Rekomenduojami pranešimai

Nusimato neblogas raganiaus zaidimas vel. Beje pastebejau, kad barzdos zaidimuose labai populiaru pasidare :D

 

Nemanau, kad čia dėl mados. Geraltas pasenęs, tai natūralu, kad kažkiek apžėlęs jau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gražiai bet data irgi nebloga 2008 - 01 - 18

 

Ne į temą

kokie metai tokie ir telefonai buvo su gerom kamerom

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

arba data ten lieva tiesiog rodo tam kad is tubes neisimtu.nes treileri pradzioj rodo tai naujausia.jau tikrai ne 2008 sita zaidima pristatainejo.lol

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na laukia naujas rpg perliukas kuris jau nebeissiteks i current gen konsoles. tai arba next gen imt reiks ,arba ant pc kazkokio padoresnio. :megusta: ..killling monsters :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siais laikais ir komiksu reikia matyt kazkam. komiksai pagal zaidima,kuris pagal knygas. hmm..geriausia ideja man is tos srities buvo mgs digital graphic novel tos dvi dalys. va kad visi tokius darytu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujam witcheri augs "greiti medziai" su visa kita greita augmenija .. :megusta:

 

The Witcher 3: Wild Hunt To Be Powered By SpeedTree

 

IDV revealed today that CD Projekt RED’s upcoming The Witcher title will be powered by its SpeedTree technology. As the press release reads, this will be the third title in the series to integrate SpeedTree middleware into the story-driven experience and natural environments that have become a trademark of the franchise.

 

Micha? Stec, Art Producer at CD Projekt RED, said:

 

 

“We’ve created really stunning ecosystems in The Witcher 3. Vegetation and trees in the game are a really important part of the overall experience. Without the SpeedTree library, tools and SDK, it wouldn’t have been possible to include this level of detail and interaction with such intricate, woodland environments.”

 

SpeedTree’s advanced SDK and real-time support of next-gen platforms played an important role in developing the expansive and open world of The Witcher 3, where creatures and characters interact with vast natural surroundings seemingly at will.

 

Micha? Stec added:

 

 

“SpeedTree provided precise modeling and randomization tools to build the unique look we wanted for our massive forests. With The Witcher 3 set in an open world that will be about 35 times larger than Witcher 2, SpeedTree middleware greatly facilitated development and made the environments look really complete.”

 

IDV President Michael Sechrest concluded:

 

 

“Our early involvement with next-gen platforms allowed us to provide the CD Projekt RED development team with the right tools at the right time,” said , “We’re looking forward to the release of the The Witcher 3 to showcase SpeedTree’s expanded capabilities, particularly on the new consoles.”

 

The Witcher 3: Wild Hunt is planned for a 2014 release on PC and next-gen platforms!

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manęs tai tie "30 kartų didesnis nei Skyrim" nevelka nei per kur. Na ir kas, kad didesnis. O jei kombatas čiulps donki ir visi kvestai bus generic "nueik ten užmušk tą" "paimk šitą ir nunešk ten" ir pan, o pats pasaulis bus monotoniškas ir negyvas. Kažkaip su next gen aš tikiuosi ne tik geresnės grafikos, bet ir įdomesnių ir didesnių galimybių. O dabar realiai kvestų prasme darome tą patį ką ir prieš 20m, tik kad kartoti tą patį reikia n daugiau kartų tai ir atsiranda 50h gameplay.

 

Ko norėčiau, tai, kad kova būtų iššūkis kaip per kokį Dark souls, sunku, įtempta, verčianti ruoštis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai butent kurejai savo video ir kalbejo ka jie darys kad nebutu tu nueij ten ir ten ir parnesk kazka. Zada tokia idomia gan questu sistema. Combat irgi sake nebus kaip praeitoj dali tokia kur paspaudus knopke pasileidzia animacija ir bus letesnis pats combat.

Del masto tai ne vienas witcher nebuvo ne kiek open tai jau vien del to mastai skirsis aisku.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Tai butent kurejai savo video ir kalbejo ka jie darys kad nebutu tu nueij ten ir ten ir parnesk kazka. Zada tokia idomia gan questu sistema. Combat irgi sake nebus kaip praeitoj dali tokia kur paspaudus knopke pasileidzia animacija ir bus letesnis pats combat.

Del masto tai ne vienas witcher nebuvo ne kiek open tai jau vien del to mastai skirsis aisku.

Tai labai tikiuosi, kad sugalvos paįvairinti ir įdomesniais q, na kad kažkas revoliucinio bus netikiu, bet bent writingas geras būtų, kad ir kurjeriu dirbti motyvuotų. Labiausiai gero writingo reikia side q, nes dažniausiai jie būna tokie klišiniai ir standartiniai, kad labai neįdomu būna juos vygdant. Geras writingas jį pakeistų, nes būtų įdomu bent jau dėl mini siužetinių arkų juos pereiti.

 

O dėl kovos, tai taip, smagu, kad bent kol kas žada, kad kovai reikės ruoštis, studijuoti apie žudomos monstrus ir pan.

 

Greitu laiku turi būti naujas treileris, kol kas įdėtas kūrėjų facebook to treilerio teaseris.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Death Stranding pereitas, galiu pasakyti istorija wow ypač pati pabaiga, kai paaiškėja tam tikri dalykai ir tikrai to net nesitikėjau, kas žaidė manau supras apie ką aš.  Atėjo AW2 eilė EG gera akcija yra tai prigriebiau 
    • Visiems kas norėjo, bet negalėjo ar nespėjo praeitais metais įsigyti Playstation 30th Anniversary žaisliuku. Sony planuoja antrą kartą paleisti minėtų jubiliejinių Dualasens, Portal ir netgi Playstation Slim versijos (bet ne Pro) pardavimą. Preorderiai startuos nuo 07 23, o kad gyvena užsienyje ir turi priėjimą prie oficialus PS Store, tai ir nuo 07 21. Taigi nežiopsokit😀  
    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos