Rekomenduojami pranešimai

13 Sentinels: Aegis Rim

13 Sentinels: Aegis Rim

  • Platformos

    • PlayStation 4
    • Nintendo Switch
  • Kūrėjas

    • Vanillaware Ltd.
  • Leidėjas

    • Atlus
    • Atlus U.S.A., Inc.
  • Temos

    • Sci-Fi
  • Išleidimo data


  • Apie žaidimą

    A sci-fi adventure game about a group of thirteen teenagers in 1980s Japan who pilot giant robots named Sentinels in order to protect their home from an alien invasion.

13 Sentinels: Aegis Rim

Apie žaidimą

A sci-fi adventure game about a group of thirteen teenagers in 1980s Japan who pilot giant robots named Sentinels in order to protect their home from an alien invasion.

Aprašymas

Overview

13 Sentinels: Aegis Rim (十三機兵防衛圏) is a self proclaimed "dramatic adventure" game released by Vanillaware and Atlus for the PlayStation 4 where the player swaps between the stories of 13 characters who are all trying to defend the Earth from an alien invasion. The game was released in Japan on November 28, 2019 and, a few months earlier in March, a Prologue version of the game was released that contained the first three hours of the game. An English localization was published in the United States courtesy of Atlus USA almost a year later on September 22, 2020.

Gameplay

The title is separated into three sections: Remembrance, Destruction and Analysis. Analysis is simply an archive that allows the player to view key words and other information they have gathered throughout the game. However, the Remembrance section has the player control one of the 13 protagonists as they explore environments, talk to NPCs and collect key words that can be used to advance the story. The narrative is structured non-linearly so the player can swap to different protagonists in different orders to experience the story in a number of ways. Depending on the player's actions, a character's story can also branch with the player being able to re-do scenes to get different outcomes. Certain scenes in Remembrance will also progress in real-time with NPCs acting independently of the player's input. At any point the player can also go to the Destruction section where they will participate in real-time tower defense strategy gameplay where the characters control mechs that fight off alien threats.

The 13 Sentinels

Each Sentinel comes with a set of upgradeable armaments, depending on their generation. Some of the units need to follow the roads in the city, while others are airborne. There are four generations of Sentinel robots, which each represent a class proficiency, such as close combat or long range. With some exception, a numbered Sentinel is assigned a pilot who controls it for most of the game.

1st-Generation Sentinel (Melee)

  • No.10 - Nenji Ogata
  • No.11 - Ei Sekigahara
  • No.12 - Takatoshi Hijiyama

2nd-Generation Sentinel (All-Rounder)

  • No.13 - Juro Kurabe
  • No.14 - Ryoko Shinonome
  • No.15 - Iori Fuyusaka

3rd-Generation Sentinel (Long-Range)

  • No.16 - Tomi Kisaragi
  • No.17 - Natsuno Minami
  • No.19 - Keitaro Miura

4th-Generation Sentinel (Flight Support)

  • No.20 - Shu Amiguchi
  • No.21 - Yuki Takamiya
  • No.22 - Renya Gouto
  • No.23 - Megumi Yakushiji
Daugiau...

Nuotraukos


Citata

From Atlus & Vanillaware, the creative forces behind Odin Sphere and Dragon's Crown, comes an all-new Sci-Fi adventure! 13 children must cross time itself to pilot gigantic robots known as "Sentinels". The fate of the world is in their hands!

71FPwNPjrmL._SL1500_.jpg

712f7V8WdRL._SL1500_.jpg

71MYFew2iSL._SL1500_.jpg

61w0GWA6ThL._SL1500_.jpg

717LWXFiS5L._SL1500_.jpg

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos