SudraSkytaS

Nesusipratimai is Shopu/Muitiniu ir t.t.

Rekomenduojami pranešimai

jony

Shopto turėjo tau duoti siuntos numerį, pagal kurį galima atsekti, kurioje šalyje yra tavo siunta. Jei siuntinys jau Lietuvoje, tai tau reikia aiškintis su Lietuvos Paštu ir shopto jau tau nebepadės, o jei siunta dar neiškeliavo iš UK, tai teks bandyti kažkaip susisiekti su shopto....

Beje, jei pirkai prekę apmokėdamas per PayPal, tai gali shopto net nerašyti, o iškarto atidaryti bylą (case) ir shopto patys su tavim susisieks. :thumbsup4:

 

Coxas

Aš tuos komentarus tik po apmokėjimo pastebėjau

Tai vat kitą kartą neskubėk mokėti kam papuola, o pasidomėk kas tai per parduotuvė, kokie atsiliepimai ir panašiai. Nes net jei ir gausi savo ausinę po mėnesio laiko, tai nėra normalu. Pvz.: visuose normaliuose internetiniuose šopuose (užsienio) gali drąsiai reikalauti pinigų grąžinimo, jei negavai prekės praėjus 28 dienoms po apmokėjimo. Redagavo SudraSkytaS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.