Rekomenduojami pranešimai

Daymare: 1998

Daymare: 1998

  • Platformos

    • PC
    • Xbox One
    • PlayStation 4
  • Kūrėjas

    • Invader Studios
  • Leidėjas

    • Destructive Creations
    • All in! Games
  • Temos

    • Horror
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    A third-person survival horror game.

Daymare: 1998

Apie žaidimą

A third-person survival horror game.

Aprašymas

Overview

Daymare: 1998 is a third-person survival horror game developed by Invader Studios and published by All in! Games and Destructive Creations for PC, Xbox One, and PlayStation 4.

System Requirements

PC

PC MinimumPC Recommended
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Operating System: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-BIT Required)
  • Processor: Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300 or better
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x with 2 GB Video RAM
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 23 GB available space
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Operating System: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-BIT Required)
  • Processor: Intel Core i7-3770 or AMD FX-9590 or better
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 480 with 3GB VRAM
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 23 GB available space

External Links

  • Daymare: 1998 Official Site
Daugiau...

Nuotraukos


28665687198e.jpg

Kūrėjas: Invader Studios
Leidėjas: Destructive Creations
Žaidimo variklis: UE4
Žanras: Survival / Horror
Režimai:
Išleidimo data: 2019 09 17
Reitingas:
Puslapis:

  Citata
Daymare: 1998 is a third person survival horror game with over the shoulder camera, developed in Unreal Engine 4 for Windows PC. The game features high-end graphics, original soundtrack, immersive atmosphere, hardcore survival mechanics and many connections with the beloved old school survival horror games and '90s landmark brands.

daymare-invader-studios-001-1.jpg

daymare-invader-studios-002.jpg

daymare-invader-studios-004.jpg

daymare-invader-studios-005.jpg

daymare-invader-studios-006-1.jpg

daymare-invader-studios-007-1.jpg

Nezinau kaip jums, aisku viskas dar kampuota, kazkas gal ne taip, bet man pasijaute RE. O kai po to dar perskaiciau, kad sita zaidima sukurti ikvepe RE saknis ir konkreciau RE2 dalis... Kazkas tokio.. Pagaliau atsirado protingu zmoniu grupe kuri, GALBUT, prades kurti tai, ko seni fanai norejo jau senai. Nors ir kitaip, gal ne taip, bet tai bus bent jau pradzia. Projektas persikels i naujus metus ir bus pateiktas KickStarter likimui. Tikiuosi, kad ten pinigu surinks tiek, kiek reikia.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia tiketis, kad surinkus suma zaidimas bus slifuojamas. Nes valdymas tokiame zaidime tikrai turi buti geras norint kautis su priesais. Manau cia reikia labiau atkreipti demesi i ideja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is ju tokie kurejai. Uzsihypino su re2 remake kur nieko nepadare tik sokinejo nuo variklio prie variklio ir rippino modelius. kol capcomas uzgesino juos ir pasake galit atvykt pas mus pasiziurinet, bet re2make mes perimam i savo rankas ir nesikiskit. Po o sulauke daug demesio, fb'as ju priplauke simtais foto kokie jie devai, kad turi kompus va, faina kaip jiem ir occulus gavo. Bet galiausiai apart basic dalyku nieko gero dar nepadare. Valdyma ir mechanika matom geime ir kas didziausiai juos pastumejo sita kurt. Na tikiuos is graziu sypseneliu ir postu fb susiims truputi ir prades rimciau dirbt. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trash'as, mano nuomone is trailerio.

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidimas vis dar kuriamas! Bent jau taip sako kurejai. Taip pat 600 laiminguju galejo isbandyti zaidima Milane vykusiame Games Week.

Aisku po tiek laiko jau kalbama, kad zaidimas turbut nepasieks didesliu aukstumu.. Na, ziuresime.

04406193.jpg

68015558.jpg

14588406.jpg

09154670.jpg

27747667.jpg

08549768.jpg

00343047.jpg

84703201.jpg

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidima vis del to norima isleisti. Atsirado ir leidejas kuris pasiskelbe apsiemantis siuo reikalu. Ziuresime. KAZKO tiketis turbut neverta, bet..

  Citata
Destructive Creations has announced that it will release the Resident Evil-inspired horror game, Daymare: 1998. Daymare: 1998 is being created by Invader Studios; a team that was previously working on a fan remake of Resident Evil 2.

Daymare: 1998 is based on the cancelled Resident Evil 2 Reborn project, is built on the Unreal Engine 4, and will have the legendary Director of Resident Evil 3: Nemesis and planner on the original 1996 Resident Evil, Kazuhiro Aoyama, as its Producer Associate.

In Daymare 1998, players are expected to survive to this waking nightmare that has its roots in a nostalgic mood. The game’s narration is full of direct references to the pop culture of the 90’s and the modern gameplay mechanics aim to fit perfectly with the old school survival horror atmosphere.

Daymare: 1998 also boasts the contribution of Capcom’s former game artist Satoshi Nakai (Resident Evil 0, Resident Evil Code Veronica) who is currently working on the design of the deadly creatures that will haunt the game.

Daymare-1998-new.jpg

Daymare-1998-new2.jpg


307685_8L8FLB1nXd_d2.jpg

307687_T3zNmfBzxj_d4.jpg

307688_aWF7FxWsjm_d6.jpg

307689_t6Sqw0qrt4_d5.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://store.steampowered.com/app/842100/Daymare_1998/

Aisku cia kaip fanu zaidimas koks. Man kaip hardcore survival horror fanui tai kaip tik!

Aisku dar pasimodinciau po to (tikiuosi pavyks kaip ir RE geimus), tai ir Leon ir Hunk ir kt. butu idomu pasidaryt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išleidimo data Steam: 2019 rugsejo 17d.

Kaina bus 29.99 EU/USD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgai kankinosi, bet isleido. Turbut nelabai atsipirks nes torrentuose kopija nulauzta jau guli.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  Citata

Daymare: 1998, the thrilling third-person survival horror game, introduces “H.A.D.E.S. Dead End”

a new gameplay mode that is a part of a free content update released today. The update also brings further updates and fixes to the base game, as developers are working hard to perfect the experience for current fans as well as new customers alike. A short trailer and screenshots accompany the release of this update.

Daymare: 1998 has been built around three characters and follows a pre-defined path of storytelling, offering three different perspectives on the events in Keen Sight. But what happened beyond? What other challenges does moving through a city full of bloodthirsty mutated ex-humans bring?

 

H.A.D.E.S. Dead End offers a completely new gameplay mode that sets the player in the skin of the best known H.A.D.E.S. operative – Liev. Clean Slate protocol is underway, which only means one thing for him – move fast to cover the traces of Hexacore’s long-term misconduct in Keen Sight. Explore the corridors, eliminate remaining enemies without a second thought and get rid of or retrieve the incriminating documents. The clock is ticking!

H.A.D.E.S. Dead End offers two modes to play in, one of which throws in random modifiers such as repeated hallucinations or limited resources, and four different gear and ammunition packs to start with. Playing either as Scout, Assault, Heavy or Medic gives a chance to explore different tactics, approach the enemies in differently and replay the levels in various ways. One thing remains constant – Liev must finish his missions in the shortest time possible.

The new gameplay mode is available to all owners of the game as a free update both on Steam and GOG (game version 10226 and above).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visis priedus kaina siekai vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavymo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopemas. Geras pavizdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas didyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiūgu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkelimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą keliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos