scalman

Forza 5

Rekomenduojami pranešimai

some say ....stig's digital cousin

lenktyniausim pries stigo laikus.

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c6u0ioMnWS4

The Stig's Digital Cousin - Top Gear

It's the Stig's Digital Cousin! Here's your chance to try and beat him with Forza Motorsport 5...

The Xbox One Super V8 is, if you're unaware, a bit of a beast. Set to compete at the Supercheap Auto Bathurst 1000 this Sunday, this Hulk-green slice of Aussie muscle is seriously bonkers: 640bhp from a 5.0-litre V8, to give a 0-60mph time of 3.3 seconds and top speed of185mph.

It'll be raced by Britain's three-time WTCC champ Andy Priaulx and two-time DTM winner Mattias Ekstrom, but there's one other driver who you'll be able to race against. But he's not The Stig. He's The Stig's Digital Cousin.

Yes, Internet, making his debut in Forza Motorsport 5 is the virtual version of our tame racing driver - though this one's slightly different. He - or it - is allegedly beatable. But only if you're really good. That means you lucky folks who plan on snapping up the shiny new Xbox One and Forza 5 next month will be among the planet's first to take him on.

As you know, Forza 5 will feature the Top Gear test track, rendered in meticulous detail, including the follow-through and Gambon sections. Though the ramshackle shed where we store all of our crisps might not have made the cut.

Still, you'll have in-game commentary from Jeremy, Richard and James on the career modes, and races inspired by Top Gear events, amongst other things.

bent jau forza 4 ta top gear trasa visai nieko idomaus su tai savo kegliais ir bowlingu

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man regis,kad sito dar nebuvo :unsure:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

nezinau kaip kitiem cia atrodo bet man t ai tikrai cia neispudingas skirtumas nuo 4 dalies jei taip ziuret gameplay toki. na next gen tai kazkas daugiau mano supratimu galetu but nei teskturos . o cia daugiau nieko nesimato. na ten padangu next gen plysimas, ratu nulekimas ten nu kazkas tokio ..na sake bus next gen AI . not enough. pazesim is tikro kiek jis grafiskai bus geresnis uz GT6 kuriam net nereikia next gen.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=maYgydivvSw

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=n1wylArdU5o&feature=player_embedded

losi losi ..po 20 sec ..skype skambina ..sup dude ..blablabla..ai isijungsiu teletabius paziuret ir moterys meluoja geriau ...po kazkiek laiko : ka as ten dariau pirmai ? .. :nsure:

:cguy:

paziurekit i visas sitas audis kurias galesit pasirinkti zaidime..visa kruva audziu ..

•1983 Sport quattro

•2006 #2 Audi Sport North America R8

•2006 RS 4

•2010 R8 Coupé 5.2 FSI quattro

•2010 TT RS Coupé

•2011 RS 3 Sportback

•2011 RS 5 Coupé

•2012 #1 Audi Sport Team Joest R18 e-tron quattro

•2013 S4

•2013 R8 Coupé V10 plus 5.2 FSI quattro

•2013 RS 7 Sportback

..tik tiek ..? :flip:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Set to release on a monthly basis, Forza Motorsport 5 will be getting a host of Car Packs, each of which will bundle 10 additional cars to take for a spin. The first six of these you'll be able to buy individually, or as part of the Forza 5 'Car Pass'.

Each car that comes in a Car Pack will also be available to explore inside and out via Forza 5's Forzavista mode, and the first Car Pack will be The LaFerrari Car Pack, which includes Ferrari's brand new 950-horsepower hypercar (pictured below). It'll be available on launch day.

The Forza Motorsport 5 Car Pass, entitling you to the first six Car Packs will be available on November 22nd for $49.99, saving 18% over purchasing each DLC add-on separately. Car Pass content will run from launch day until March 2014, giving you 60 additional cars in total.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

jau ruost $50 uz papildomas masinas ..

Nuotrauka

dar net nematem pacio zaidimo masinu bet jau ein suprast kad geriausias tai isleis tik kaip DLC. vistiek bus kokia 4 kartus maziau masinu nei GT6 :kid:

best of the best in the world

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=__6lyUbBdWM

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

GT serijoje mažas BMW pasirinkimas :( O norečiau visokias isetas išbandyti ir pan. Bei fuk EA už tai, kad nepaleidžia Porsche sandorio ir patys nebekuria žaidimo su Porschais...

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

gi gavo porsus F4 , visa kruva ju . bet kas juos gali ipirkt kai uz lenktynes amzinai gauni kapeikas. :kid: nebent laukt kol padovanos siaip random . :srs:

GT serijoje mažas BMW pasirinkimas :(

GT6 kol kas pateiktam sarase matos 25 bmw. nzn kas kada turejo daugiau. :stare:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

good guy Drivatar..

"You're going to see the AI doing things you've never seen it do in a racing game. This is true emergent behavior," Greenwalt added. "There are over 400 people on our team who have been working on this game for over three years – this is a well thought-through idea."

Unfortunately, as wonderful as all that sounds, it's a feature whose impact is hard to quantify in two hours of play. It took almost an hour to complete enough races to even establish my own Drivatar profile and I wasn't able to log out, let my Drivatar race and come back to see what prizes it had earned. Regardless, the concept of racing against my virtual friends' Drivatar equivalent for comparison's sake is an alluring concept.

I did find my time with Forza was interesting, however, in that I could also augment Drivatar behavior at a local level. There are a few different presets: If you want racers to be forgiving, you can turn on the easiest difficulty mode but take a penalty against all in-game experience earned; beefing up the difficulty above normal nets greater experience, but opponents will be more aggressive.

Changing any of these parameters would cause a moment where the game re-synced with the cloud, proving that at least it was pulling data from a server somewhere. I found the difference in difficulty levels was evident: I dominated the easy Drivatars and spent a lot of time in last place against the most difficult Drivatars, who were good at fending me off and blocking open lanes during crowded race segments.

So at least in this way the system was able to prove itself, but overall I just didn't have enough of a baseline for Drivatar to get any indication on how it'll perform in the final version of Forza 5.

ant easy drivitara nieko gero neismoks ir bus bambukas , o ant hard drivatar bus profas ..be is ko jis ismoks tada ...ne is manes ..is cloud ? :npoker:

I wasn't able to log out, let my Drivatar race and come back to see what prizes it had earned .. <_<

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Forza 5 Has 300 Fewer Cars Than Forza 4, No Nurburgring :thumbsup4:

Forza 5

-300 masinu , dabar 200

- Niurgas..

still best in the world :melvin: nes vistiek daugiau negu turejo Forza 2 :close:

UPDATE: Dan Greenawalt, director of Turn 10, called to talk about this. He said that Forza 2, which launched 18 months after XBOX 360 launched, had 12 tracks and 270 cars, with a lot a variants. So Forza 5 already has more cars and tracks than Forza 2, which is one of their highest rated games.P

Fans deserve the best content, so they rebuilt the cars from the ground up. They started with nothing, so nothing was "cut." They feel this will give a great experience to the next gen gamer. Look at it like GT3 to GT4, which added content on the same console.

200 masinu vs. 1200 :flip:

:mml:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

patys traukia debesi microsoft ant saves, cia taip padare, kad veliau galetu dlc uz litukus metytis kaip grybais po lietaus :D Ir ka jie cia lygina su forza 2, forza 2 buvo savo laiku nesveikas zaidimas, dar db atsimenu kai sukraudavau i muscle car tiek visko, kad gaza iki galo tik nuo 3 begio ispaust galedavau :D O cia manau kad apart grazios grafikos forza 5 nuo forzos 2 bent smagumo atzvilgiu per 5 kilometrus bus :D

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

jiem reikejo pavadint tiesiog Forza tada zaidima . tai butu visiem sake kad reebotas ir taip dalinai pateisine toki masinu skaiciu. kas cia nutiko su bluray talpa idomu? netelpa jau masinos ar tiesiog dura stumia jie cia. :working: na +$50 uz papildomas masinas ir viso galbut susirinks dar plius 100 masinu. tai viso bus vistiek mazai. uztai zaidimas kainuos $100 :megusta:

masinu skaiciu tikrai reikejo augint nagi. ka ten dabar nebus is ko rinktis nes ten vieni super carai liko.

ir jo smagumas butinas. SHiftas man patiko ir su mazu masinu skaicium. ir antra dalis buvo labai gera su tiek masinu kiek buvo..o kodel..todel kad norejosi kiekviena masina ismegint ..o ne issirinkt viena is 10 ir eit toliau. Forza 4 man patinka D, C klases masinos. kaip jos valdosi ir vaziuoja. padoru . na dar B klase kai kur nieko. bet visa kita.. jau su ju padangu simuliacija prasideda kosmosai ten ir nesamones. siaip vel jie dabar apie padangu simuliacija kalba ..tai gali gautis nekas. racingas ne tik is padangu simuliavimo siaip susideda. kiekviena masina plius skirtingai elgiasi su vienodo tipo padangom irgi ir dar visokie niuansai susideda.

idomu del masinu garso nes 4 dalis turejo visiska brieda kaip masinos skambejo. buvo mazdaug taip kad muscle carai skamba kaip ir porshe . .. kas atkreipe demesi tai labai gerai tas girdisi ten.

1200 masinu pas GT6 plius pildys ir pildys dar per dlc... o cia kas ...200 masinu :halone:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.