scalman

God Eater

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka

nieko sau ten ginklas pas ta biciuka,cia tas ginklas yra god eateris manau :)

In Capcom's Monster Hunter franchise, you hunt monsters. In the newly announced God Eaters from Namco Bandai, you hunt monsters.

Out this fall in Japan, God Eaters also offers goodies like character creation and the ability to customize and make weapons (sound familiar?), and like MH, this PSP titles has four player co-op. Just be glad they didn't call it God Eater Hunters.

Or maybe, shame they didn't!

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau monster hunter nebuvu labai smagus zaidimas bent jau man ziuresim kas sitame bus naujo gal uzkabins :)

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

sitas zaidimas atrodo tures bent jau istorija gan stiproka, kas nemanau, kad buvo MH, gal ir sudomins

kardu dydis.. pff... nepamirskit kas kuria, pas juos visada buna tokie epic win ginklai

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

God Eater Director Promises Major Quality Up

The God Eater official site depresses me with the melancholy theme that's used for its background. It's fitting, actually, for what appears to be a delay.

The game's release date at the official site changed at some point from Fall to Winter. From what I can see, Namco Bandai didn't actually announce this -- it just changed the date at the site. And with no real warning either, as just yesterday the press was given a huge library of media totaling over 200 screenshots. Seriously, 200!

(The only reason I noticed the date change was because of an update at Game Jouhou.)

The official site contains some hints that something is, or at least was, up with the project. In the "Message from Project G.E." section of the site, director Hiroshi Yoshimura wrote recently (there are no dates at the site, so I really don't know when it was written) "At present, in order to fully satisfy everyone who's looking forward to the game, we're working away at large scale quality up work."

The post continues to explain that the staff is working on improving areas outside of the graphics, including the game's action component, difficulty level, sound output, and more.

Based off the earlier trailers and screenshots, I was got the feeling that God Eater was one of the better looking PSP games out there. Perhaps there was something amiss when it ran on actual hardware? Or maybe there was nothing actually wrong with the game and Yoshimura was just talking about general upgrades to the product.

200 screenshots be damned

NuotraukaNuotrauka

NuotraukaNuotrauka

NuotraukaNuotrauka

The man’s name is Rindo, and the woman is called Sakuya.

Nuotrauka

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

cia gal panasus zaidimas pagal ta anime Sin Eater? Nes man tai screenai kazkiek primena. ;D

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

vel ziuriu as i ji ir kazkaip keistokas man sitas zaidimas. grafika atrodo siektiek nedadirbta. beveik viskas i monster hunter uznesa. tik kad cia bus bent jau istorija. ginklai kaip visada epicly oversized. na nezinau pabandyti pabandysiu ar labi patiks nezinia :/

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

vel ziuriu as i ji ir kazkaip keistokas man sitas zaidimas. grafika atrodo siektiek nedadirbta. beveik viskas i monster hunter uznesa. tik kad cia bus bent jau istorija. ginklai kaip visada epicly oversized. na nezinau pabandyti pabandysiu ar labi patiks nezinia :/

tai niekas juk nevercia jo zaisti :thumbsup4:

man viskas patinka,ir grafika tikrai gera kaip PSP,beje viskas kas yra screenuose bei video,ant PSP atrodys daug geriau,kaip visada..tai cia problemu nera..o oversized ginklai yra labai COOOOL !!!!! :rolleyes: beto jie dar ir suvalgo priesus !!!

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.