
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.299 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
471 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Dar 2010-ais pasirodęs „Red Dead Redemption“ pavergė ne vieno fano širdį ir parodė, kad „Rockstar Games“ gali sukurti ne tik „Grand Theft Auto“, bet ir kvapą gniaužiantį vesterną. Juk ne veltui tais pačiais metais jis buvo pripažintas metų vaizdo žaidimu ir sulaukė ne ką blogesnio tęsinio 2018-aisiais. Dabar ji yra vienu ar kitu būdu prieinama konsolių turėtojams, bet originalo kompiuterinė versija taip ir neišvydo saulės šviesos,. Nemeluosiu, paskutinį kartą jį žaidžiau dar su senu „Playstation 3“, o tai reiškia, kad kokiais 2012 metais. Ir atrodo, kad pagaliau atsirado viltis, jog pagaliau galime sulaukti „Red Dead Redemption Remastered“. Iki šiol tai buvo tik gandai, tačiau prieš pora dienų „Amazon“ platformoje pasirodė galimybė būtent ją ir įsigyti. Nors tai ir tebuvo vilties kibirkštėlė, tačiau tai tikrai nesutrukdė ištikimiausiems fanams pradėti spekuliuoti apie naująjį žaidimą. „Rockstar Intel“ teigia, kad išleidimo data yra gruodžio 10-ta diena ir tai tikrai neatrodytų logiška iš kūrėjų pusės, nes būtent tada pasirodo „Cyberpunk 2077“, kuris tikrai dominuos pardavimų sąrašuose ir mažesni projektai gali neatlaikyti spaudimo ir likti nepastebėti. Na kad ir kaip ten bebūtų, bet tai nėra vienintelis ženklas, kuris leidžia manyti, kad projektas egzistuoja, nes dar prieš kurį laiką pasibaigė teisminiai procesai su vienais kūrėjais, kurie būtent ir vykdė šį projektą, tačiau nelegaliai. Jų idėja buvo originalųjį „Red Dead Redemption“ pasaulį perkeli į „Red Dead Redemption 2“, tačiau buvo nuspręsta, kad jis gali trukdyti ateityje galbūt planuojamam „Red Dead Redemption“. Manau, kad tokie ginčai, kai studija gina savo 10 metų senumo žaidimą nėra logiški, nebent jie kažką planuoja iš savo pusės. Apskritai šioje situacijoje yra matoma daugiau klaustukų nei atsakymų. Aišku, kad būtų smagu išvysti žaidimą, kuris nukėlė visą „Grand Theft Auto“ idėją į 20 amžiaus pradžią ir leido palyginti bei pamatyti skirtumus tarp laukinių vakarų laikų ir šių dienų. Manau, kad šis projektas yra jau ne tik tikrų šio žaidimo fanų, bet ir tų, kurie net nėra žaidę originalo svajonėse. Dabar tik laikas parodys ar išvysime kažką prieš „Grand Theft Auto 6“, o „Red Dead Redemption Remastered“ būtų puikus būdas tą laukimą palengvinti.
-
Nors 2020 metai daugeliui yra itin komplikuoti metai, kurie įnešė nemažai pokyčių į mūsų kasdienį gyvenimą, tačiau žaidimų mėgėjams jie turi tikrai gerų naujienų. Naujosios „Microsoft“ ir „Sony“ sukurtos žaidimų konsolės jau prekyboje, o to dauguma laukė jau ne vienerius metus. Tačiau dabar aiškėja, kad tai gali būti ir paskutinės šių bendrovių konsolės. Tiek „Sony“, tiek „Microsoft“ žaidimų konsolių gyvavimo ciklas yra ilgesnis nei daugumos modernių kompiuterių - vidutiniškai 6 – 7 metai. Naujas kartos žaidimų kompiuteriai šiemet kainuoja gerokai daugiau nei buvo įprasta anksčiau, o kai kurių specialistų teigimu, jos parduodamos ir „į minusą“. Atsižvelgiant į tai, abi kompanijos, tikėtina, kad norės dar labiau prailginti savo prietaisų gyvenimo ciklą. Tačiau ilgesnis konsolių ciklas, o taip pat ir didelis debesų technologijų žingsnis į priekį, gali nulemti ir tai, jog „Sony PlayStation 5“ ir „Xbox Series X“ bus paskutinė šių konsolių karta. Nesunku nuspėti, jog tai reikštų, kad mes daugiau nebeišvystumėme naujos kartos konsolių nei iš „Microsoft“, nei iš „Sony“. Nors debesų žaidimų paslaugos, tokios kaip „Google Stadia“ ar „Apple Arcade“, negali konkuruoti su žaidimų konsolėmis, tačiau per ateinančius septynis metus situacija gerokai gali pasikeisti - jeigu šios įmonės pagerins našumą, žaidimų kiekį ir kitus aspektus, tada - „cloud gaming“ galės realiai konkuruoti su „PlayStation“ ir „Xbox“. Tuo pačiu, debesų paslaugos turės pranašumą žiūrint iš lankstumo perspektyvos: galimybė žaisti išmaniajame telefone, planšetėje ar net asmeniniame ar nešiojamajame kompiuteryje. Remiantis tokiomis įžvalgomis, „Citi Securities Japan“ analitikai spėja, jog „PlayStation 6“ gali ir nepasirodyti. Vartotojai paprasčiausiai pripras prie debesų žaidimų paslaugų ir jiems neprireiks papildomo specializuoto žaidimų įrenginio. Ką apie tokias ekspertų prielaidas manote Jūs? Ar išties realu, jog septynerių metų perspektyvoje daugelis pasirinktų žaidimų transliavimo platformas, vietoje šiuo metu mums įprastų konsolių? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose.
-
Turbūt sėkmingiausias projektas per visą vaizdo žaidimų istoriją „Grand Theft Auto 5“ atnešė kūrėjams milijardus, o panašu, kad su jo internetine versija „GTA Online“ jie net nežada mažinti apsukų. Dar prieš kurį laiką buvo paskelbta, kad į jį bus pridėta daugybė naujo turinio ir jis neapsiribos naujomis veiklomis ar misijomis, bet ir bus smarkiai atnaujintas visas žaidimo pasaulis. Jau kurį laiką buvo spekuliuojama kaip jis atrodys ir visai nesenai pasirodė pirmoji informacija apie jį. Oficialu, „Rockstar Games“ pagaliau pranešė apie naujausią atnaujinimą ir panašu, kad jis nebus iš mažųjų. „The Cayo Perica Heist“ nukels žaidėjus į visiškai naują vietovę, kurią kūrėjai apibūdina kaip didžiausią ir daugiausiai veiksmo pripildytą atnaujinimą iki šių laikų. Jis bus prieinamas jau gruodžio viduryje ir prie Los Santos pridės naują salų junginį, kuriam vadovaus liūdnai pagarsėjęs narkotikų baronas. Žemiau pateikiame trumpą pristatomąjį klipą: Žaidėjams reikės surasti savus būdus kaip patekti į vieną iš labiausiai saugomų salų pasaulyje. Žinoma, kad tai bus galima daryti individualiai arba su draugais. Pagrindinė užduotis bus praeiti pro iki dantų ginkluotą apsaugą ir sugrįžti atgal į Los Santos su svarbiais įrodymais- aukso luitais ir narkotikų pinigais. Kaip teigia „Rockstar“ šią misiją galės vykdyti iki trijų žaidėjų vienu metu, tačiau tai nėra viskas. Taip pat atsiras nemažai naujų transporto priemonių ir ginklų, iš kurių turbūt įsimintiniausias yra šarvuotas povandeninis laivas. „The Cayo Perica Heist“ startuoja jau gruodžio 15-tą dieną ir greitu metu „Rockstar Games“ turėtų paskelbti daugiau detalių apie jį. Iš pirmo žvilgsnio panašu, kad jie ir toliau daugiau dėmesio skirs šiam projektui, o „Grand Theft Auto 6“ išleidimo data po mažu stumiasi tolyn. Na, kad ir kaip ten bebūtų, naujausias papildinys patiks ne tik dabartiniams žaidėjams, o galbūt ir tokiems kaip aš, kurie jau senokai buvo įsijungę „Grand Theft Auto 5“ ir vėl privers sugrįžti į saulėtąjį Los Santos.
-
Xbox Series S naudotojai turės išsiversti su 364 GB atminties
Impaler patalpino straipsnį Microsoft naujienos
Jau šią savaitę, tiksliau lapkričio 10-tą dieną pasirodo naujosios „Xbox“ konsolės, tačiau panašu, kad vienas iš laimingųjų jau turi pigesnę versiją „Series S“. Kaip teigia „Microsoft“, tai yra biudžetinė kitos kartos žaidimų kompiuterių versija. O tai reiškia, kad ji neprilygs pagrindinei „Series X“, nes norint padaryti ją ženkliai pigesne buvo atsisakyta kai kurių brangesnių techninių elementų. Nieko nuostabaus, kad kaina skiriasi, tačiau savaime suprantama, kad 512 gigabaitų kietasis diskas yra tik „ant popieriaus“, o reali jos talpa yra ženkliai mažesnė. „Reddit“ platformos vartotojas „spead20“ teigia, kad ankščiau laiko gavo konsolę iš Kanados parduotuvės „The Source“. Ir dabar, praleidęs kurį laiką su „Series S“ jis atsakinėja į platformos vartotojų klausimus. Būtent jis ir patvirtino, kad naujajame žaidimų kompiuteryje yra tik 364 gigabaitai laisvos vietos. Savaime suprantama, kad standžiojo disko dydis turėtų sumažėti po operacinės sistemos ir kitų reikalingų programų įrašymo, tačiau beveik trečdalis yra bent jau mano manymu šiek tiek per daug. Labiausiai tai turėtų neraminti būsimus šių konsolių savininkus dėl dabartinių vaizdo žaidimų dydžio. Pavyzdžiui, vien tik „Call Of Duty: Modern Warfare“ užimtų beveik trečdalį laisvos vietos. Savaime suprantama, kad „Call of Duty“ franšizė yra kraštutinumas, tačiau fanai jau dabar nerimauja dėl to, kad labai greitai visa laisva vieta bus užpildyta. Būtent dėl šios priežasties nemaža dalis fanų tikriausiai ir pasirinko „Xbox Series X“ su dvigubai didesniu standžiuoju disku. Tačiau tie 364 gigabaitai nereiškia, kad konsolėje netilps žaidimai. Vis dėl to, „Series S“ yra pigiausia naujos kartos konsolė ne be priežasties ir tikriausiai visi žaidimų failų dydžiai, skirti jai, turėtų būti mažesni. Asmeniškai nesu inžinierius ir nekūriau konsolės, bet galbūt buvo galima įdiegti tradicinį, keletą kartų didesnį kietąjį diską arba jų kombinaciją, kad vietos užtektų ne tik trims ar penkiems vaizdo žaidimams. Tačiau nereikia nerimauti, nes interneto greičiai nuolatos auga ir keliasdešimties gigabaitų dydžio failo parsisiuntimas ateityje gali užtrukti kokias 15 minučių. Na, o tiems, kurie turi ar turės/turi lėtesnį internetą, deja, bet ši žinia neturėtų būti ypač maloni, nes konsolėje nėra kompaktinių diskų skaitytuvo. -
Viena iš didesnių vaizdo žaidimų bendrovių „Take-Two“ yra žinoma dėl to, kad būtent jai priklauso „Grand Theft Auto“, „Red Dead Redemption“, „NBA 2K“ ir „Mafia“ kuriančios studijos. Trumpai tariant, juos kuria jos dukterinės įmonės „Rockstar Games“ ir „2K“. Tačiau tai neapsiriboja tik tuo, nes jie nuolatos ieško naujų galimybių vaizdo žaidimų rinkoje. Viena iš mažiau žinomų „Private Division“ yra atsakinga už „The Outer Worlds“ ar „Kerbal Space Program“. Tačiau panašu, kad to jai neužtenka ir vakar paskelbė apie vienos iš populiariausių lenktynių franšizių, tiksliau įmonės, kuri kuria ją, įsigijimą. „Codemasters“, tai įmonė, kuri yra įsikūrusi Didžiojoje Britanijoje ir kartas nuo karto mus palepina lenktyninių simuliatoriais ir kitais automobilių žaidimais. Turbūt žinomiausias iš jų yra „Colin McRae“, kuris vėliau pakeitė pavadinimą į tiesiog „Dirt“ ir „Racedriver: Grid“ bei kasmetinė franšizė „F1“. Tai va, jau greitu metu jie visi priklausys milžinei „Take-Two“, kuri išgarsėjo tokiais projektais kaip „Grand Theft Auto“ ar „NBA 2K“. Vakar būtent jie ir pranešė, kad buvo pasiektas susitarimas su „Codemasters“, kurio vertė nei daugiau, nei mažai, tik 994 milijonai JAV dolerių, o galutinis prijungimas prie „Take-Two“ planuojamas kitų metų pirmajame ketvirtyje. Kaip teigia „Take-Two“ vadovas Strauss‘as Zelnick‘as, kad prie taip nemažo sporto žaidimų bagažo bus pridėta viena iš labiausiai mylimų lenktynių franšizių. O tai leis jai dar labiau plėstis, nes ne paslaptis, kad pastaroji turi puikiai dirbančią marketingo komandą ir gausybę talentingų kūrėjų, kurie tikrai padės tobulinti ateityje pasirodysiančias „Dirt“ ir „F1“ versijas. Ši naujiena yra lyg iš giedro dangaus, nes asmeniškai, net nebuvau girdėjęs apie tokias kalbas. Įdomu kaip nuo to keisis ateities lenktyniniai žaidimai ir ar iš viso jie liks prioritetu. Šiuo metu yra žinoma, kad „Take-Two“ dirba ties „NBA 2K21“ ir „GTA5“ pritaikymu naujos kartos konsolėms, naujuoju „Grand Theft Auto“ ir paslaptinguoju „Bioshock“ tęsiniu, tai gali reikšti, kad naują lenktynių simuliatorių išvysime tikrai negreitai.
-
„PlayStation 4“ pristatymo metu tiesiog nušlavė technologijų pasaulį. Apie šią konsolę kalbėjo ne tik kiekvienas naujienų kanalas ar pultelio nutrintas nuospaudas delnuose turintys žaidimų entuziastai, bet ir žmonės, kurie su žaidimais iki tol neturėjo nieko bendra. Per visus jos gyvavimo metus „Sony“ nepasišiukšlino ir pateikė gausybę puikių žaidimų, kurie puikiai išnaudojo šio kompiuterio galimybes: „God of War“, „Uncharted“, „Bloodborne“ - tik keletas iš puikių projektų, kurie tapo neatskiriami nuo PS4. Žinoma, buvo ir ne tokių gerų, kaip legendinis „Knack“ (tikriausiai apie jį žino tik patys ištikimiausi „Sony“ fanai ir tikrai ne be reikalo), kurį žaidžiant apimdavo jausmas, kas per... Bet jei rimtai, dauguma iš jų tikrai nusipelno šedevro statuso ir vietos žaidimų istorijos muziejuje. Tačiau vaizdo žaidimai ir jų grafinės galimybės tobulėja taip sparčiai, kad konsolės nebespėja paskui juos ir gėdingai nusileidžia kasmet atnaujinamiems asmeniniams kompiuteriams. „Sony” puikiai supranta, kad „PlayStation 4” ant mūsų televizoriaus staliukų dulka jau septintus metus, todėl šią savaitę parduotuvių lentynose pasirodys išsvajotieji „PlayStation 5“, o kartu su jais debiutuos ir nauja vaizdo žaidimų karta. Toliau apžvelgsime naująją konsolę, kokius pokyčius ji atneš į vaizdo žaidimų pasaulį ir atsakysime į klausimą, ar verta dėl PS5 išsižadėti senu geru draugu tapusio ketvirtuko. Konsolės dizainas „PlayStation 5“ yra ženkliai galingesnė nei jo pirmtakė, kas lėmė, kad gamintojas privalėjo surasti daugiau vietos procesoriui, grafikos plokštei, o svarbiausia - aušinimui. Dėl šios priežasties, vertikaliai pastatyta, ji labiau primena kažkokį dangoraižį Dubajuje, o ne žaidimų kompiuterį. Nežinau, kodėl buvo pasirinktas būtent toks dizaino sprendimas, bet jau nuo pat pirmų sekundžių supratau, kad man jis tikrai nėra gražus. Labiausiai erzina tai, kad be papildomo laikiklio konsolę horizontaliai pastatyti yra tikrai sunku arba netgi neįmanoma. Visa laimė, kad jis yra pridedamas kartu su kompiuteriu (laikiklio nereikia pirkti atskirai, kaip buvo su „PlayStation 4“), tačiau esu tikras, jog teks ilgokai pamiklinti rankas, kol išmoksite juo naudotis. Žinoma, konsolę galima laikyti ir gulsčioje padėtyje, bet manau, „Sony“ planavo, kad vartotojai ją statys vertikaliai kaip kokio stacionaraus kompiuterio dėžutę. Be abejonės, akį labiausiai traukia kontraversiškosios baltos apsaugos šonuose, gaubiančios blizgų juodą centrą. Tačiau ne visada iš gerosios pusės. Dėl jų prietaisas sunkiai pritampa prie kambario interjero ir todėl žaisdamas neretai pasigauni žiūrėdamas į pačią konsolę, o ne televizoriaus ekraną. Visgi esu tikras, kad tai labiau inžinerinis, o ne dizaino sprendimas, nes būtent po baltaisiais sparnais ir yra aušinimui skirtos oro paėmimo angos, kurių, ne paslaptis, PS5 reikia tikrai daug. Iš jų vidaus prietaisas yra apšviečiamas lemputėmis, kurios yra išvestos išilgai jo. Priklausomai nuo režimo, jos gali degti geltonai, baltai ir mėlynai. Skaitmeninėms paslaugoms vis labiau populiarėjant, „Sony” šiemet pateikė staigmeną ir pasiūlė dvi „PlayStation 5” versijas - pigesnę be fizinių diskų skaitytuvo ir tradicinę su diskasukiu. Viskas lyg ir logiška - kam mokėti už kažkokią geležį, jei visus žaidimus jau seniai siunčiatės iš elektroninės parduotuvės? Tačiau atminkite, kad pasirinkę pigesnę versiją prarasite galimybę peržaistus žaidimų diskus paskolinti ar jais keistis su draugais. Priekinėje korpuso dalyje matote „USB 3.0“ ir „TYPE -C“ jungtis, kurios leidžia pasijungti „USB“ atmintinę arba žaidimų pulto laidą baterijos įkrovimui. Visi kiti lizdai, tokie kaip „HDMI“, maitinimo ar interneto, bei papildomi „USB“ kištukai yra iš kitos, akiai nematomos konsolės pusės. Nemeluosiu, palyginus su „PlayStation 4“, naujoji konsolė atrodo tikrai gremėzdiškai. Manau, kad be tų baltų apsaugų turėtume kažką panašaus į senesnės kartos „PRO“ versiją (bent jau pagal dydį), o dabar dėl to tenka patirti visokių keistų nepatogumų. Patikėkit, jeigu kažkur kamputyje šiaip ne taip buvote įspraudę „PS4 Slim“, tai su „Playstation 5“ jau galite planuoti, kaip keisite savo kambario išplanavimą šiam milžinui įkurdinti. Naujoji vartotojo sąsaja ir veikimas Nors PS5 yra tiesiog milžiniška konsolė, ji valdoma išties patogiai. Iš karto patekus į pagrindinį ekraną apima naujumo, tačiau ir toks nemažas, kažkur tai esu jau matęs, jausmas. Visas meniu iš dalies primena tai, ką turėjo ir senoji konsolė, tačiau atnaujinimų tiesiog neįmanoma nepastebėti. Pirmiausia, yra dvi bibliotekos - „games“ ir „media“. Visi įrašyti žaidimai (iki 9) yra matomi pagrindiniame lange, o likusieji yra patalpinti į žaidimų biblioteką, kurioje galima pamatyti visą sąrašą. Visą jį galima susireguliuoti taip, kad norima programėlė ar tas pats žaidimas būtų prieinami tik kelių mygtukų paspaudimu. Jame taip pat yra ir „Remote Play“ funkcija, kuri leidžia prisijungti prie kitos „PlayStation 5“ ar net „PlayStation 4“ konsolės ir joje žaisti nuotoliniu būdu žaisirti žaidimus bei, kaip ir pirmtake galima lengvai prieiti ir prie „PS Now“ ir „PS Plus“ platformų. Kita biblioteka yra skirta daugiau kasdieninėms funkcijoms, tai yra muzikos klausymui ar filmų žiūrėjimui. Joje galima parsisiųsti tokias populiarias transliavimo platformas kaip „YouTube“, „Netflix“ ar „Disney+“ bei daugybę kitų. Naujasis meniu yra žymiai greitesnis ir leidžia padarius pauzę net įsijungti atskirą programą, tokią kaip „Spotify“ ir iš karto grįžti į žaidimą (na, jeigu norite pasiekti tą „Battleroyale“ pergalę klausydami „ACDC“ ar Travis‘o Scott‘o). Taip pat yra ženkliai patogiau naršyti ir pačioje „Netflix“ platformoje ir nemeluosiu, dabar mąstau, kad greičiausiai rinkčiausi filmus žiūrėti per PS5, o ne išmanųjį televizorių. Labai daug lemia ir naujoje konsolės kartoje panaudotas už SSD greitesnis NVMe, o ne kietasis diskas, kuris pagerina ne tik vaizdo žaidimų įkrovimo greičius, bet ir pačių programėlių veikimą. Viskas čia veikia nė kiek ne lėčiau nei naujausiame išmaniajame telefone ar kompiuteryje. Ar PS5 gali atstoti išmaniąją televiziją? Panašu, kad taip, nes jau ankščiau paminėjau, kad joje bus gausu įvairių transliavimo platformų, kurių, kaip teigia kūrėjai, tik daugės. Nuo populiariųjų „Netflix“ ar „Disney+“ iki mažiau žinomų ir labiau vietinei rinkai pritaikytų programų. Visas jas skiria tik vienas mygtuko paspaudimas ir jos perjungiamos labai greitai, o jeigu interneto greitis yra pakankamas, PS5 gali visiškai nukonkuruoti visokias Android išmaniosios TV dėžutės. „Media“ skiltyje netgi galima pasižiūrėti, kas šiuo metu yra populiaru įvairiose platformos ir net nėra būtina turėti jų prenumeratą. Kad ir kaip tai skambėtų maloniai, abejoju, ar kada nors bus galimybė ten išvysti tokias lietuviškas transliavimo platformas, kaip „Go3“. Žodžiu, jeigu jums nėra svarbu, ar turinys yra užsienio kalba, tai prašom, naudokitės PS5 kaip išmaniuoju televizoriumi. Patikėkite visos platformos naujajame „PlayStation 5“ veikia sklandžiau ir patikimiau nei jo pirmtake ir tikriausiai netgi geriau, nei daugelyje išmaniųjų televizorių. Naujasis „DualSense” pultas Turbūt daugelis prisimena pirmuosius žaidimus, pritaikytus šiuo metu jau įprastu tapusiam PS4 „DualShock 4“ pultui. Jie labiau stengėsi pademonstruoti naujas pultelio galimybes, o siekė jas panaudoti dar geresniam vartotojo įtraukimą į žaidimą. Atsimenu iki šiandien tą kvailą „Horizon: Zero Dawn“ bandymą išnaudoti tiesiog „puikų“ pulte esanti garsiakalbiuką, per kurį buvo girdima tikrai „maloni“ simfonija. Pagalvojus apie jį, net iki šiandien per kūną nueina šiurpuliukai. Laimė, viskas su PS5 „DualSense“ yra truputį kitaip. Naujasis konsolės valdymo įrankis iš pirmo žvilgsnio primena labiau „Xbox“, o ne „PlayStation“ pultelį, tačiau čia panašumai ir baigiasi. Turbūt daugelis, kaip ir aš, esate pripratę prie tradicinio „DualShock“, todėl manau, kad šiokios tokios pirštų raumenų adaptacijos reikės. Pagrindinį naujojo pulto pranašumą pajutau žaisdamas „Spider-Man: Miles Morales“, kuriame naujosios funkcijos pritaikytos su protu. Aišku, kad sensorinė, liečiama dalis veikia panašiai kaip ir pirmtake, bet pagrindinis skirtumas yra vibracijos dažniai. Pultelis vibruoja pagal tai, kokio svarbumo įvykis yra aplinkui. Pavyzdžiui, jeigu priešo iššauta raketa yra arčiau tavęs, jis vibruoja stipriau ir pan., o jei esate toliau - visiškai kitaip. Kitas smagus aspektas yra „Astro Playroom“ žaidimias, kuris yra nemokamas visiems naujiems „PlayStation 5“ savininkams. Jis leidžia smagiu būdu suprasti, kaip galima išnaudoti įvairias naujojo „DualSense“ galimybes ir supažindina su pačia konsole. Pavyzdžiui, sprogimai žaidime yra jaučiami akivaizdžiai, tačiau šlepsėjimas per stiklinį paviršių yra nežymus ir susidaro įspūdis, kad veikėjas tiesiogine prasme yra mūsų delnuose. Kita naujovė - pultelio krovimo lizdas buvo pakeistas iš pasenusio „Micro USB“ į naująjį „Type-C“, kas turėtų ne tik pagerinti įkrovimo kokybę bei greitį, bet ir leisti tam naudoti laidą, kuriuo daugelis įkrauna ir savąjį išmanų telefoną. Manau, ne aš vienas esu išlaužęs „DualShock 4“ kroviklio lizdą ir po to, nuolatos bandydamas įkrauti pultelio bateriją, laidą laikau tiesiog užlaužęs kažkokioje kvailoje pozicijoje. Žodžiu, tokių nepatogumų su naująja konsole nepatirsite. Kaip ir galima tikėtis, iš „DualSense“ niekur nedingos ausinių lizdas bei nedidelis garsiakalbis, tačiau būtent naujame pulte yra atskiras mygtukas, skirtas mikrofono išjungimui ar įjungimui, kuris, manau, bus aktualiausias internetinių grupinių žaidimų mėgėjams. Apskritai, laikant „DualSense“ atrodo, kad jis ne tik geriau žiūrisi, bet ir yra patvaresnis ir atsparesnis smūgiams, o tai ir leidžia suprasti, kad jo kaina parduotuvėse bus žymiai didesnė nei „DualShock 4“. Įdomu, kaip jo funkcijas išnaudos „Horizon: Forbiden West“ - vienas iš daugiausiai žadančių naujos kartos „PlayStation“ žaidimų. Na, reikia tikėtis, kad šio pulto privalumai bus demonstruojami su protu, o ne iki maksimumo, kol galų gale reikės išjungti visą šį nepageidaujamą gėrį. Kaip ten bebūtų, jeigu reikėtų rinktis tarp senojo „DualShock 4“ ir naujojo „DualSense“, mano balsas tikrai atitektų pastarajam. Kaip „PlayStation 5“ susitvarko su žaidimais? Sunku ką nors pasakyti, kai naujos kartos konsolėje tenka testuoti dar neatnaujintas PS4 žaidimų versijas, tačiau vienas skirtumas yra aiškus iškart - žaidimai iš kompaktinių diskų į „PlayStation 5” dėl greitesnės atmintinės įrašomi ženkliai greičiau. Nežinau kaip jūs, bet aš esu šiek tiek senamadiškas, todėl mano kambario lentynos lūžta nuo įvairių PS4 šedevrų fizinių kopijų. Pamenu „Red Dead Redemption 2“ išleidimo dieną, kai visą dieną glosčiau naujojo vesterno disko dėžutę, grįžus vakare namo dėl žudančiai lėto įrašymo greičio jį išbandyti galėjau tik ryte. Taigi, ketvirtuko savininkus galiu nudžiuginti, kad su PS5 šios problemos niekada nereikės patirti. Apskritai, teorijos ir spėjimai, ar fiziniai „PlayStation 4“ žaidimai veiks su naująja konsole, buvo teisingi. Sistema iškarto atpažįsta, „PS4“ žaidimų diskus ir leidžia juos įrašyti. Vienintelis pastebėtas minusas buvo susijęs su senuoju „Uncharted 4: Thief‘s End“, kuris neretai parodydavo susiliejusius vaizdus, kurie šiek tiek rėžė akį. Tačiau visos šios bėdos buvo išspręstos su pačiu pirmu atnaujinimu. Skaitmeninės PS4 žaidimų versijos veikia sklandžiai, kas man asmeniškai buvo puiki proga prisiminti šios vasaros hitą „Ghost of Tsushima“, kuris su naująja konsole veikė be priekaištų. Net ir pati grafika atrodė ženkliai geriau, pavyzdžiui, aiškiau matomos smulkios detalės, o svarbiausia - dėl to visiškai nenukenčia kadrų per sekundę greitis. Samurajaus nuotykiai tikrai neatrodė taip gerai „PlayStation 4“, o sklandumo pojūtis nė iš tolo neprilygsta PS5. Taigi, pagaliau galima laimėti tas „Standoff“ kovas ir nebijoti, kad nespėsi sureaguoti. Trumpai tariant, penktos kartos kompiuterį verta pirkti ir todėl, kad jame senieji žaidimai ne tik veiks, bet ir tai darys daug geriau. Kaip ten bebūtų, konsolės pažiba yra vienas iš kelių būtent jai kurtų žaidimų - „Spider-Man: Miles Morales“. Nuo pirmų sekundžių, ypač žaidžiant per 4K raiškos televizorių, norisi tiesiog išsižioti. Kinematografiški Niujorko dangoraižiai, krintančios snaigės, veikėjų rūbai ir judesiai atrodo taip tobulai, kad nejučia pasijauti lyg sėdėdamas kino salėje ir žiūrėdamas gerą filmą. Dar smagesnė dalis yra bet kokios kovos ar įtemptos judėjimo scenos - protagonistas valdomas komandas vykdo akimirksniu ir taip sklandžiai, kad ima priminti tūkstančius eurų kainuojančius stalinius kompiuterius su tomis pasiutusiai galingomis vaizdo plokštėmis. Beje, turėkite omenyje, jog kalbame tik apie pirmuosius konsolės žaidimus - ateityje kokybės kartelė kils dar aukščiau. Prisipažinsiu, jog žaisdamas su PS5 patyriau visiškai kitas emocijas, nei tam pačiam veiksmui pasitelkęs PS4. Užuot, kaip senojoje konsolėje, bandęs kuo greičiau ir tiksliau pereiti įvairias žaidimo misijas, šiuo atveju dažnai save pagaudavau tiesiog gėrėdamasis vaizdais ir mėgaudamasis kiekviena žaismo sekunde. Mano manymu, būtent tai ir įrodo, kad gamintojo pastangos pasiteisino, o naujoji žaidimų karta nėra tik skambi frazė ar reklaminis terminas. Patikėkite, šie PS5 šedevrai galės privilioti net ir savęs žaidimų fanais nelaikančius asmenis. Techninės charakteristikos Jau užsiminiau, kad „PlayStation 5“ savo pajėgumu tiesiog trypia PS4 - „Sony” naujiena geba žaidimus paleisti 4K raiška ir garantuoti net 60 kadrų per sekundę dažnį, o kai kuriais atvejais - visus 120. Žemiau pabandysiu apžvelgti pagrindinius jos parametrus ir atskleisti, kas padeda pasiekti tokią didelę žaidimų kompiuterio galią. Pirmiausia, jame yra įdiegta „RDNA 2 GPU“ vaizdo plokštė ir „AMD Zen 2“ procesorius, kurio taktinis dažnis yra 3,5GHz. Būtent tai ir leidžia išspausti tuos išsvajotus 120 kadrų per sekundę. Žinoma, prie to nemenkai prisideda ir 16 gigabaitų „GDDR6“ operatyviosios atminties ir naujos kartos NVMe diskas. Sutikime, tai tikrai yra neblogas kompiuteris, žiūrint ir iš techninės pusės. Deja, dar neturėjome galimybės „PlayStation 5“ išbandyti „Call of Duty: Black Ops“, „Devil May Cry: Special Edition“, „Dirt 5“, kurie iš konsolės išspaus maksimumą. Beje, anksčiau apžvelgtame „Spider-Man: Miles Morales“ buvo du grafikos režimai - „Fidelity“ ir „Performance“, o tai reiškia, kad ir nemažai kitų konsolei skirtų žaidimų turės galimybę paaukoti grafiką dėl didesnio kadrų per sekundę skaičiaus, tad vartotojas visada turės laivę rinktis, kurį žaidimo aspektą maksimalizuoti. Didžiausia problema, mano manymu, yra standžiojo disko dydis, kurio deklaruojama talpa siekia 825 gigabaitus. Lyg ir nemažai, tačiau atmetus operacinę sistemą ir kitas reikalingas funkcionavimui programas, savo sąskaitoje turime vos 667,2 gigabaito laisvos vietos. Į tiek mums pavyko sutalpinto 10 žaidimų, įskaitant visus ankščiau paminėtus bei „God of War“, „Red Dead Redemption 2“ ir dar keletą kitų. Savaime suprantama, kad tai yra labai abstraktus skaičius, nes tikrai ne visų jų dydžiai yra vienodi, bet faktas lieka vienas - atminties mažoka. Aišku, kad „Sony” galėjo įmontuoti vieno ar net dviejų terabaitų diską, tačiau konsolės kaina dėl brangios „NVMe” technologijos siektų ne 399 eurus, o maždaug pora šimtų daugiau. Gerai bent jau tai, kad ši problema yra išsprendžiama su išoriniais kietaisiais diskais, naudojant „USB“ jungtį. Ar verta atsinaujinti iš PS4 į PS5? Vienareikšmiškai taip, nebent Jums nėra svarbi žaidimo kokybė ar jo greitis. Šiek tiek rimčiau apie šią opciją galėtų pasvarstyti nebent „PlayStation 4 Pro“ savininkai, turintys šiek tiek didesnius, nei standartinio PS4, galios resursus, o visi „Slim“ ar net originaliosios „PlayStation“ versijos turėtojai gali net negalvoti apie tai, kad senojoje konsolėje pavyks išgauti yra kažką panašaus į „PlayStation 5“. Nors „PlayStation 4“ yra tikrai puiki konsolė, tačiau skirtumas tarp jos ir „PS5“ yra kaip diena ir naktis. 4K raiškos ir daug geresnės kokybės žaidimai skamba tikrai patraukliai, tačiau, savaime suprantama, kad naujasis „PlayStation 5“ tuo neapsiriboja. „DualSense“ pultas tikrai leidžia kur kas geriau įsijausti į žaidimą ir manau, kad tuo turėtų labiausiai pasinaudoti lenktynių ir šaudyklių žanrų fanai. Jeigu Jums svarbu ne tik vaizdo žaidimai, bet ir kitos konsolės siūlomos funkcijos, taip pat yra verta pamąstyti apie atsinaujinimą. Visokios vaizdo įrašų ar muzikos transliavimo platformos joje veikia tiesiog nepriekaištingai, o jų krovimo greičiai kartais net atima žadą, o viską dar labiau pasaldina faktas, kad ateityje galime sulaukti ir kokių nors papildomų nuolaidų joms su „PS Now“ ar „PS Plus“ prenumeratomis. Žinoma, konsolė turi ir keletą akivaizdžių minusų. Tai yra jos dydis, kuris yra lygus beveik trims „PlayStation 4 Slim“, ji taip pat yra akivaizdžiai didesnė net ir už jau tada storuliuku laikytą „PlayStation 4 Pro“, tad jeigu jūsų būste nėra vietos, į galutinį sprendimą reikia įtraukti ir tai. Tačiau pasvėręs viską, galiu teigti, kad atsinaujinimas yra tikrai reikalingas ir skirtumas žaidžiant yra akivaizdus. Galutinis verdiktas Naujoji „PlayStation 5“ konsolė yra gigantė ne tik savo sukeltu ažiotažu rinkoje, bet ir išvaizda, kuri, kaip čia pasakius, yra savotiška. Nemeluosiu, kai vos man ji buvo pristatyta į namus, pagalvojau, kad dėžėje tikrai turiu stacionarų kompiuterį, o balti konsolės šonai iki šiol sapnuojasi naktimis. Visgi kai kuriems vartotojams ta savotiška išvaizda galbūt netgi gali patikti ar tapti išskirtine interjero dalimi, žodžiu, neteisiu jeigu turite kitokią nuomonę, o ir galiu garantuoti, kad ateityje taip pat išvysime mažesnę „Slim“ versiją. Techniniais parametrais „PlayStation 5“ šviesmečiais lenkia savo pirmtaką, kuris, deja, bet po poros metų tiks nebent paramstyti stalo kojai. Didžiausias pokytis yra jaučiamas dėl „NVMe“ standžiojo disko, kuris ne sekundėmis, o kartais net dešimtimis minučių sutrumpina laiką nuo ikonos meniu juostoje paspaudimo iki žaidimo pradžios. Jis ne tik pagerina žaidimų kokybę, bet ir leidžia „PlayStation 5“ esančioms programėlėms veikti be priekaištų. Tačiau, kad ir kokia gera ši atmintinė bebūtų, reikia sutikti, kad jos talpa šiek tiek per maža ir ateityje reikės ieškoti būdų, kaip būtų galima ją išplėsti. Niekada negalvojau, kad žaidimų konsolė už 500 eurų gali puikiai atvaizduoti žaidimus 4K raiška, tačiau „Sony“ įrodė, kad jai jokių ribų nėra. Juk kiekvienas konsolių naudotojas paslapčiomis svajojo apie tai, kaip galės neprisidaryti gėdos, o gal netgi kandžiai pašiepti tuos, kurie turi ženkliai brangesnius asmeninius kompiuterius. Na manau, kad ta diena pagaliau išaušo. Parodykite man kompiuterį, kuris kainuoja tiek pat kaip „PlayStation 5“ ir gali pasigirti tokiais rezultatais. O kur dar visą patirtį pagerinanantis naujasis „DualSense“ valdiklis, kuris leidžia dar labiau įsijausti į žaidimą. Na ir svarbiausia priežastis yra žaidimai, kurie nuteikia tikrai optimistiškai. Asmeniškai jau teko išbandyti „Spider-Man: Miles Morales“, tačiau netrukus jų bus dar daugiau - „Horizon: Forbiden West“, „God of War“ tęsinys, kažkas, ką „Naughty Dog“ jau kurį laiką įtemptai kuria, ir jau greitai pasirodysiantysis „Godfall“. Ir nebijokite, kad išleidimo dieną neturėsite, ką žaisti - galiu patvirtinti, kad visi „PlayStation 4“ žaidimai, kuriuos teko išbandyti, veikia be priekaištų. Konsolė daugelyje regionų prekyboje pasirodo jau rytoj, tačiau mums, gyvenantiems Lietuvoje, ji bus prieinama tik nuo kitos savaitės ketvirtadienio, tai yra lapkričio 19-tos dienos. Savaime suprantama, dėl didžiulio susidomėjimo ir mažų prekių atsargų ne visi galės nusipirkti ją išleidimo dieną, tačiau iki didžiųjų metų švenčių ji jau turėtų būti kone kiekvieno tikro „PlayStation“ fano namuose.
-
Kažkas tokio šis gabalas bent man..
-
Galiojimo laikas: 24 dienos ir 9 valandas
- SIŪLAU
- NAUDOTA
Parduodu PlayStation 2 konsolę, kuri yra ypatinga tuom, jog ji turi kietąjį diską, o jame yra įrašyti žaidimai ir juos galima tiesiog pasirinkti iš sarašo ir žaisti. Žaidimai užsikrauna labai greitai, žymiau greičiau nei iš DVD disko. Komplektacija tokia: - PS2 konsolė - Kietasis diskas 320 GB - Iš karto įkeliu pageidaujamus žaidimus! - 1 valdymo pultelis (antras už papildomą mokestį) - Vaizdo kabelis tulpės - Maitinimo laidas Žaidžiant iš kieto disko nebereikia atminties kortelių, nes kiekvienas žaidimas turi po virtualią atminties kortelę. Bet jei vistiek reikia kortelės, galiu ir ją parduoti. Žodžiu, dėl visko galima tartis. Siunčiu visais įmanomais būdais.130,00 €
-
-
-
Dėl perkamų "loot box'ų" linčiuojama EA vėl turės stoti prieš teismą
Impaler pakomentavo Impaler straipsnį Žaidimų naujienos
aš irgi panašiai galvoju, lootboxes pagal mane yra tolygu azartiniam žaidimui, iš principo ne ką kitaip nei slot'ai kazinkėje. Tokie, sakyčiau, net pavojingi dalykai žaidimuose neturi būti sutinkami. Tikiuosi, kad jie bus uždrausti visuose žaidimuose. Iš principo jokiam žaidime to nepirkčiau. Mokamas DLC yra mokamas DLC, žinai kiek moki ir ką gauni. -
@Mantinijo kai galėsi įmesk link'ą į APK, o aš įkelsiu į failus.
-
Dienos atradimas - nemokamai iš Deezer platformos parsiunčia MP3 arba FLAC formato dainas - https://free-mp3-download.net/
-
Žymiosios JAV žaidimų kompanijos „Electronic Arts“ (EA) laukia dar vienas bylinėjimasis teismuose dėl už realius pinigus perkamų dėžių žaidimuose, kas, į teismą juos padavusių Kanados teisinininkų teigimu, yra nelegali lažybų forma. Perkamos daiktų dėžės su EA žaidimais asocijuojasi jau kurį laiką, tad nenuostabu, jog kompanija pastaraisiais metais dėl to tampa reguliaria viešnia teismuose. Šių metų pradžioje kompaniją į teismą padavė amerikietis Kevinas Ramirezas, teigęs, jog FIFA žaidimo „Ultimate Team“ režime egzistuojančios daiktų dėžės pažeidžia Kalifornijos lažybų įstatymus. Dabar EA laukia dar vienas kova teisme – šįkart Kanadoje. „The Patch Notes“ praneša, jog „Electronic Arts“ bylą šįkart iškėlė du kanadiečiai. Skelbiama, jog du asmenys iš Kanados ieškinį iškėlė rugsėjo 30, o juos atstovaujantys teisininkai Markas Sutherlandas ir Shawnas Moore’as tikina, kad EA vykdo „nelegalią lažybų veiklą“, kuri pažeidžia baudžiamąjį kodeksą ir kelis kitus statutus. Anot teisininkų, kadangi kompanija nepraneša apie rizikas perkant daiktų dėžes, ji taip pat pažeidžia įvairius įstatymus ir vartotojų teises. „Electronic Arts“ dėl savo „Ultimate Team“ režimo sulaukia aštrios kritikos iš esporto bendruomenės. Žaidėjus labiausiai pykdo tai, jog neperkant daiktų dėžių neįmanoma greitai progresuoti ir mesti iššūkį kitiems pinigus išleidusiems žaidėjams. Koks jūsų požiūris į loot box'us? Pasidalinkite komentaruose ar esate jų pirkę? Kokiuose žaidimuose?
-
Ruošiantis naujų konsolių pasirodymui „Ubisoft“ nusprendė atsinaujinti. Prieš kurį laiką įmonė sukūrė dvi internetines platformas, tai yra „Uplay“ ir „Ubisoft Club“. Žinoma, kad jos abi nebuvo tobulos ir turėjo keltą klaidelių, vadinamųjų „bug‘ų“, nes pavyzdžiui kurį laiką „Uplay“ vartotojams neleido žaisti „Watch Dogs“. Bėgant laikui visos klaidos buvo ištaisytos palaipsniui, tačiau nepaisant to, „Ubisoft“ nusprendė sukurti naują platformą pavadinimu „Ubisoft Connect“, kuri apjungs abejas dabartines versijas. „Ubisoft Connect“ bus naujesnė ir geresnė „Uplay“ ir „Ubisoft Club“ versija, kurioje virtuali platforma apjungs konsoles ir asmeninius kompiuterius. Kaip yra teigiama žaidėjai galės dalintis žaidimų progresija tarp įvairių prietaisų transliavimo pagalba. Tai yra „Xbox“ ir „Playstation“ ar asmeninių kompiuterių vartotojai galės toliau tęsti žaidimų progresą kitose platformose. Kaip teigia „Ubisoft“ atstovai, jų tikslas yra palengvinti ir pagerinti vartotojams teikiamas paslaugas, nepaisant kokiu prietaisu jie žaidžia žaidimus. Kompanijos atstovai Stephanie Perroti („Ubisoft“ internetinių paslaugų vadovė) ir Charles Huteau („Ubisoft Connect“ kūrimo proceso vadovas) teigia, kad naujoji platforma buvo kuriama daugiau nei 10 metų ir joje bus gausu įvairių naudingų funkcijų visiems vartotojams. Pavyzdžiui, bus sukurta nauja „Smart Intel“ sistema, kuri pateiks kiekvienam vartotojui individualiai pritaikytas rekomendacijas bei vaizdo įrašus žaidimo metu bei atitinkamas naujienas, be to bus atnaujinta išvaizda bei apdovanojimų ir lojalumo sistemos. „Ubisoft“ planuoja išleisti naująją platformą kartu su naujuoju „Watch Dogs: Legion“, tai yra spalio 29 dieną. Savaime suprantama, kad be jo ir būsimus kitus kompanijos flagmanus „Assassin‘s Creed: Valhalla“ ir „Far Cry 6“ išvysime jau „Ubisoft Connect“ programoje. Yra teigiama, kad ji bus prieinama asmeninių kompiuterių, „Playstation“, „Xbox“, „Nintendo Switch“, „Google Stadia“ ir „Amazon Luna“ vartotojams. Be to, pažymėdami šią progą „Ubisoft“ dovanoja 1000 „Ubisoft Club“ taškų iki naujosios platformos pasirodymo.
-
Lapkričio 10 dieną pasirodo naujos kartos „Xbox“ konsolės, tačiau pagrindinis klausimas yra ar jų vartotojams užteks žaidimų. Iki šiol buvo žinomi vos keletas projektų, kuriuos išvysime iš karto po pardavimų pradžios, tai yra „Watch Dogs: Legion“, „Assassin‘s Creed: Valhalla“, „Forza Horizon 4“ ir dar keletas kitų. O vakar „Microsoft“ paskelbė pilną sąrašą žaidimų, kurie bus prieinami „Series X/S“ pirkėjams jau lapkričio 10. Iš 31 žaidimo sąrašo, o net 20 iš jų bus nemokamai pritaikomi naujajai konsolei, jeigu prieš tai buvo įsigyta „Xbox One“ versija. Žemiau pateikiame sąrašą plačiau žinomų projektų, tarp kurių yra ir senesnių bei dar net nepasirodžiusių prekyboje projektų: „Assassin’s Creed: Valhalla“ „Borderlands 3“ „Dead by Daylight“ „Devil May Cry 5: Special Edition“ „DIRT 5“ „The Falconeer“ „Fortnite“ „Forza Horizon 4“ „Gears 5“ „Gears Tactics“ „Maneater“ „Manifold Garden“ „NBA 2K21“ „Ori and the Will of the Wisps“ „Sea of Thieves“ „Tetris Effect: Connected“ „War Thunder“ „Warhammer: Chaosbane Slayer Edition“ „Watch Dogs: Legion“ „WRC 9 FIA World Rally Championship“ „Yakuza: Like a Dragon“ Visi šie projektai ir dar daugelis kitų bus prieinami kartu su naujausiais „Microsoft“ žaidimų kompiuteriais. Pilną sąrašą galite pamatyti „Microsoft“ oficialiame puslapyje, kuriame yra nurodoma kurie iš jų bus automatiškai atnaujinti iš „Xbox One“ į „Xbox Series X“. Savaime suprantama, kad šie žaidimai bus optimizuoti konsolės išleidimo dieną, o ateityje turėtume išvysti ir daugiau projektų, skirtų naujiesiems „Xbox‘ams“. Be to yra dar šimtai šios ir senesnės kartos žaidimų, kurie kartas nuo karto yra atnaujinami ir pritaikomi naujajai įrangai, tačiau jų dar neišvysime lapkričio 10-tą dieną, o šiek tiek vėliau. Taigi „Xbox Series“ konsolių savininkai neturėtų ilgai laukti kol juos pasieks ir daugiau puikių projektų.
-
Šių metų pabaiga kompiuterinių žaidėjų gerbėjams bus išties ypatinga. Būtent tada pasirodys naujausi dviejų populiariausių žaidimo konsolių gamintojų modeliai – „Sony PlayStation 5“ ir „Microsoft Xbox Series X“, rašoma pranešime spaudai. Modernus konsolių dizainas ir atnaujinti valdymo pulteliai Dizaino sprendimuose šįkart nustebino „Sony“ – praėjus septyneriems metams nuo „PS4” išleidimo, „Playstation“ kūrėjai sugrįžo su netikėto, futuristinio dizaino „PS5“ konsole. Vos atskleistas, jos dizainas buvo plačiai aptarinėjimas – vieni jo nesuprato, kiti gyrė, tačiau abejingų „Playstation 5“ tikrai nepaliko. Tuo tarpu „Xbox Series“ modeliai daug nuosaikesnio, minimalistinio dizaino. Abi kompanijos atnaujino ir konsolių valdymo pultelius. „PS5“ klasikinį pultelį „DualShock“ keičia naujasis „Dual Sense“. Vietoj anksčiau taikytų vibracijos sprendimų, šiame pultelyje bus naudojami haptiniai jutikliai „Haptic feedback“. Tai, pasak „Sony“, leis žaidėjams fiziškai pajusti tokius dalykus, kaip „lėtas automobilio vairavimas per purvą“, kai tai vyksta ekrane. Dar realistiškesnei patirčiai sukurti bus pasitelkti ir prisitaikantys „Adaptive Triggers“ mygtukai. „Xbox Series“ inovacijos ne tokios ryškios – naujieji pulteliai pasižymės ergonomiškesniu dizainu, taip pat juose bus atnaujinti judėjimo krypčių „D-pad“ ir dalinimosi mygtukai. Naujos kartos konsolių tipai Intriguoja tai, kad tiek „Sony“, tiek „Microsoft“ pristatys net po dvi naujas konsolių versijas. Tiesa, pastarosios konsolės skirsis minimaliai. Šalia standartinės „PS5“ gerbėjams bus pasiūlyta ir „Digital Edition“ versija. Savo parametrais ji niekuo nenusileis pagrindinei konsolės versijai. Pagrindinis skirtumas bus tik tas, kad „Digital“ versija neturės diskų skaitytuvo, tad visus žaidimus reikės atsisiųsti skaitmeniniu būdu. Numatoma, kad ši versija bus šiek tiek pigesnė, todėl ji gali tapti patrauklesne daliai vartotojų. „Xbox“ konsolės gerbėjai taip pat galės rinktis iš dviejų variantų – „Xbox Series X“ ir „Xbox Series S“. Šių konsolių skirtumai didesni – jos skirsis savo galia ir atmintimi bei vaizdo atkūrimo galimybėmis. „Xbox Series X“ vaizdą geba atkurti aukščiausia 4K raiška, o „Xbox Series S“ – 1440p raiška. Biudžetinė „Series S“ patiks norintiems sutaupyti, o „Series X“ skirta norintiems maksimalios galios ir pasiryžusiems ilgalaikei investicijai. Naujųjų konsolių galios savybės Vieni svarbiausių kriterijų renkantis naują žaidimų konsolę yra itin aukšta grafika, spartus veikimas ir naujausios technologijos. „Playstation 5“ modeliai drąsiai gali pasigirti visais šiais privalumais. Konsolėje įdiegtas naujos kartos, itin greitas SSD diskas užtikrins ypač spartų duomenų perdavimą ir dar tobulesnę grafinę patirtį. Čia bus palaikoma ir speciali „Ray Tracing“ apšvietimo technologija, kuri padės modeliuoti tikrovišką šviesos, atspindžių ir šešėlių judėjimą 3D aplinkoje. Be to, naujoji konsolė išsiskirs 8K vaizdo raiška ir kokybišku 3D garsu. Dar viena svarbi inovacija – pasikeitimai atminties procesuose. „PlayStation 5“ savininkai galės parsisiųsti tik vieną žaidimo režimą (pavyzdžiui, „Single Player“ arba „Multiplayer“) arba laikyti konsolėje tik tam tikrus jo lygius, taip taupant jos atmintį. „Xbox Series X“ modeliai taip pat naudos SSD technologiją, kuri papildomai bus patobulinta unikaliu „Xbox Velocity Architecture“ sprendimu. Jis žaidimų kūrėjams leis dar efektyviau išnaudoti konsolės resursus. Žaidėjai tai pajus atkreipę dėmesį į reikšmingai sutrumpėjusią žaidimų krovimosi delsą. Naujosios „Xbox Series X“ konsolės žaidėjams taip pat pasiūlys „Microsoft DirectX 12 Ultimate“ grafinę sistemą, kuri leis žaisti 4K raiška naudojant 120 fps dažnį. Konsolės kūrėjai teigia, kad naujos kartos „Xbox Series X“ bus net keturis kartus galingesnė už 2013 m. išleistą „Xbox One“ versiją, o su kiekvienu programinės įrangos atnaujinimu jos galimybės turėtų dar labiau išsiplėsti. Išskirtiniai žaidimai Geros naujienos tiek „Playstation“, „Xbox“ fanams – abiejų konsolių gamintojai pažadėjo, kad visi žaidimai, kurie buvo sukurti praėjusiai ar dar ankstesnei konsolių kartai, puikiai veiks ir su naujosiomis sistemomis. Pirmaisiais metais nereikėtų tikėtis daug originalių žaidimų naujoms konsolėms – jie vis dar bus kuriami ir ankstesniems konsolių modeliams. Tikėtina, kad kai kurie populiarūs žaidimai kitąmet išleis ir patobulintas, naujai kartai pritaikytas versijas. Pavyzdžiui, bene labiausiai laukiamas metų žaidimas „Cyberpunk 2077“ jau lapkritį pasieks „PlayStation 4“ ir „Xbox One“ savininkus, o pavasarį galimai bus išleista atnaujinta žaidimo versija. Šalia to jau paskelbtas ir sąrašas žaidimų, kuriamų išskirtinai naujos kartos „PlayStation 5“ ar „Xbox Series X“. Pirmosios savininkai galės mėgautis „Final Fantasy XVI“, „God of War: Ragnarok, Hogwart‘s Legacy“ ir kitais. O „Xbox“ fanai gali laukti „As Dusk Falls“, „CrossFireX“, „Fable“ ir dar daugybės kitų žaidimų.
-
-
Kai atrodo nebegali niekuom nustebint - prašom Kitam DLC laukiam Rocky'io ?
-
-
-
Rain'o fatality tai suvarė kaip Kercheris ant maximum spaudimo ?