Rekomenduojami pranešimai

@Javelin Atsiras, kas pre-order'ins, bet bus daug mažiau tokių, ypač kalba tas faktas, kad jie sąmoningai slėpė kokia yra kreiva ir neišbaigta PS4/XOX versija, bet čia ne tiek CDPR kalti dėl sugadinto pasitikėjimo, o kiek jų investuotojai / bosai? 

Aš tai tikrai norėčiau, kad Sony juos priglaustų po savo sparnu :D Prie Sony gal net nebūtų tokių kliurkų, skaičiau, kad kūrėjai labai pikti ant savo bosų :D 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bugai bugais,bet beveik visi kalba apie kreivus AI. Tai cia vapsie neisbaigtas net su labai geru pc losiant nepajusi  visko kaip noretusi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat kalba faktas, kad jie orientavosi į PC rinka, o tik po to konsolės, tad aš dar karta pasikartosiu, galėjo išleisti tik PC versija dabar, nes PC versija tikrai padori ir žaidžiama nepaisant tų bugų, o kitais metais galėjo išleisti konsolėms ir visi būtų patenkinti manau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Džekeris, @tomashex, jo aš irgi skaičiau kad eiliniai (o gal ir nevisai) darbuotojai tikrai pikti ant kompanijos TOP vadovybės, kurie priima visus strateginius sprendimus. Ir kaip nebusi piktas kai pvz. matai kad jie daro akivaizdžias nesąmones, bandys apgaudinėti vartotojus ir kuom tai baigsis. Be to tave verčia krančint už iliuzorinę premija, o tu žinai kad kiek bekrančink vistiek laiku nesuspėsi ir š****s gausys. ir Jaučiu jeigu ne griežtos neskelbimo sutartis su sankcijom, tai pilnas tviteris būtu eilinių darbuotoju žinučių kad dar ne pirkit, nepreorderinkint, nes žaidimas visiškai nesutvarkytas.  

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sitam zaidimui tikrai neuzteks puses metu sutvarkyt ant PS4. zaidimas turi nemazai problemu. bet kaip nors issikuops. 

bus pamoka CD Project Red, didele pamoka. noreciau tiketi kad daugiau to jie nepakartos, bet zinant kokioje bukleje isleido Witcher ir dabar Cyberpunk dar blogesneje, sunku butu patiket kad jie stipriai pasimokys. per laika zmones tiesiog uzmirsta. tik zaidimu forumai neuzmirsta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PS4/XOX versijųbtikrai nesutvarkys per pusmetį, bet dauguma jau turės PS5 ir loš ant PS5 atnaujinta versija, tik kaip bus su PS5 upgrade atnaujinimu, ar neturės tų pačių bėdų kaip PS4, o kas liečia PC  tai turėtų spėti sutvarkyti per pusmetį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nextr gen upgrade bus gi tik grafiskas. variklis zaidimo nesikeis. tai bugus vistiek gaudys iki updato. kas liecia paprastas ps4/xbox stebuklu nebus. jau ant pro ir one x fps mazokai tai apie paprastas versijas isvis ner ka kalbet.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jau gal turėsiu PS5 kokiam vasarį/kove jeigu nebebus jau deficito ir bus galima lošti ant PS5 skirta PS5 versija.

Jeigu kove pasirodys next-gen atnaujinimas dėl ko nesu tikras 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pamirsk tu apie ta next gen update. ji geriausiu atveju vasaros gale isleis  ir tai abejoju, su tokiomis problemomis zaidimas, kad jiems man rods maziausiai rupi tas PS5 pilnas palaikymas. gaus su update kazkokiu minimaliu pagerinimu ir tiek ziniu,

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokia mintis pas mane, po raganiaus sėkmės didžiausia patirtį kurti žaidimus turėje\įgave darbuotojai buvo pervilioti konkurentų. Sunku suprasti. Septynis metus kuri žaidima ir galiausiai scam'a išleidi į rinka. Jug tuos septynius metus PS4/Pro, Xbox buvo dabartinė žaidžiama konsolė, ne PS5 ar Xbox Series X. Kas dėl atnaujinimų klaidoms taistyti, ten panašu vos ne visa programinį kodą reikia perašyti ant konsolių, pagal bugų kiekį. Neaišku kiek tiesos, bet čia analitikai spėja apie milijarda dolerių jau patirta nuostolių, o dar laukia teismo ieškiniai, net iš tu pačių investuotojų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@gedunex Aš nesakau, kad bus greitai tas PS5 upgrade, man regis šioj temoj kažkuriame puslapį rasi mano žinutę kur rašiau, kad dėl tokio kreivo žaidimo abejoju ar PS5 palaikymą gausim iki 2022 metų, nebent viena komandos grupė dirba ties upgrade kita grupė tie klaidų taisymu.  Jeigu neklystu @WirmiS kažką minėjo apie PS5 upgrade kovo mėnesį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

minejau, bet manau nusisnekejau del kovo. siaip next gen update zadejo 2021. o apie 2022 ir multiplayer. va prie jo tai tikrai dirba kita komanda kuri jau turi patirties multiplayer'i.

tik  i multiplayeri ateis ir microtransactions

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Džekeris, @Soujiro, aš ne game industry žurnalistas, bet iš logikos galvoju kad realūs Cyberpunk darbai prasidėjo ne ankščiau 2016 metų. Pačios idėjos apie žaidimą taip galėjo būti ir 2012 ir 2013 m., bet tikras developmentas ne ankščiau negu buvo galutinai baigtas Witcher 3 kūrimas ir ji buvo likę tik polišint, o Witcheris kaip žinoma išėjo 2015 m. Jie tuo metu dar nebuvo tokia didelė kompanija (ir dabar dar nėra) kad galėtu tuo pačiu metu developint 2 AAA lygio projektus, bamba plyštu. Taigi Cyberis tikrai buvo kūrimas tik nuo kokiu 16, anksčiausiai 15 metų. Taigi jis nuo pat pradžių tikrai buvo kūriamas jau praėjusios kartos konsolems. X One ir PS4 praktiškai ka ti ka tik buvo išėję, dalis išleistu žaidimų dar palaikė 360 ir 3. Dar įtariu kad projektas galėjo papulti į taip vadinama developmnt hell ir galėjo būti kardinaliai perdaromas 2018 m. (pagal tai ką jie pridirbo labai panašu, dėl to nieko nespėjo ir vis atidėliojo, nes jeigu reikėjo kodą iš pagrindų perrašyt ir keist koncepciją, tai jau ne baika. Manau kad būtent to metu jis iš RPG, kas pvz. vis dėl to yra Witcheris, nežoiūrint tai kad nėra personažo kūrimo, patapo beveik linijiniu Action/RPG. Ir pagal mane jie iki šiol nemoka kurti normaliu konsoliniu versijų ir vis dar lieka PC gamedeveloperiai. Jie ne kurė jo ateities kartai, tai nesąmonė. Jie kurie ji PC, ipratę kad kūrimo eigoje pas žmonės pasikeis bent 2 vaizdo plokšių kartos (kas 2 metai), ir tuomet žaidimas padoriai eis ant išleidimo laiko geležies. Konsoliniai developeriai daro visiškai atvirkščiai, žaidimas pirmiausiai yra kurimas kad normaliai veiktu ant silpniausios geležies ir po to jau išnaudotu galingesniu platformų galimybės, o ne atvikščiai.

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko girdėti, kad žaidimas buvo kuriamas tik tris metus, ir patys kūrėjai mėtėsi, nes buvo skelbta, jog bus 3rd-person ir gan nemažai padaryta jau buvo, ir tada p*** sumanė padaryti first-person, tad tie visi keitinėjimai kodų rašymai iš naujo, o gla net ant viršaus ir privedė prie to, ką turim dabar, bet svarbiausia, kad jie jį tvarko ir gan dažnai update leidžia ir jau pažadėjo du didelius update sausį ir vasarį, na aš didelius update išsivaizduoju iki kokių 40-50GB vieno ir kito.

@Javelin 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The game entered pre-production with approximately 50 staff members after CD Projekt Red finished The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine (2016).The team was expanded over time, surpassing the size of the team for The Witcher 3: Wild Hunt (2015).After the release of The Wild Hunt, the team began to upgrade its REDengine 3 for Cyberpunk 2077.  Brangiausias žaidimas buvo.

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos