SilentMove

PS3 CFW

Rekomenduojami pranešimai

Atrodo randu 50 skirtingu CFW... Vieni su Backupais kiti velnias zino...

Dabar klausimelis ar kasnors nebandet togi Kmaew ar kaip jis ten...

  Citata

Kaip internete skaiciau tai, kad ant geohot'o cfw buvo uzblokuotas ar kazkas padaryta lv2 patchingui kad jo neleistu. Mano manymu geo zinojo kad tai gali uzbrickint console ir specialei tai padare.

Jis tai padare ne del bricku... Jis kaip ir Fail0verflow yra pries Piratavima.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paratciau dar palaukt ir nepult naujo CFW isirasyti, nes:

-Nevisos stabilios (nezinau ar visos, bet viena tai tikrai turi nemaza sansa uzbrick'int)

-Vienam zmogeliui po to kai isirase geohot'o cfw, tai nebegalejo atsatatyt atgal i ofw,nei perrasyt, nei kitos cfw irasyt

Taip pat, dabar pasiziurejus, tu cfw yra ivairiu ir kolkas dar neaisku, kuri stabiliausia ir saugiausia, taippat neaisku, ar sony banins konsoles su cfw ar tik banins jei zaisi zaidimus is hdd (gal isvis nebanins :book: )

Ne į temą Cia kaip vienoje lietuviu pasakoje, kur princas lauke lauke ir neislaukes viska sugadino - nebukit ir jus tokie- geriau nepulkit rasinetis tu cfw
Redagavo zozole003

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va, susirasiau CFW, turiu maia backup manager, paleidziu lv2 patcher, bet prijungus HDD man ikeltu geimu nerodo... Kaip ir kur juos ikelti, kad rodytu?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek zinau cia yra naudojanciu tai gal duokit pradinukams PS3 Backup Managerio naudotojams maza Gida?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nejau niekas nera pasileides geimu per backup manager ir negali pasakyti, i koki HDD sukurta folderi ir kokius failus kelti geimus?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma, kad į patį PS3. Tie external be ryšio. Ten tarp to GAMES reikia sukurti savo norimo žaidimo folderį ir įkelt savo PS3_UPDATE, PS3_GAME, PS3_DISC.SFB folderius ir failą

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  alpino parašė:

Žinoma, kad į patį PS3. Tie external be ryšio. Ten tarp to GAMES reikia sukurti savo norimo žaidimo folderį ir įkelt savo PS3_UPDATE, PS3_GAME, PS3_DISC.SFB folderius ir failą

Skaityti daugiau  
Kai bandau paleisti, raso, kad nerado eboot failo. Raso "Do you want to fix permissions?" Nera skirtumo paspaudi ok ar cancel, visitek juodas ekranas, ir tenka per prievarta ps3 isjunkt :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

parsisiusk nauja fixa, kuris nuima tuos permissionus :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Aš dėl šito sutinko, kad patenka build'ai į diskus, kuriuos galima žaisti be jokių atnaujinimų, tačiau jie yra bugovi ir/ar turi problemu su performance. Aš turėjau omenyje atvejus, kai papuola į diskus net ne žaidimo buildas, o tiesiog licenzija užimanti keliasdešimt megabaitų pvz. CoD Black Ops 6, čia va yra visiška nesamonė ir tinginystė, nes nematau, jokios priežasties kodėl negali įdėti geriau bugovo žaidimo buildo į 100GB diską, kuris nors ir neįdealus, vis tiek bus veikiantis. O dėl kainų, tai faktas, kad skaitmena yra žymiai pigesnė, čia net nebuvo įtrauktos eksporto/importo išlaidos, o kame dar tai, kad parduotuvės turi uždirbti nuo parduodamos kopijos.  Dėl žaidimo diskų perpardavimo, tai nemanau, kad čia yra problema leidėjams, nes didžiausia apyvarta yra iš išankstinių užsakymų bei žaidimų išleidimo dienos, kai dar nėra galimybės nusipirkti naudotą diską. Čia kodėl egzistuoja DRM blogybė ant PC žaidimų, bet čia dar kita tema.
    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos