Rekomenduojami pranešimai

Jau antrą savaitę mėgaujuos šiuo žaidimu, net nežinau kuo tuoliau tuo atrodo, kad perspjaus mano rpg mėgtą Fallout4.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai atrodo kad ir yra žymiai geresnis, pvz, išpoliruotas žaidimas, ne kažkokia betvarkė, dialogai geresni, pasaulėlis, personažai, kitka. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o as kazkaip ji kai numeciau praeita savaite tai ir nepaemiau daugiau. reiks kazkada dar paimt kai laiko daugiau bus . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o man kaip visada, geri žaidimai greitai baigiasi, nors stengiausi daryti side questus, bet matyt per greitai nuvariau pagrindinės misijos daryti, reikės pasimti kokį loadą ir pažaisti vėl. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  Rodyti paslėptą turinį

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinis ir blogiausias žaidimo minusas yra, kad tiesiog levelinimas nėra subalansuotas gerai. Per greitai gali tapti dievu, tai rekomenduojama žaisti hard sunkumu. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Seniai lankiausi Playmanijoje, bet smagu matyti, kad puikiai gyvuoja ir atsinaujino :) 

Tik neseniai pavyko pereiti Outerworlds. Mano trumpa apžvalga. 

Reiktų paminėti, kad esu tas žaidėjas, kuris visų pirmą išvaikšto viską, padaro visą side content ir tada eina main questus. Kolkas geriausiai su šitu mano guilty pleasure tvarkėsi witcher 3, kai jei tapdavai 5+ leveliais stipresnis už quest levelį, nebegaudavai už jo perėjimą xp. Tokiu būdu visada buvo balansas ir jokio overlevel. 

Pirmas įspūdis pražaidus ir ištyrinėjus Edgewater (pirmąjį regioną), buvo labai geras. Questai įdomūs, dialogai įdomūs, questus pereiti yra keli būdai. Bet jau nuo pat pradžių pradėjo kirbėti mintis, kad žaidimas per lengvas (žaidžiau ant normal). Tad po edgewater pasidariau hard lygį. 

Sekantis regionas - didelis laivas (nespoilinsiu toliau). Suradus jame vieną iš science ginklų - sakyčiau žaidimas pasidaro tiesiog pasivaikščiojimas. Meele ar gun skillų nekėliau visiškai, tik iki 20 taškų. Pagrinde viską sudėjau ant science, lie, persuade ir panašių skillų. Mano nuomone su tokiu buildu turėtų būt be proto sunkus combat ir dar ant hard, bet visas žaidimas nuo antro regiono yra tiesiog pasivaikščiojimas. Ir man tai atėmė visą smagumą. Nejaučiau jokio poreikio mąstyt kaip apeiti situaciją, kaip kitaip išspręsti situaciją ir panašiai. Tiesiog bukai šaudžiau kur galėjau... Kur leisdavo aišku pasinaudodavau savo lie, intimidate ir kitais skillais, bet visumoje ištraukė iš žaidimo visą smagumą. Niekada nejaučiau jokio pavojaus. Čia sakyčiau labai didelis minusas iš mano pusės šitam žaidimui. Paskutinę misiją visą tiesiog prabėgau kiaurai. Apibendrinant turbūt nesu žaidęs labiau nesubalansuoto žaidimo gyvenime. Galėčiau netgi pavadinti walking simulator where you can shoot guns and smack people with meele weapons....

Kalbant apie kitus aspektus. Grafika kaip double A žaidimui padori tikrai. Savitas stilius. Vienos planetos ir regionai gražesni, kiti ne taip. Daug pasikartojančių objektų žaidime. NPC taip pat mieste be jokio tvarkaraščio. Kūrėjai net nesistengė apgauti mus, kad verda gyvenimas. Ten ir šen nugirsi dialogus, bet visuomoje NPC tiesiog stovyniuoja vietoje. 

Stipriausia dalis sakyčiau yra story ir pasirinkimų galimybė kaip pasiekti galutinį rezultatą. Gali iššaudyti visiškai visus NPC, gali žaidimą pabaigti labai greitai išduodamas tam tikrus veikėjus ir t.t. Dialogai - aukščiausio lygio. 

Sumokėjau pilną kainą ir norėjau pažiūrėti, kaip baigsis žaidimas ir tik todėl perėjau, bet vertinčiau 5,5/10. O pradžia buvo tokia daug žadanti....

Redagavo LmbS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@LmbS Sveikas sugrįžęs! Ačiū, kad pasidalinai įspūdžiais. Kažkaip buvau įsitikinęs, kad tas žaidimas yra vos ne GOTY. Žinosiu, kad nereikia aukštai kelti lūkesčių.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet tam laive kai losi nepasirode kad toks vaiksciojimas pirmyn atgal. ir viskas kazkaip easy irgi. nueik ten , gryzk , done, nueik surask ta , nueini . done. nzn viskas labai mazose erdvese, laisves .. tikrai nera niekur. mapas visada dar ir rodo kur eit reikia kur kokie taskai randasi tai pora minuciu ir nuvarei kur reikia. visai fun buvo susiremimai laive ten , bet aplamai tai sunkumo tikrai truksta, dar kai tavo companjonai patasko irgi. as tai nesikeliau sudetingumo gal todel toks pasivaiksciojimas gaunasi. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  2019-12-11 17:21, scalman parašė:

bet tam laive kai losi nepasirode kad toks vaiksciojimas pirmyn atgal. ir viskas kazkaip easy irgi. nueik ten , gryzk , done, nueik surask ta , nueini . done. nzn viskas labai mazose erdvese, laisves .. tikrai nera niekur. mapas visada dar ir rodo kur eit reikia kur kokie taskai randasi tai pora minuciu ir nuvarei kur reikia. visai fun buvo susiremimai laive ten , bet aplamai tai sunkumo tikrai truksta, dar kai tavo companjonai patasko irgi. as tai nesikeliau sudetingumo gal todel toks pasivaiksciojimas gaunasi. 

Skaityti daugiau  

Scalman, tame laive iš tiesų nemažai vaikščiojimo, bet visas žavesys dialoguose ten, būtent tame map. 

Manau, kad ne normal lygis čia kaltas. Manau žaidimas visiškai nesubalansuotas. Padarytas, kad ir noobas ir gameris normalus galėtų pereiti, tik nepagalvota, kad pastariesiems nuobodu. Galėjo būti laisvai arti tobulybės žaidimas, bet visiškai jokio balanso. Žaidime prigalvota daugybė scenarijų ir skillsų, bet nesvarbu kurią veikėjo dalį tobulini, vistiek esi visų galų meistras. Tarkime pvz, yra žaidime 5 science unikalūs ginklai. Tai tarkime jeigu aš nelevelinu science tai galėtų jie būti tik gražūs žaislai bet daryti mažai damage. Dabar gi gavus tą hammer iš laivo, tu nuo pat pradžių esi OP. Tas pats ir su ginklais. Užkėliau iki 20, bet galėjau visus mobus taškyt ant hard, kaip tik norėjau... Nesuprantamas sprendimas man kūrėjų ir už ką šitą žaidimą liaupsina, nes jis kaip RPG žanro game neturi jokio challange. Gaila, nes labai laukiau, kad vėl patirsiu kažką panašaus kaip fallout 3...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sio menesio 9d. pasirodys pirmasis, didelis, zaidimui skirtas papildymas - Peril on Gorgon.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
    • tikrai ne vienas. gal pats ziauriausiai nedadirbtas, bet dabar beveik visi zaidimai gauna day 1 patcha. o kas del disku tai kuo toliau tuo labiau visi eis link to, kad diske bus tik leidimas atsisiusti zaidima.  pvz: nintendo jau net oficialiai pasake, kad kai kurios fizines laikmenus tures tik licenzijos rakta.
    • Taip, šis Doom, Indiana bei paskutinieji CoD žaidimai tikrai tik licenzijos failai diskuose, bet čia gal tik ir tokie <1% iš visų žaidimų. Būtent, kad tik ir toks vienas.
    • pagal gandus be 2027 neisleis
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos