Rekomenduojami pranešimai

Dead Space

Dead Space

  • Platformos

    • PC
    • PlayStation 5
    • Xbox Series X|S
  • Kūrėjas

    • Motive Studios
  • Leidėjas

    • Electronic Arts
  • Temos

    • Horror
    • Sci-Fi
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    A remake of the original Dead Space from Electronic Arts.

Dead Space

Apie žaidimą

A remake of the original Dead Space from Electronic Arts.

Nuotraukos


Panašūs žaidimai

Aleluja, kas laukė pagalaiau sulaukė. Man asmeniškai vienas iš geriausių alltime games. Savo laiku pereiti visi 3, pirma dalis 2 kartus. Atmosfera, ambientas, suspensas, nepakartuojami. Netgi grafika labai ilgai neatrodė pasenusi ant PC (4K su Ambient Occlusion). Vienu žodžiu laukiam, thumbs up?

P. S. Gerai kad daro remaiką - nesugadins žaidimo. Jau nieko nesitikėjau iš EA, galvojau palaidojo franšizę, bet matyt Demon's ir kitų remaikų sėkmė jiems daug ką parodė.

Jeigu gerai padirbės su PS5 versija, tai kukliai manau, kad turėtu būti geriuasia su ausinių 3D Sound (veikia, įsitikinau per Returnal) ir Haptic feedback palaikimu (irgi veika, tas pats Returnal). 

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

parduos belenkiek kopiju. tikekimes padarys gera remake.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  2021-07-23 17:47, gedunex parašė:

parduos belenkiek kopiju. tikekimes padarys gera remake.

Skaityti daugiau  

Tikėkimes. Vienu momentu jau buvau pasiruošęs pirkti Series X vien dėl backward Dead Space'ų, bet atbaidydavo išlikęs 720p. Po 4K žaisto ant PC turėjo atrodyt nekaip. Bet dabar turėtu būti viskas tvarkoje. Laukiam. 

Interview su remaike devais. Žada išlaikyti tą pačią survival horor atmosferą kaip originale, neiti į action, "every round counts". Labai laukiu, tikios nenuvils. Iš smulkmenų - panašu kad bus galima skraidyti "zero gravity" kaip 2 Dead Space, ray tracing ir volumetric lightning, 3D audio su tais pačiais baisiais fone šnabždančiais balsais, tas pats 3D intrefeisas su dar didesniu įsitraukimu ir matyt keik praplės ir pagylins story, nuo savęs gal Aisekas pradės kalbėti, o ne bus kaip amžinas Artiomas (padaryk tą, nunešk ten). Ir jau dabar dievagojasi kad jokių mikrotransakcijų ? (gerasis EA).

Geras, atradau savo balandžio 10 rašyta tekstą? "P. S. Bet va kokia serija, tai tikrai nusipelnė bent jau remasterio naujai kartai, tai Dead Space. Bet EA ten turbūt galutiniai glušai sėdi, kuriems rūpi tik NBA ir FIFA kasmet pardavinėt. Gal čia mano imho, bet manau kad išėjus šitos serijos remasteriui (apie remake net nesapnuoju) žmonės tikrai pirktu."

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dead Space Remake kūrimui vadovauja buvęs AC Valhalla režiserius Eric Baptizat. Jis perėjo į studiją EA Motive 2021 balandį. Kurėjo darbo stažas yra apie 16 metų. Jis kūrė tokių AC serijos žaidimų kaip Black Flag, Unity ir Origins game dizainą bei kaip minėjay režisavo Valhallą. Tikios kad turint vadovą su tokia patirtimi jiems viskas pavyks.

Dar labai įdomus ir manau teigimas momentas yra tas, kad projekto Art direktoriumu tapo kiek suprantu buvęs Visceral darbuotojas Mike Yazijian, kuris buvo atsakingas už Dead Space 2 art dizainą. Komanda planuoja perdirbti kai kurios lygius pagal originalu Visceral planą, kurio savo laiku ne pavyko įgyvendinti dėl techninių tuo meto platformu apribojimu. Taip pat bus panaudotos kai kurios sikvelui planuotos idėjos.

Padarysiu preorder kai tik bus galima. Tikios kad visi Dead Space ir apskritai survival horor megėjai padarys tą pati. Nes įtariu kad EA dabar bando užauginti Motive komandą, kad jie galėtu kurti rimtesnius savarankiškus projektus, žiūrės kai pasiseks reamake (kiek bus parduoda kopijų?) ir jeigu skaičius jos tenkins, tai gali būt duos žalai šviesą Dead Space 4, kurį manau kurs ta pati Motive. Laukiam, geri laikai ateina (Project Callisto, Elden Ring etc)?  

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal naujausius gandus turėtu pasirodyti 2022 m. pabaigoje. Tai kad ramiai ir kantriai laukiam. Fingers crossed?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ką gi Developers Live Stream praėjo, internetas pilnas įrašų kopijų. Vaikinai (EA Motive) nepabijojo parodyti dar labai early development futage (už ką jiems pagarba), dabar bent jau žinome kad žaidimo kūrimas vyksta kaip sakoima "pilnu hodu" ir panašu kad jie tikrai stengiasi. Kol kas žinomos esminės detalės - Aisekas kalbės, ji įgarsins 2 ir 3 dalies garsintojas Gunner Wright. Bet pažadeta kad Isaacas kalbės tik laiku ir vietoje, o ne pliurps be paliovos kad nesugadinti pirmos dalies (kur jis tik kriokė?) žaidimo atmosferą. Detalizacija bus visa galva aukščiau (kas ir priklauso remaikui) ir Aiseko ir aplinkos ir nekromorfu, apšvietimas bus absoliučiai naujos. Žaidimo varikliukas Frostabait, tai tikrai bus remaikas, panašiai kaip Demon's Souls o ne seno žaidimo remasteris.  Aisekas "plaukios" nulinės gravitacijos zonose, panašiai kaip padaryta 2 ir 3 dali. Tiesa kol kas neaišku ar jis visą laiką vaikščios išsitiesęs (classic gameplay) ar išmoks šuteriškai tupinėt kaip buvo padaryta 3joe, bent šito nepamačiau. Dėl manęs tai gali tupinėt, nes to nemokėjimas 1oje dalyje visgi atrodė gan dirbtinai (ala classic horror). Daugiau dėmesio pradžioje bus skirta Aisec fiance Nicole paieškoms (dėl ko jis šiaip ir užsirašė savanoriu į šitą kaip po to išaiškės pražūtingą misiją). Tai buvo visiškai nepaliesta originlaus žaidimo gameplay, tik intro paaiškinta ko jis čia atsivilko. Dismemberment bus žymiai labiau detalizuotas - nuo šuvių nekromorfų rankos, kojos ne atsiskirinės iš karto, o iš pradžiu bus pažeidžiama odą, po to raumenis ir tik po to kaulai, Gory, bet toks jau yra Dead Space?, "nedakirstos" galūnės galės kabėt ant sausgyslių ir vilktis. Na ir pabaigai labai grubi oreintacinė žaidimo išleidimo data - 2022 m. pabaiga. Kaip sakoma shut up and take my money.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu sito perliuko, tai laukiu ziauriai :) Man asmeniskai Dead Space istriges labiau nei koks Resident Evil :) Jis ir gerai optimizuotas budavo, mano kompas nors ir nebuvo turbo, bet shadows isjungdavai ir vaziuodavo, kaip ledas :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo šito irgi žiauriai laukiu, yra mano laukiamiausių žaidimų tope kartu su Elden Ring. Originalus Dead Space buvo išleistas 10.13d. Jeigu jiems pavyktu išleisti žaidimą 2022 spalį, tai būtu fantastika. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perėjau visas trys. Pirma geriausia, po to 3 kaip ne keista man visai gerai suėjo, na ir 2 paskutinė (nors daugeliui atvirkščiai 2-1-3). Pirmos dalies šiuo metu yra kūriamas remaikas, tai remasteris ne prie ko. Ar verta remasterint po to 2 ir 3 dalį nesu tikras. Jeigu gerai išeis su remaiku, gal EA duos jiems cart blanche IV kūrimui, nors pagal dabartinius standartus tai kainos mižiniškus pinigus. Bet gal...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visis priedus kaina siekai vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavymo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopemas. Geras pavizdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas didyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiūgu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkelimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą keliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos