Rimasis

Vokiečiai sklaido mitus apie padangų amžių

Rekomenduojami pranešimai

Kaip kinta sandėliuojamų padangų „darbinės“ savybės, kol jos laukia savo pirkėjų? Kada ir kodėl jos tampa netinkamos eksploatuoti? Ar tikrai padangų gamintojai siūlo tokį produktą, kurio galiojimo trukmė lygintina su pasterizuoto pieno?

 

Vokietijos asociacija BRV inicijavo skirtingo amžiaus padangų testus ir paskelbė išvadas ir akcentuoja, kad teisingai sandėliuojamos padangos išlaiko visas savybes bent jau penkerius metus, todėl per šį laikotarpį jos gali būti pardavinėjamos kaip visiškai saugios. Tai teisiškai patvirtino ir patys padangų gamintojai sutarę, kad iki 3 metų amžiaus padangos laikomos gautomis „ką tik iš gamyklos“, o iki 5 metų amžiaus – „naujomis“.

 

„Padangų senatvę“ lemia intensyvus fizinis poveikis bei su tuo susiję temperatūros pokyčiai vidinėje padangos konstrukcijoje, o ne kas nors kitkas“, – akcentuoja P. Gaurilčikas.

 

„Michelin“ oficialiai teigia, kad remiantis temperatūros poveikiu cheminėms reakcijoms, galima teigti, kad vienerius metus naudota padanga, nuvažiavusi 19 000 km paseno tiek pat kiek ir 17 metų sandėliuota 210C temperatūroje padanga.

 

Palyginamųjų bandymų rezultatai liudija, kad eksploatuojama padanga kas tris savaites „pasensta“ tiek, kiek ir per vienerius metus sandėliuojama padanga. 35 proc. per mažai pripūsta padanga per savaitę nusidėvi daugiau negu metus sandėliuota padanga.

 

„Bridgestone“ Baltijos šalyse vadovas E. Marcinkevičius atkreipė dėmesį į vadinamąją „5+5“ taisyklę. Jos esmė – gamintojas numato, kad jei padanga bus pradėta eksploatuoti per 5 metus nuo pagaminimo dienos, tai visavertis jos naudojimas įmanomas dar 5 vėlesnius metus. Ir tik tuomet, kai padangoms sukanka 10 metų nuo gamintojo nurodytos pagaminimo datos, jas rekomenduoja pakeisti naujomis, net jei vizualiai jos dar atrodo nepriekaištingai - tai tiesiog atsargumo priemonė

 

Straipsnis visas didelis: http://www.egzotika.lt/naujienos/padangu_naudojimo_amzius.html?utm_source=15min.lt_nativead&utm_medium=banner&utm_content=15min_nativead_padangu_amzius_430x300&utm_campaign=egzotika.lt_2016ruduo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip nelabai paisau tos datos, važiuoju, kol suvažinėju patį protektorių ir tada perku naujas. Kas 5 metus nepuolu keisti. Dar dvi žieminės padangos yra iš ~2008 metų žiemos sezono ir šia žiemą jas irgi mausiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko tik egzotika nepadarys kad prastumt savo supuvusias padangas. Tik iš egzotikos ir tegali tikėtis tokio straipsnio :D Kas keisčiausia, kad užėjus pas jų, padangos būna su kokia 40% nuolaida, bet kitose normaliose parduotuvėse kaina be akcijos tokia pati ir gauni padangas max 3mėn senumo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš plikom važinėju. Vienas padangos kraštas nusitryna iki plikumo tai apsuku padangas ir toliau važiuoju. :)

Redagavo Haze

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

komersantai, turbut gerom kainom uzsipirko senu padangu :D

 

kalbant apie padangas, ka butu lengviau varikliui pasukti R16 195/50 ar 185/55? pirmuju skersmuo mazesnis ~1cm, o antros siauresne ant 1cm. Dabar uzdetos R16 205/50 jaucias, kad varikliui sunkiau pasukti, nei ziemines, sankaba, vairo kolonele ir labiau apkrauta su tokiomis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

komersantai, turbut gerom kainom uzsipirko senu padangu :D

 

kalbant apie padangas, ka butu lengviau varikliui pasukti R16 195/50 ar 185/55? pirmuju skersmuo mazesnis ~1cm, o antros siauresne ant 1cm. Dabar uzdetos R16 205/50 jaucias, kad varikliui sunkiau pasukti, nei ziemines, sankaba, vairo kolonele ir labiau apkrauta su tokiomis.

Skirtumas labai jau mažas, 7.6mm diametras. Esant tokioms dilemom siūlyčiau apsvarstyti galios kėlimą jei jau dėl padangų dydžio pritrūksta smarvės. Pas mane dabar naujos didesnės padangos, tai nuo senų sudilusių vasarinių padangų skirtumas ~32mm tai gal kažkiek ir skiriasi trauka. Realiai negaliu pasakyt jog didelis skirtumas net tarp šių 245/45/R18 ir siauresnių žieminių padangų 225/50/R17.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi nepaisau datų ar panašių dalykų, suvažinėju vienas, tada nusiperku kuo pigiau kitas, su kuo gylesniu protektoriu, dažniausiai tai būna žieminės, bet važinėju vasarą, nes pigiau išeina, o ten tokie dalykai kaip metai ar pan man visiškai neaktualūs :D 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi nepaisau datų ar panašių dalykų, suvažinėju vienas, tada nusiperku kuo pigiau kitas, su kuo gylesniu protektoriu, dažniausiai tai būna žieminės, bet važinėju vasarą, nes pigiau išeina, o ten tokie dalykai kaip metai ar pan man visiškai neaktualūs :D

Nuo kada žieminės kainuoja pigiau nei vasarinės? Priedo žieminės vasarą sudyla greičiau nei vasarinės. Tavo ekonomiškumas visiškai netaupus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo kada žieminės kainuoja pigiau nei vasarinės? Priedo žieminės vasarą sudyla greičiau nei vasarinės. Tavo ekonomiškumas visiškai netaupus.

Nes pigiau gaunu dažniausiai. O ten vasarinės, žieminės man dažniausiai vienodai rodo, aš naujų neperku gi. Gal tik priekines šipuotas pasiimsiu žiemai naujas, dėl saugumo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keistas požiūris pas žmones. Žiemai dygliuotas, o vasarą kad ir su koše vietoj padangų. Kitas su slikais nepaisant kad dažnai turim šlapią asfaltą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MS pasiimu ir nesuku kiaušinių. :D Su vienais praktiškai plikais MS atvažinėjau vieną žiemą, su protu važiuojant net nesijaučiau kaip karvė ant ledo. Kaip anksčiau gi, būdavo tik vieno tipo padangos ir žmonės važinėjo. Ratų neprasukinėju, tvarkingai važinėju, mašino neplėšau, padangos laiko. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keistas požiūris pas žmones. Žiemai dygliuotas, o vasarą kad ir su koše vietoj padangų. Kitas su slikais nepaisant kad dažnai turim šlapią asfaltą.

Nes vasara geras sukibimas ir taip, tai jokio realaus skirtumo, gerai stabdo pas mane mašina labai, abs veikia, padangos sukimba, tačiau žiema per plikledi tai gali būti blogai, nors ir daug važinėju, bet jeigu pasidarai keleivis mašinoje tai nieko gero. Nors daug kas ir sako, kad Lietuvos žiemai nereikia šipų, bet jie klysta, vat žiema tai reikia šipų, nes bet kur bet kada sumėtyt mašiną gali.

Redagavo Mldc

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Masina kasdien droziu tai ir ziemines ir vasarines emiau naujas, ziemines 2015, vasarines 2016, bet ne tame esme, pas mane ratai r13 tai pacios pigiausios padangos visada bus ir imanoma ipirkti, specialiai nuo r15 i r13 perejau del to (mitsubishi colt 99m.)..  Butu r15 kazin ar galeciau sau leisti viska nauja uzsimauti, jau nekalbant apie r16 ir i virsu.. Geras jausmas vazinet naujom padangom, nebaisu ir paspausti kiek ten iseina maximum 170 issibeget su 1.3.. :) Saugumas svarbiausia, o ir kai yra protektoriaus prakola pagauti maziau sansu, nes i gilu protektoriu ne taip kiaurai visokie samariezai nuo kelio ar metalo gabaliukai sminga kaip i plika padanga be protektoriaus, nesu dar nekart lopo ar sniuro dejes, o jau antri metai varau..

Redagavo busted

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.