garso takeliu ir in-app pirkimais. Originalus „Contra“ pasirodė 1987m. „Nintendo Entertaiment System” konsolei. Lietuvoje, žinoma, jis atkeliavo kiek vėliau, su kiniškomis “NES” kopijomis -“Ziliton”,”Bitman”,”Kenga” ir daugybe kitų. Šis žaidimas yra prisimenamas dėl savo aukšto sunkumo lygio, kuris parodo, kas yra tikras 'geimeris', o kas ne.

 

Prieš žaidžiant

 

„Contra Evolution“ žaidimo istorija nėra ypatingai sudėtinga: žemę užpuolė ateiviai, todėl du raumeningi vyrukai turi gelbėti planetą nuo „Raudonojo Sakalo“ ir jo pakalikų.

 

Atidarę meniu, mes pastebime du žaidimo režimus: Arcade ir Mission. Arcade režime mes žaisime visus lygius eilės tvarka ir bandysime pereiti žaidimą. Geriausias dalykas tas, kad žaidėjo progresas yra išsaugojamas. Mission režime galėsime žaisti bet kurią sceną, tačiau jas galima atsirakinti tik pakėlus veikėjų lygį - originale to nebuvo.

 

Pasirinkę bet kurį iš šiu režimų, mes atsirandame veikėjų pasirinkimo lange. Žaidime yra keturi žmogeliukai: du vyrukai ir dvi merginos, kurias reikia atsirankinti mokant pinigus arba ilgai žaidžiant.

 

Žaidimo gėris

 

Pradėjus žaisti, iškarto į akis krinta pagerėjusi grafika, tačiau manęs asmeniškai ji nežavi. Gal dėl to, kad mane veikia nostalgija, kas žino?

Žaidimo pradžioje mums duodamos net septynios gyvybės (originale tik dvi). Atsirado naujų ginklų kaip sekiojančios raketos iš „Contra III“ ir daugybė kitų.

 

Blogis

 

Žaidime nėra galimybės žaisti kartu, kuri originalą padarė linksmu žaidimu žaidžiant dviese. Taip pat, sunkumas buvo stipriai sumažintas. Na, mūsų veikėjai vis dar išgrius po vieno šūvio arba bandydami „pasilabinti“ su priešais. Tačiau kulkos ir priešai juda žymiai lėčiau ir juos galima lengviau nuspėti. Tokie „patobulinimai“ gadina serijos vardą ir neturėtų egzistuoti.

 

Veikėjas šaudo automatiškai, kas yra visai neblogas dalykėlis. Originalo mėgėjai gali šią funkciją išjungti ir grįžti prie tradicinio „Contros“ stiliaus, tačiau, dėl nepatogaus valdymo, geriau palikti automatinį režimą. Be to, nebėra to legendinio „kling-kling“ garso kai pataikai į priešą. Jis pakeistas į mažiau išraiškingą „puf“.

 

Žaidime atsirado ir dvi valiutos... Taip, net dvi valiutos! Deimantai (perkami už tikrus pinigus) ir žaidimo pinigai - už juos galėsite kovos metu nusipirkti patobulinimų ir prikelti veikėją jam žuvus, taip palengvindami žaidimą.

 

O kaip dėl „Konami“ kodo ir kitų dalykėlių?

 

Deja, jo nebėra. Dabar norint gauti 30 gyvybių, teks pakloti 30 dolerių (81 litukas). Šis dalykas man ypatingai nepatinka, nes kūrėjų godumas, griauna žaidimą.

  • Patinka 1


2 komentarai


Rekomenduojami komentarai

Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.