Magnitas

DELFI perka konferenciją „Login“

Rekomenduojami pranešimai

diskusija-fake-news-past-present-future-

 

Technologijų ir inovacijų konferencija „Login“ pereina į naujas rankas – naująja jos savininke tapo bendrovė DELFI. Į konferencijų verslą stipriau žengianti DELFI sieks, kad „Login“ taptų populiariausia konferencija Baltijos šalyse.

 

DELFI perka visas „Login“ akcijas: iki šiol 80 proc. jų priklausė bendrovei „Small Talk Ideas“, 20 proc. – Arnoldui Rogoznyj.

 

Konferencijos „Login“ steigėjas ir bendrasavininkis Arnoldas Rogoznyj, paklaustas, kodėl nusprendė perleisti konferenciją į kitas rankas, sako, kad lyderiai turi bendradarbiauti su lyderiais. „Sukūrėme didžiausią Lietuvoje inovacijų ir technologijų konferenciją ir per daugelį bendradarbiavimo metų pamatėme, kad DELFI patirtis ir resursai yra tai, ko reikia „Login“ žengti kitą žingsnį – tapti svarbiu ir dideliu renginiu visų Baltijos šalių, o gal ir dar didesniame regione. Esame laimingi, kad mūsų sukurtas ir daug metų su dideliu atsidavimu augintas, puoselėtas prekės ženklas pereina į geras rankas“, – teigia jis.

 

Pasak jo, dirbdami drauge su DELFI, „Login“ organizatoriai turės didžiausias sklaidos galimybes, kurios padės pritraukti dalyvius, partnerius bei įgalins į Lietuvą atvežti populiariausius ir geriausius užsienio pranešėjus. „Sėkmingas DELFI įdirbis rinkodaros, pardavimų, renginių organizavimo srityse, papildomi žmogiškieji resursai yra tai, kas smarkiai sustiprintų bet kurį augimo ambicijų turintį renginį“, – sako A. Rogoznyj.

 

„Login“ įsigijimas DELFI taps svarbiu žingsniu įsitvirtinant konferencijų organizavimo rinkoje. „Šiais metais mes stipriau žengiame į konferencijų verslą tiek DELFI, tiek mūsų savininkės „Ekspress grupp“ lygiu, kurie šių metų balandžio 18 dieną kviečia į verslininkams ir visuomenės lyderiams skirtą didelio masto konferenciją „Drąsa elgtis kitaip“ (angl. The Audacity to do Things Differently) Taline. Kalbant apie „Login“, turime didelių ambicijų, matome šio renginio potencialą ir sieksime, kad jis taptų didžiausia šios srities konferencija ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

 

Technologijų ir inovacijų konferencija „Login“ pirmą kartą buvo surengta 2007 m.: tada joje dalyvavo 120 dalyvių ir 11 pranešėjų. Nuo to laiko ji išaugo iki didžiausios Lietuvoje inovacijų konferencijos – 4 tūkst. dalyvių ir 120 pranešėjų 2018 m. Apie dabar itin madingas technologijų, inovacijų, kūrybiškumo temas „Login“ pradėjo kalbėti dar tada, kai tai tebuvo įdomu saujelei šios srities profesionalų. Iki masinio laukiamiausio metų renginio „Login“ išaugo palaipsniui – konferencijos auditorija augo kartu su pačios Lietuvos pažanga, didėjantis bilietų pirkėjų skaičius leido kasmet atsivežti vis įdomesnių, svarbesnių užsienio pranešėjų, o nuosekliai stiprėjantis renginys tapo patrauklia vieta partnerių integracijoms.

 

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.
 

Kokios mintis? Pliusai Minusai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tragedija. :) Žinant kokie žurnaliūgos yra delfijuose, bus visiška tragedija. :)

Redagavo Haze

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Whoa :tear:

Augimas gal ir bus, pats į Login'ą seniai nebevaikštau, tačiau nepatinka man tas lietuviško biznio pardavimas užsienio kapitalui iš principo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne nu tai puiku, liuks. Jau Delfi sugadino viena buvusių mano mėgstamiausių puslapių ir forumų technologijos.lt...tai puslapis į kurį kasdien kelis metus vaikščiojau ir dalyvavau diskusijose, nes vėlyvoje paauglystėje buvau susidomėjęs mokslu ir pan, tačiau nusipirko puslapį delfis ir iš kokybiškų, tikrai paruoštų mokslinių straipsnių ir diskusijų, liko kažkoks bulvarinis briedas, kuriame moksliškumo apsoliučiai neliko ir iš puslapio absoliučiai pasityčiojo. Čia kogero bus tas pats.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne nu tai puiku, liuks. Jau Delfi sugadino viena buvusių mano mėgstamiausių puslapių ir forumų technologijos.lt...tai puslapis į kurį kasdien kelis metus vaikščiojau ir dalyvavau diskusijose, nes vėlyvoje paauglystėje buvau susidomėjęs mokslu ir pan, tačiau nusipirko puslapį delfis ir iš kokybiškų, tikrai paruoštų mokslinių straipsnių ir diskusijų, liko kažkoks bulvarinis briedas, kuriame moksliškumo apsoliučiai neliko ir iš puslapio absoliučiai pasityčiojo. Čia kogero bus tas pats.

Pritariu, senais laikas puikus forumas buvo...

 

Tikėkimės taip neatsitiks ir login konferencijai!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Taip fizine kopija labai gerai, bet... dabar diska gauni tik kaip koki koda zaidimui atsisiusti, nes dazniausiai day one patchai butinas, kartais net ne pilnas zaidimas diske... ir be interneto to disko neimanoma zaisti... va jei po ilgo laiko butu isleidziamas diskas su visais patchais ir dlc tada ir as buciau tik uz fizine kopija, bet deja o normalus fizinis zaidimu pavidalas mire turbut su ps3/xbox360 konsolem.
    • Premium ad networks help you earn more from ad space by connecting you with high-paying advertisers and offering advanced targeting options. Here's a step-by-step breakdown of how they can boost your earnings: Higher Quality Ads Premium ad networks attract top-tier advertisers who are willing to pay more for your ad space. These ads are usually more relevant to your audience, which increases the likelihood of clicks and conversions, ultimately boosting your earnings. Better CPM Rates These networks offer higher CPM (Cost Per Thousand Impressions) rates compared to standard ad networks. With higher CPMs, you earn more for every thousand views your ads receive, directly increasing your revenue from the same amount of traffic. Advanced Targeting Premium ad networks provide sophisticated targeting options, such as demographic, geographic, and behavioral targeting. This ensures that the ads are highly relevant to your audience, leading to better engagement and higher payouts. Access to Direct Advertisers Through premium ad networks, you often gain access to direct relationships with advertisers, cutting out intermediaries. This can result in better deals and higher payouts, helping you earn more from ad space without having to rely on middlemen. Variety of Ad Formats Premium networks often offer a wide range of ad formats, such as display ads, video ads, and native ads. You can choose the ad formats that perform best with your audience, optimizing your earnings potential from the ad space.    
    • Kam bevertis, o kam ne. Aš išskirtinai vien tik fizines kopijas perku ir jų niekad neparduodu, viskas į kolekciją eina. Bet ir perku tik tai kas iš tikro domina. Čia kaip ir su knygom. Skaitau tik popierines ir dedu į lentyną.
    • tai, kad idejus diska vistiek reik lauk kol susiinstaliuo/atsisius naujausias patchas. fizine tik tuo atveju jei perejus ruosiesi parduoti. kitu atveju bevertis daigtas..
    • Kad jie stumia tolyn digital only. Forza Horizon 5 paleido tik skaitmeninę. Net nežadu pirkti digital už pilną kainą. Teks laukti, kol centus kainuos. 
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos