Mason13

Maniakai
  • Pranešimai

    276
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    13
  • Atsiliepimai

    0%

Mason13 Blogų įrašai

  1. Mason13
    Vadimas Zizas, Ugnius Kiguolis, Kazimieras Juraitis, Varlinas pasakoja įdomius faktais neparemtus dalykus, kiek ilgai tai gali tęstis?
    Na aš tikrai nežadu tylėti ir duoti šiems Acto garintojams kelią, soriakas bet to nebus. Tai video,
    kuriam atskleidžiamas akivaizdus melas skleidžiant savo teorijas. Jeigu jums šis video patiks, padėkite man ir pasidalinkite juo.
    Kelios įdomios citatos:
    "Šiandien pasistengsime apeliuoti faktais , tai yra mūsų asmeninė nuomonė"
    "Za Rup yra satanistai"
    "Jeigu norite ką padaryti kurkite turinį"
  2. Mason13
    Sveiki 2020 visgi buvo geri metai pagaliau išėjo Cyberpunk 2077, šį žaidimą pilnai perėjau praleidęs 55 valandas, Hard sunkumo režime ir galiu pasakyti, kad realiai žaidimas nebuvo vertas viso to haipo, žmonės tikėjosi, kad šis žaidimas bus kaip antrasis jėzaus pasirodymas ar gyvenimo sutvarkytojas 3000. Šiam žaidimui reklama su sukėlė didelių problemų ir pateisino "Never Preorder" žmones. Nors tai žaidimas, kuris man labiausiai patiko 2020 - Aš asmeniškai šį žaidimą vertinčiau 7/10 ir tuoj pasakysių kodėl.
     





     
  3. Mason13
    Liepą likus paskutinėms trims savaitėms prasidėjo kraustymasis iš pagrindinio pastato dėl restauracijos,  turėjom su lovomis ir kitais daiktais išjudėti į konteinerius.
    Juose apsaugos gentis pasidalino į septynis kambarius, po keturis žmogeliukus. Gyvenimas konteineriuose turėjo savų pliusų ir minusų. Netenki poilsio kambarių, tačiau kambariai uždari ir gali kada nori miegoti ir turi amžiną laisvą laiką. Konteineriuose gyvenimas buvo geras tas paskutines savaitės.  Nuotaika buvo labai pakylį panašiai kaip tada kai baigi gimnazija ar vidurinę – maždaug tuoj būsi laisvas žmogus. Nebereiks bėgioti judu dengiu pro plyną lauką aviacijos bazėje, keltis 6 ryto. Nebedaug jau liko.
    Karius kurie baigia šauktinių tarnybą vadina Dembeliais, nuo rusiško termino, kildinamo nuo žodžio „demobilizacija“ . Paskutinėse savaitėse grįžom prie smėlio reikėjo kažkur padėti smėlio maišus, buvo planas suformuoti pamatus tokiam namukui iš maišų ir kaip teigė kontaktai iš antro sezono, jie tuo įtvirtinimus išpylė, smagu žinoti bent tai, kad naudingai kasėme smėlį.  
    Prezidento lėktuvas
    Pačioje tarnybos pradžioje buvo duotas pažadas iš tokio pliko dėdės, dar žinomo kaip aviacijos bazės seržanto majoro arba vyriausio puskarininkio, kad paskraidins savo bazės šauktinius – apsaugos grandies eskadrilę kaip LR prezidentą. Visi laukė to momento, nes atrodė tai bus kaip su politikų pažadais, tačiau likus maždaug keturioms dienoms iki tarnybos pabaigos atvažiavome į bazę ir ten buvo paruoštas Alenia C-27J Spartan lėktuvas/orlaivis,  su kuriuo į svarbius reikalus skrenda LR prezidentas. Mums buvo išduoti ausų kamštukai ir reikėjo prisisegti, kad nenutemptų nuo vietų. Pats skrydis buvo tikrai smagus, kai kuriems truputi per daug, bet tarnybos pradžioje duotas pažadas buvo įvykdytas +1 karmos taškas Aviacijos bazėj. Kiek man sakė Aviacijos bazės vyriausias puskarininkis matė visas šauktinio dienoraščio serijas, jam jos patiko. Bet nežinau ar tai tiesa
    Paskutinės dienos
    Lėčiausiai ėjo pačios paskutinės dienos, per kurias vyko tvarkymasis ir kitos veiklos, atsirado daugiau laisvės, vyko kaip ir mini vakarėliai su OGB chebra. Kebab party, pizza smashai ir taip toliau. Per paskutine savaitę įvyko ir paskutinis ginklų valymas, kuris jau tapo tradicija.
    Tarnybos pabaiga
    2019 Rugpjūčio 2 Penktadienis, buvo ta diena kai baigėsi tarnyba. Dieną prieš ketvirtadienį gražinome ekipuotę, pirštinęs, šalmus, kuprines viską kas buvo išduotą išskyrus kojines, glaudęs, maikes, vieną laipsnio ir tarnybos vietos ženklelį, 3 pavardės ženklus. Tie kurie neturėjo ko nors iš daiktų turėjo rašyti pasiaiškinamus ar kaip nors tuos daiktus atpirkti, reikėjo atiduoti net ir patalus su čiužiniais.
     
     
  4. Mason13
    Praeitame šauktinio dienoraščio epizode, sužinojote kaip atrodė aviacijos bazės kasdienybę. Dabar šauktinio dienoraštis - jums atskleis kaip atrodo pratybos, bausmės už nusižengimus zaliotus, kodėl autorius dėkoja LR prezidentui Nausėdai. Kaip formuoti beretę, apsaugoti kojas ir kiti naudingi patarimai. Ar išeis sužinoti Vasios telefono numerį?
    Važiuojantis stogas
    Po visų šaudymų, daug veiklos nebelieka, turi kažkaip pratempti laiką per nelaisvą laisvą laiką. Dėl veiklos  trūkumo truputi pradeda važiuoti stogas ir pradedi užsiiminėti rizikinga veikla. Vieniems jis važiuoja daugiau, kitiems mažiau. Kadangi man jau buvo visiškai dzin, aš pradėjau mėgautis kiekvienu momentu ir kiekviena likusią dieną.
    Smėlis
    Siekiant užimti Apsaugos grandies eskadrilę, buvo sugalvotos lauko pratybos ir ekskursijos Aviacijos bazėje – trumpai tariant smėlio kasimas, su ginklais webbingais ir panašiai veiksmas vyko gegužės-birželio ir liepos mėnesiais. Tai nuo 9 – valandos iki 16h atvirame lauke, kur skraidydavo ir naikintuvai  reikėjo kasti smėlį ir dėtį jį į smėlio maišus.  Tik visą tai vyko prie + 30C ir tik vienas buvęs slaugas pasiemė apsauga nuo saulės, saulės kremą su SPF50 apsauginiu faktoriumi ir kremą po saulės, kurį reikėjo tepti ant sudegusių kolegų. Aš asmeniškai turiu naudotis, kremu nuo saulės, nes mano oda yra labai jautri ir pagal Fitzpatriko skalę 1 fototipas. Jį labai sunkai įdega, bet labai lengvai sudega. Todėl reikia naudotis kremu nuo saulės.
    Žiauriau tuo metu buvo tik kelininkams, kurios tą vasarą išnaudojo pagal pilną programą. Kažkam vėliau šovė į galvas, kad karštą dieną po darbų reikia suteikti poilsio, tai nuo 16h čilinom lovose ir laukėm kitos dienos kai reiks kasti smėlį. Smėlį į maišus iš kurių turėjo būti statomi kažkokie gynybiniai įtvirtinimai kurie niekada taip ir nepanaudojom. Paskutinėse pratybose išvis reikėjo juos išrinkti ir maišus išpilti. Bet bent jau gražiai prie jų atrodėm.
    Vedžitas
    Per viena mankštą, Vedžitas gavo krutinės lastos sumušimą – tai yra jam darant mankštą PKT karys iš OGB dėjo per nugarą. Tą rytą minėtas veikėjas buvo labai blogos nuotaikos ir jam nepatiko tai, kaip Vedžitas atliko pratimus. Po mankštos Vedžitas pradėjo keistai elgtis ir prasitarė, kad jam skaudą nugarą – tada praktiškai visi jam liepė eiti į med.punktą iš jo jis buvo išvežtas į Radviliškio ligoninę, kurioje ir buvo nustatyta ši diagnozė. Paskui vyko tyrimas, ar savo veiksmais mankštą vedęs PKT karys buvo teisus. Šio tyrimo rezultatų aš nežinau.
  5. Mason13
    Kiek kainuoja tavo apranga?

    Kariai pačioje pradžioje gauna dvi LU kelnes, kurių kaina - beveik 95 euriukai Taip du karinius švarkus vadinamu kiteliais, jie atseina – 99 eu Kerzai vasariniai ir žieminiai kaštuoja 77 ir 74 eu Kiekvienas karys ant dešinės kojos privalo dėvėti atšvaitą, jo kaina 4 eurai. Taip pat kariai, dėvi lauko kepuraites, beretes ir pošalmius – kurie kainuoja bendrai 25 eu. Ir pašiltukas 42.29 šaltu oru ar gortekso komplektas - 496. Sportinė uniformos komplektas 80 eu Tapkės 10 eu. Atakos ekipuotė
    Šauktiniai labiausiai pažįstami su Atakos ekipuote  – ją sudaro:
    1.       Šalmas, jo yra du tipai Fricas ir NVG, mes turėjom Fricą 2.       Akiniai taktiniai arba akvalangai 3.       Webbingas + Granatų, Flešo, Med paketo ir dėtuvių poučai 4.       G36KA4 ar G36KA4M1 5.       Priklausomai nuo klasės gali prisidėti ir FN-MAG arba 6000 eurų G36KA4

    Esu matęs užsienio video, kad į aprangos kaina įskaičiuojamas ir telefonas. Jeigu žmogus tik su glaudėmis, tačiau turi iPhone jo apranga verta net tūkstančio eurų.
    Pagal tą pačią logika automatas G36 yra aprangos dalis, kuri kainuoja nuo 700 iki 950 EU už vienetą. Dėl duomenų tikslumo trukumo imsiu vidurkį 800k eurų  -
    už tiek išeina vienas gražus telefonas ar krūva realiai funkcionalių.  G36KA4M1 Atrodo kaip futuristinė mano turėto G36KA4 versija, tačiau funkcionuoja panašiai ir tarp jos nėra žymaus kainos skirtumo.
    Bet vizualiai atrodo kiečiau.
    Žygio ekipuotė į ją
    įeiną praktiškai viskas kas išduota:
    Kuprinė
    Kastuvėlis
    Dujokaukė Filtrai
    Caras
    Mentinis megztinis
    Vasarinis ir žieminis miegmaišiai
    Kilimėlis
    Maikonai/apatinės kelnės
    Pašiltukinės kelnės
    Ir kiti
    nei daug nei mažai. 1854.17eu + Ginklas
    Iš viso šis šauktinis gavo ekipuotės už 2704.17, jis turi visą ją išsaugoti iki tarnybos galo, kitaip kentės piniginė, ką įprastai daro kariai,
    kai dingsta ekipuotė ar ją pametą ne pratybų metu, tai nueina į įvairius ekipuotės turgelius, kur galima už gerą kainą ar mainus – susiveikti reikiamos ekipuotės.
    Vienų pratybų metu teko paskraidyti per unimogą ir iš kelnių liko šortukai, todėl susiradęs facebook grupe mainais už mechaninę klaviatūrą, kurių turiu N gavau sveikesnes kelnes.
    Taip viskas ką kariai gauna kainuoja beveik tris tūkstančius, bet kasdien kariai vaikšto su 1500 eurų vertės įranga, nebent esate kulkosvaidis tada jau rimtas turčius.
     

    Uždrausti daiktai / Dalykai
    Kalbant apie uždraustus daiktus, kurie nėra maisto produktai.  Kai jau buvau minėjęs prieš tai kareivinėse turėjau ultrabooką,
    kadangi turėjau jį dėklę – jį pastebėjo ir gavau minusą. Buvo lieptą jį išvežti,
    aš išvežiau dėklą, ultrabookas liko tik persikėlė į slaptą stalčiuką prie batų dėžės.
    Jame buvo vaizdo medžiagos ir mano mintys apie tarnybą tuo metu.
    Kiti uždrausti daiktai kortos. Kariuomenėje neegzistuoja azartiniai lošimai.
    Rusiška muzika, visa 

    Nelaisvas laisvas laikas
    Tai yra toks laiko tarpas tarp 8:00 iki 17:00 – devynios valandos, kai nėra jokių pratybų, paskaitų ar dar ko nors ir turi kažkaip pratempti tą laiką.
    Tai tuo metu niekas nevyksta, bet negali naudotis rageliais ir panašiai. Tačiau ne tas žmogus, kuris taip leidžia laiką
    pasakoją šią istorija. Kadangi supratau, kad nepavyks atsikratyti įpročio būti 24/7 online. Ebay už 20 eurų
    susiradau Replica ar dar vadinama Prop phone (vizualiai panašia, filmams skirta butaforija) kuria įdėjus į ragelio dėklą
    ji atrodė kaip tikras ragelis, laikiau jį spintoje ir tuo laiku čilindavau nuodėmės kampe. Pietų metų turėdavom gerą pozicija todėl buvo dar vienas spotas.

    Paleckio knygų klubas
     
    Tiesa buvo leidžiami būdai, kaip praleisti tą etapą – šaškės, šachmatai ir knygų skaitymas. Mūsų kambaryje Paleckis pradėjo knygų klubą, pradėjo skaityti rimtas knygas „Millenium trilogijas“ ir kitas, prie jo prisidėjo Narutas su „Eragornu“. Aš buvau pasiėmęs grafines noveles „Berserk“, „Akira“, knygas „Lolita“, „Nuodemių gatvė“ “Biblija“ . Greitai visas kambarys pasidarė skaitovais. Kas yra keista, nes dauguma žmonių knygų neskaitydavo ir aš asmeniškai niekada nebuvau suinteresuotas literatūra. Mane labiau domino manualai,  brėžiniai, intrukcinės knygos ir panašiai. Lietuvos kariuomenę, trumpam pakėlė grožinę literatūrą skaitančių žmonių kiekį Radviliškyje trumpam.

    Kalbant apie knygas sužinojau, kad „Lolitoje“ visi mirštą ir nėra jokios laimingos pabaigos, kurgi bus kaip pasakojimas apie suaugusį pedofilą ir 12 metų mergaitę. Iš J.K. Belecko „Nuodėmių gatvių“ sužinojau, kad tarpukaryje Lietuvoje prostitucija buvo legali. Marijos žeme vadinamės ne be reikalo reiškias. Iš Berserko sužinojau, kad net ir geriausias draugas, gali nužudyti kitus bendražygius, priversti amputuotis ranką ir išprievartauti tavo mergina. Bet tai tik vanduo palyginus su tuo kas seka toliau.
     




  6. Mason13
    Lapkričio 16-17 dienomis Litexpo parodų rūmuose vyko populiarusis dviejų dienų žaidimų kultūros konventas paroda “GameON 2019”.
    Jame buvo galima išbandyti naujausius žaidimus, sutikti kosplejerių, nusipirkti anime suvenyrų ir išgirsti žaidimų kūrėjų paskaitas ar sutikti mėgstamas interneto žvaigždes.








  7. Mason13
    Auksinės taisyklės
    Aišku yra kelios auksinės taisyklės, kurios jums gali padėti išvengti bėdos tai kaip 10 šauktinių įsakymų:
    1.       Jeigu yra kokių bėdų visi turi būti kaip vienas kumštis / visi už vieną, vienas už visus
    2.       Ginklas niekada nėra švarus, jis valomas tol, kol vadas pasako dėti į ginklinę
    3.       Rikiuotėje geriau nekalbėti, nes gali tekti papildomai pastovėti
    4.       Niekas iniciatyvos nemėgsta, originalių minčių ir efektyvių sprendimų taip pat
    5.       Vadas visada teisus, net ir tada kai visiškai nusišneka
    6.       Saugok ekipuote, nes tarnybos gale bus rimtai finansiškai jeigu neturėsi
    7.       Valstybės duodami kedai yra visiškas g*****, atsivežk savo
    8.       Nebandyk kelti revoliucijų, tai nepaeis gausi minusą arba tarnybinį
    9.       Per daug nesimuliuok, nes chebrai bus blogai, o kai chebrai blogai, tau dar blogiau.
    10.   Jeigu turi maisto ji gerai paslėpk, kitu atveju valgysi, kol visi sportuos
    Na, o jeigu pasisekė negauti minuso. Prieš važiavimą vyksta toks dalykas vadinamas muiliaku arba muilo švente, kai kariai valo kambarius ir baterija su ūkišku muilu. Valytojos, kurios dirba OGB skundžiasi šią veikla todėl, dažniausiai vykdomas „Fake Muiliakas„ kai naudoji tik vandenį.  Svarbiausią, kad grindys blizga, o toliau metodai ir visi kiti sprendimo būdai lieka šauktiniams. Ką veikia tie kurie pasielieka savaitgalį, čilina poilsio kambariuose žiūri filmus, žaidžia su konsolėmis, naudoją valdišką internetą, kad pumpuotu filmus. Kiek sužinojau dar vienas nelegalus daiktas, kurį turėjau buvo nešiojamas HDD, į kurį pumpuodavau piratinį stafą ir rodžiau žmonėms, visi usb daiktai – šnipinėjimo grėsmė.
    Filmuke pristatyti veikėjai: Vedžitas, Krilinas, Naruto, Džekas, Abro, Šernas, 8 Kambario Kapitonas, Boksininkas, Treneris, Karolis, Girtuoklis, Paleckis, Kalnietis
  8. Mason13
    Sveiki visi norėjau pranešti džiugią naujiena "originalios versijos vertimas baigtas", nes atradom savanorių, kurie padėjo sutvarkyti žaidimą pagal visas lietuvių kalbos ir gramatikos taisykles. Bėda ta, kad origin/steam versija turi papildomo turinio, dėl ko vertimas neatrodo pilnai baigtas. (yra viena bėda t.y exe failas, kuriame yra apie 20% žaidimo teksto, nes legalioje versijoje jį pakeitus, galima gauti baną)
     
    Vaizdo šiandien nebus, nes esu susiplanavęs, kada paskelbsiu.

     
    Svarbu : norint, kad vertimas veiktų reikia turėti jau instaliuotą žaidimo versiją.
     
    Nuorodoje bus įmestas archivas - jame du folderiai "Original" ir "Origin". (original tai ne game of the years versija, kurią pilnai baigėm/ o Origin fold. Steam/Origin GOTY versija, kurios dar ne).
     
     
    Taigi kaip paleisti per origin versija/ pasirenkam kalba, kurią žaidžiam

     
    Ištrinam main.pak ir įkeliam visus folderius iš origin aplanko tik nekeičiam partner.xml failo, nes mes erora (Tačiau žaisti vistiek bus galima). (Taip atrodyti turėtų po operacijos)

    Originali versija
     

     
     
    ORIGIN GAME OF THE YEAR versija



    Jeigu turite instaliuota steam/ origin versija - original aplanke esantis turinys turėtų veikti, be problemų su pilnu vertimu.
    Parsisiųsti čia
  9. Mason13
    Kariai vartoją kitokį žodyną, nei normalus žmonės. Mano buvusi lietuvių kalbos mokytoją išbartų už svetimybių, nuteiktinų barbarizmų naudojimą, ir kad lengviau būtų suprasti ateities epizodus aš pateiksiu vertimą dažniausiai naudojamiems žodžiams:
    Zaliotas – užskridimas, praskridimas, prisidirbimas – prisidirbti kariuomenėje gan lengva, tokį užsidirbau pačia pirmąją dieną už kepure patalpoje ir rankas kišenėje. 
    Kubrikas – kiek aš žinau, tai nėra nuoroda į Amerikiečių režisierių Stanley Kubriką, dėl man nežinomos priežasties taip yra vadinami kambariai, kuriuose gyvena kariai.
    Placas – aikštė, kuria žygiuoja kariai.
    Boicai – kariai, taip vadai vadina šauktinius
    Webbingas – Liemenė - ekipuotės dalis, į kurią dedamos dėtuvės.
    Bronižiletas / Bronikas / kai kurie taria kaip Brauningas – Šarvinė liemenė – kurią teko naudoti vieną kartą per visą tarnybą ir tai už telefono naudojimą.
    Tie kurie galvoja, kad kariai be šių žodžių kalba gražią lietuvių kalba, turėsiu nuvilti. Zero filmai + redirected viso labo trunka tik 7h.
    Mūsų priesaika vyko Kaune, Karinio oro pajėgų 100 mečio paminėjimui,
    Lietuvos kariuomenės diena lapkričio 23-ą prie Kauno Pilies. Deja mano grupės vaizdai ne geriausios kokybės.
    Bet priesaikos žodžiai visur vienodi:
    „Aš, (vardas, pavardė), be išlygų prisiekiu:
    ištikimai tarnauti Lietuvos Respublikai,
    negailėdamas jėgų ir gyvybės ginti Lietuvos valstybę, jos laisvę ir nepriklausomybę,
    sąžiningai vykdyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir savo vadų įsakymus,
    saugoti visas man patikėtas paslaptis;
    pasižadu būti doras ir garbingas Lietuvos karys.”
    Yra paskutinė eilutė, kurios galima ir nesakyti
                    "Tepadeda man dievas."
  10. Mason13
    Atsiprašau žmonės, kad double postinu, bet yra vienas dalykas, kurį labai noriu parodyti.
    Tai yra žaidimo "Plants VS Zombies" vertimo bandomoji versija, kurį bus įdėta čia , kad galėtumėte parsisiusti ir įvertinti.
    Kaip ir minima šiame klipe, buvo išverstas gameover ir jau žinau, kad tikrai jau išversta apie 25% žaidimo. Grubiai tariant - išverstas visas nuotykių režimas, apart žaidimo pabaigos titrų (Kai dainuoja There's a zombie on the lawn).
    Kas dar neišversta:
    Titrai
    Įspėjimai
    žaidimo sistema(meniu nesurištas su LT raidėmis).
    Ę žaliame šrifte, nes rodo kažkokį AE.
    Zombių laiškai ir pagalba.
    Almanachas
    Dar reikia sutvarkyti šriftus
    Kad nebūtų problemų, su žaidimu eikite į control panel (Valdymo skydą) >> region and settings(regionas kalba) >> set non unicode language - Lithuanian
    Ačiū, kad skyrėte savo laiką peržiūrai.
    Parsisiųsti čia.
  11. Mason13
    Dabar mes kalbėsime apie lietuvišką versija jos jau užbaigta 85% (tiek ištikrinta teksto)

    Vaizdas su titrais:
     
    trumpai aptariu keturiu mėnesių projekto situaciją:
    Treilas
    https://www.youtube.com/watch?v=aSuwQa07F74
    Kas liko - Šriftai, zombių laiškai ir viskas.
    Greitu metu: Sistemos šriftas
    Parsisiųsti čia.
  12. Mason13
    'Gears 5“ yra trečiųjų asmenų šaudyklinis vaizdo žaidimas, kurį sukūrė
    „The Coalition“ ir išleido „Xbox Game Studios“, skirtas „Microsoft Windows“ ir „Xbox One“.
    Tai yra šeštoji „Gears of War“ serijos dalis ir tai yra antrasis „Gears of War“ žaidimas, kurio nesukūrė „Epic Games“.
     
    išleidimo data: 2019 m. rugsėjo 6 d.
    Kūrėjas: The Coalition
    Variklis: Unreal Engine
    Žanras: Trečiojo asmens šaudyklė
    Režimai: Vieno žaidėjo žaidimas, Kelių žaidėjų video žaidimas
    Platformos: Xbox One, Microsoft Windows
     
     
    Žaidimas su COOP galvoje, tačiau singleplayer, dėl to nei kiek nenukenčia, ko nepasakysi apie „Wolfenstein Youngblood“.
    Gears ko gero yra pirmas žaidimas, kuriame man rūpėjo veikėjai, nes jų bendravimas labai panašus į natūralų kovinių draugų bendravimą ir jie turėjo didesnį ryšį,
    nei 8 veikėjai 40 valandų trukusiame „OCTOPATH TRAVELLER“ . Taip, pradėjus žaidimą aš nežinojau kas su kuo kovoja, kas su kuo draugauja, bet tai buvo išaiškintą
    eigoje ir mutantai žinomi kaip swarm bando užvaldyti planetą, ko mes neturime leisti.
     
    Jeigu einate per kampanija vienas – jūs trumpai valdysite tokio dėduko Markuso sūnų JD,
    o vėliau kai prasideda ta visa ta smagioji dalis jūs žaisite už merginą vardu Kait ir bandyti išsiaiškinti kas sukelia galvos skausmus. Mūsų skyriuje daugiausiai bus keturi žmonės ir robotas
    padėjėjas Džekas suteikiantis skilų, kurie gali greitai situacija perleisti į mūsų pusę. Kalbant nuo paprasčiausio priešo užvaldymo, kai užvaldai stiprų priešą ir jis pradeda taškyti
    savo buvusius draugus, tai praskaidrina mano diena. O iš tokių įdomesnių skilų STIM, kuris trumpam suteikia skydo ar Cloak, kuris trumpam mus padaro nematomais ir su
    užvaldymų yra geriausias skilų kombo.
     
    Išbandžiau šį žaidimą ir COOP – kaip bebūtų keista ant pirato jis veikia ir kaip minėtame Wolfenstein jeigu tik yra galimybė patarčiau susirasti draugą,
    nes dirbtinis intelektas yra trumpai tariant nepatikimas. Jis gelbėja kada nori, o kai už priedangos likęs tik 1 priešas jis geriau tą priešą bandys per sieną nukalti ir jūsų tikrai nepakelti.
    Parėjės žaidimą aš atradau extra skiltį, kurioje yra filmukas apie visą serijos siužetą glaustai, tad yra galimybė išsiaiškinti kas ir su kuo. Kaip šaudyklėj jis gan ilgas 10 valandų.
    Žaidimo optimizacija – žaidžiau tiek ir ant padoraus stalinio tiek ir ant laptopo su 2 gigų vaizduške ir žaidimas sukosi kaip bitutė, virš 60 – 70 fps, labai daug
    žaidimo našumą veikiančių pasirinkimų žaidėjas gali keisti pats – išjungti Depth of Field Motion Blur, Chromatic bei kitus žaidimo vaizdą gadinančius elementus.
    Tiesa buvo toks keistas dalykas, kad veikėjai atrodė gražiai, o viskas aplinkoje taip įdomiai
     



  13. Mason13
    Sveiki žmonės iš ateities, 2018 rugsėjo 15-16, Vilniuje Litexpo parodų rūmuose vyko antrasis pop kultūros renginys Comic Con Baltics. Jame pasirodė populiarų serialų aktoriai ir kiti žmonės prisidėję prie jų. Palyginus su praeitais metais žmonių buvo žymiai daugiau nors didžioji dalis eksponatų, neskaitant geležinio milžino buvo tie patys. Mane ir mano kameristą į šį renginį pakvietė tad kalbant apie bonusus, taip sutaupiau 20+ euro ir free spraitas.
     
    foto bus apačioje
     



     












  14. Mason13
    DRAGON BALL FighterZ
    Kūrėjai: Arc System Works
    Leidėjas: BANDAI NAMCO Entertainment
    Išleidimo Data: 26 Sausio, 2018
     
    Drakonų kovos gerbėjai šiandien kalbėsiu apie tokį „DragonBall Fighterz“ tai yra naujausias firmos „ArcSystemWorks“
    žinomos dėl „Guilty Gear“ serijos žaidimų, darbas. Jame japonai panaudojo tas pačias technologijas kaip ir žaidime
    „Guilty Gear Xrd Revelator“, kurios 3D modeliams suteikia jausmą, kad tai yra 2D animacijos, o tai atrodo ypač įspūdingai
    paleidus specialius veiksmus.
     

  15. Mason13
    Kaina: 59.99
    Kūrėjai: Platinum Games
    Leidėjas: Square Enix
    Išleidimo data: kovo 7 (PS4 USA), 10 (PS4 EU), 17 (Steam)
     
     

     
     
    Kovo 17d „Steam“ pasirodė vienas iš beprotiškiausių veiksmo- vaidmenų (Action-RPG) žaidimų „Nier Automata“, kurtas studijos „Platinum Games“ ir išleistas „Square Enix“. iš vyrukų sukūrusių „Bayonetta“ „Metal Gear Rising Revengeance“ „Mad world“ aš daug tikėjausi. bet išlieka svarbiausias klausimas ar žaidimas tikrai vertas 60 eurų?
     
    [PC versija]
     
    Turiu paminėti, kad žaidžiau „Day-One“ versija iškart užmetęs fanų kurta, automatiškai atnaujinamą pataisa FAR, kurį padidina žaidimo našumą ir pašalina dvi esmines problemas:
    • Ekrano nepritaikymo plačiaekraniams monitoriams
    • Vaizdo intarpai 30 (dvigubai lėčiau nei pats žaidimas ir forsuotas vsync - jų metu) kadrų per sekundę dažniu.
     
     
    Taip pagerinamas portas, kuris palyginus su Arkham Kight savo netaisytoje stadijoje yra šedevras. Pasirodo kūrėjai nusprendė paslėpti tam tikrus nustatymus stipriai veikiančius žaidimą ir suteikiančius minimalų grafinį pranašumą, o pataisos kūrėjai leidžia žaidėjui juos susimažinti.
     

     
    Steam versija galima žaisti ir pereiti su klaviatūra ir pelę be jokių problemų aš taip perėjau žaidimą tris kartus ir pasiekiau 5 svarbiausias pabaigas.
     
     
    [siužetas]
    „Automata“ veiksmas vyksta vienuolika tūkstantaisiais mūsų eros metais, o kyborgų/ androidų organizacija „Yorha“ jau kelis tūkstantmečius kaunasi su ateiviais dėl mūsų planetos gražinimo mėnulyje įsikūrusiai žmonijai. Tačiau, nei viena pusė negali paimti kitos ir taip jie kaunasi be galo be krašto. O mes žaidžiame už šios organizacijos agentus 2B ir 9S, kurie turi užduotį pašalinti reikiamus taikinius. Abu jie turi nepriklausomus dronus asistentus vadinamus podais, kurie padės kovos lauke.
     
    Iš kosminės stoties nusileidus į žemę, mus pasitinka pasaulis primenantis filmą „Aš esu Legenda“, kuriame briedžiai ir kiti gyvūnai laisvai ganosi po žolėmis apaugusiais miestais, o didžiąją populiacijos dalį sudaro kyborgai ir robotai.
     
    O žaidime mes bandysime atsakyti į tokį retorinį filosofinį klausimą ar robotai žaidžią „mėlynąjį banginį“ ir ar jie iš tikrųjų gali turėti emocijas. Mes turėsime padėti kyborgams priklausantiems pasipriešinimui, kovoje su mašinomis ir laikui bėgant sužinosime apie vieną iš kelių sąmokslų.
     

     
    [Žaidimo eiga]
    „Automata“ pasaulis nėra toks didelis kaip „Fallout 3“, „MGS:V“ ar „Dragon‘s Dogma“, tačiau jame praleisite gana daug laiko ir tyrinėjimo nepertrauks krovimo langai. O kitaip negu „Dragon‘s Dogma“ čia mes galėsime joti gyvūnais, kurie ganosi aplinkoje. Kas padės pasiekti reikiamus taškus, prieš atrandant greitosios kelionės funkciją.
     
    Perspektyvos žaidime keičiasi pakankamai dažnai, nes mes iš trečiojo asmens pasaulio tyrinėjimo pereisime į šonų slenkančią kapoklę ar bullet hell šaudyklę. Gausime pavaldyti ir milžinišką kovos mašiną, vietomis teks ir skaityti kaip vizualinę novelę. Ištiesų Nier yra išlaikomas pakankamai įvairus ir suteikiantis žvilgsnį į tai kokių žanrų žaidimus mėgsta Nier kūrėjai. Bet iš dalies tai ir erzina, kadangi kiekviena kartą reikia persiorientuoti ir greitai.
     

    Žaidimo kūrėjai „Platinum Games“ yra žinomi dėl išdirbtos kovos mechanikos žaidimuose „Metal Gear Solid: Rising Revengence“, „Bayonetta“ ir čia jie mūsų tikrai nenuvilią. Nors ginklų pasirinkimas nėra labai didelis, jie suskirstyti į keturias kategorijas:
     
    1. Lengvuosius kardus
    2. Sunkiuosius
    3. Ietis
    4. Kumščius
     

     
    Kiekvieną iš ginklų kategorijų tinka, žaidėjo pasirenkam kovos stiliui, juos taip pat galima pagerinti
    O aš pats per pirmąjį ėjimą pasirinkau ietis, kadangi jos per metrą nustumia robotus ir leidžią juos „suleisti“ pod‘o kulkoms ar spėti atsistatyti. Kad kovos nebūtų per daug sudėtingos jūs galite rasti podų atnaujinimų, kurie gali automatiškai atstatyti sveikatą ir sunaikinus kelis priešus gražinti 20 procentų gyvybės taškų. Jie tai pat gali padėti ir ne kovos lauke, su tinkamai priedais jums bus nurodytos geriausios žvejybos vietos, surasti visus daiktus žemėlapyje, žinoma galite juos ir išsiimti taip žaidimui suteikiant kinematografišką jausmą, be jokių gyvybės ar žalos stulpelių.
     

     
    Prisijungus prie tinklo, žaidimo pasaulyje atsiras kitų žaidėjų kūnai, kurie parodys ar vieta sunki ir ar joje gali slėptis bosas.
    Šiuos kūnus jūs galite gražinti į bazę, taip gaunant naudingų atnaujinimų, gyvybės taškų ir pinigų arba jūs galite bandyti juos sutaisyti,
    kas leis jiems prisidėti prie kovos. Vienoje zonoje kūnų tiek daug, kad galima juos surinkti „Steam“ pasiekimui, kuris prašo bent 100.
    O bosų kovose, jie yra naudingi jeigu neturite gydomųjų daiktų, nes pilnai atstato gyvybės taškus.
    Techniškai šio žaidimo neprisijungus prie interneto žaisti negalima, nes jis naudoja „Denuvo“ anti piratinę sistemą.
     

     
    Kaip ir kiekviename RPG žaidime čia bus užduočių,
    kurios nuo kitų žaidimų skirsis random faktoriumi, vienu metu, mes lydėsime Robotą- mergaitę,
    kitu bandysime sunaikinti keliasdešimt kartų už mus didesnį priešą. Kiekvienas questas turi ir savo apdovanojimų ir mažų detalių,
    dėl kurių įdomų sužinoti, kas laukia toliau, užduotys ir jas suteikiantys veikėjai yra pakankamai gerai apgalvoti,
    tad laikas praleistas jas vykdant per daug neprailgsta.
     

    Man pereiti žaidimą su visais šalutiniais questais, per daug neskubant užtruko apie 14h valandų, tačiau reikia paminėti, kad norint pilnai pereiti žaidimą reikia jį pereiti ne vieną,
    ne du o visus keturis kartus, nes žaidime yra net 26 skirtingos pabaigos, kurios eina nuo A-Z.
    Tačiau svarbios tik nuo A-E, F ir toliau yra specialūs „game over“ ekranai, kurie realios vertės siužeto prasme žaidėjui nesuteikia.
    Gaunami už tokius sumanius veiksmus, kaip susisprogdinimą kosminėje bazėje,
    žvejybą vietoje misijų vykdymų ar smaguriavimą pagautu laimikiu.
     

     
    Žaidžiant antrą ir trečią kartą pasikeis pagrindinis veikėjas, nes pirmą kartą mes žaidžiame už 2B, kadangi ji yra kovinis modelis ir gali nešiotis du ginklus, bei kautis su priešais. Žaidžiant antrą kart mes pereisime prie jos žvalgo partnerio 9s, kuris gali nešiotis tik vieną ginklą, tačiau turi gebėjimą nulaužti priešus ir juos susprogdinti, prisėlinę galėsime juos ir užvaldyti. Taip pat atsiras ir questų, kurių nebuvo žaidžiant pirmą kartą.
    Kaip tik žaidžiant trečią ir ketvirtą kartą pasidaro žymiai įdomiau, kadangi praplečiama siužetinė linija ir atskleidžiamos visos paslaptys.
     
    [Valdymas]
    Tiems kuriems patinka 2B užpakaliukas su mygtuko B pagalba, galima pašalinti sijoną, o žaidžiant su 9s galima pamatyti, kad po šortais jis turi dar trumpesnius šortus.
     

    Taip pat su labai lėtai judinant pelę, galima paglostyti podą, kuris teigiamai atsilieps į jūsų reiškiamus jausmus.
    [OST]
    Vienas iš dalykų, kurio tiesiog negalima nepaminėti, tiesiog Dievų siustą dovana žinoma kaip „Nier Automata“, garso takelis pagerinantis visą žaidimą. Muzika atmosferiška ir tinkanti prie niūrokos žaidimo nuotaikos, o priklausomai nuo veiksmo keičiasi ir įvairios melodijų variacijos. Labiausiai man patiko sukilėlių stovyklos muzika ir tam tikros Peaceful Sleep variacijos.
     

    https://www.youtube.com/watch?v=wpCCvNcnCi8
     

     
    [Finalinės mintys]
     
    Atvirai galiu pasakyti tai, kad „Nier Automata“ yra vienas iš unikalesnių 2017 žaidimų ir nors jis turi šiokių tokių bėdų, tačiau dėl fanų sukurtų modifikacijų jos lengvai išsprendžiamos. Žaidimas stiprus grafiškai, žaidimo eiga ir siužetu, jis vertas visų pinigų, vien dėl turinio gausos ir dieviško garso takelio. Taip galiu pasakyti tai, kad šį žaidimą galima žaisti ir nežaidus kitų serijos dalių.
  16. Mason13
    Išleidimo data: 2007 m. lapkričio 5 d (Originalas) / 2016 lapkričio 4 (Remastered)
    Kūrėjai: Infinity Ward (originalas)
    Raven Software
    Beenox
    Certain Affinity
    High Moon Studios
    (Remastered)
    Leidėjai: Activision
    Kaina: 79,99€
     
    Call Of Duty 4 Modern Warfare remastered, tai yra prieš dešimtmetį išleisto revoliucinio žaidimo pirmo asmens šaudyklių tarpe, atnaujinta versija pakelta iki šių dienų grafikos standartų už kurią turėtume būti dėkingi „Raven Software“ o be grafikos pagerėjimo yra ir kitų dalykų į kurios reikia atkreipti dėmesį, nes pakeitimų daug.
     

     
    O COD:MW savo išleidimo metu buvo laikomas vienu iš foto-realistiškiausiu kompiuterinių žaidimų, dabar jis dar pagražėjo. Siužetas žinoma išlieka tas pats tik tam tikruose misijose atsiranda papildomų veikėjų svarbių kitiems „Modern Warfare“ trilogijos žaidimams. Siužetas nėra tipinis - mes laimėsim USA USA, happy endas, net priešingai, nes situacija žaidimo pasaulyje po jo įvykių tampa žymiai prastesnė, nei prieš.
     

     
    Mus gražins į neramius 2011, kai Rusijoje kyla dar vienas pilietinis karas, kuris padalina šalį į dvi stovyklas, Lojalistus ir Ultranacionalistus, pastarieji bus priešai didžiąją žaidimo dalį, tuo pat metu Irake amerikiečiai pradėjo vežti „demokratija“ siekdami pašalinti teroristą/diktatorių Khalidą Al Asadą, kuris nužudė prezidentą ir užėmė valdžią.
     

     
    O mes gausime valdyti kelis skirtingus veikėjus, bet pats svarbiausias bus specialaus būrio SAS karys „Soap“ Mctavish, kurio kailyje praleisime didžiąją dalį laiko, prie jo prisijungs serijos ikona egzistuojanti nuo pirmųjų „Call Of Duty“ dalių kapitonas Praisas (price) ir mano mėgstamiausias negras kompiuteriniuose žaidimuose seržantas Grigsas.
     

     
    Pats stipriausias žaidimo elementas tai įtemptos veiksmo scenos ir misijų įvairovę, kurį mums leis pakeisti aplinka ir vienu metu žvelgti į pasaulį per paskutines savo gyvenimo minutes išgyvenančio prezidento akimis, paskui pereiti į nuobodžią lėktuvo kulkosvaidžio operatoriaus
    praretinančio mūsų priešus kasdienybę ir galu gale pereiti prie firminių „Call Of Duty“ gaudynių.
     
    https://www.youtube.com/watch?v=1xwDdcf-Zrg
     
    Žaidimą perėjau su „Hardened“ sunkumo lygiu ir galiu pasakyti, kad žaidimas pasidaro žymiai įdomesnis. Ypač per misiją Pripetėje taip pat ir šiek tiek ilgesnis, nes kitais sunkumo lygiai Modern Warfare įveikti užtrunka apie 4-5h. Atvirai kalbant misijos tokios kokybiškos, kad tos valandos greit prabėgs.
     

     
    Prie viso to grįžta ir laptopų rinkimas, kuris leidžia įveikus žaidimą jį pereiti antrą kartą su kapitonu arbūzgalviu ir priešais po mirties tampančiais padangomis. Laimei visi laptopai yra tuose pačiose vietose kaip ir originale ir kadangi aš atmintinai prisimenu daugumos jų vietas, lengvai surinkau 21 per savo pirmą „remastered“ praėjimą.
     

     
    Man originalas ir dabar atrodo gražiai, bet remastered tikrai pagerina vaizdą. Tiesa pasikeitusi grafika, man nelabai patinka dėl pašviesėjusios spalvų paletės ir geltonos spalvos dominavimo, nes vietose originalas atrodo šiek tiek rimčiau, dėl šaltesnės spalvų paletės ir jos suteikiamo niūrumo. Bet bendrai paėmus tai žaisti per daug netrukdo.
     

     
    Modern Warfare Remastered yra tikrai geras žaidimas, bet sprendimas parduoti jį tik su Infinite Warfare už 80 javainių, nebuvo geras sprendimas iš Activision pusės dėl man teko bandyti Arr versija. Bet atvirai kalbant naujovės prikelia ne pirmos jaunystės žaidimą naujam gyvenimui. O jaunesniems žaidėjams tai yra puikus būdas išbandyti šaudyklių klasika.
  17. Mason13
    Bus foto daugiau, bet veliau.
     
    @Impaler ties 3:40

     
























     
     
     
    Naudota muzika:
     
    Tatsuro Yamashita - Magic Ways 1984
     
    https://www.youtube.com/watch?v=hfgPUEIJ6BA
    Cheryl Lynn - Got To Be Real 1978
     

     
    Dainumo - Duck Yourself 2011
     

     
    /v/ The Musical IV - Doom 2016
     

     
    Marta Acuna - Dance Dance 1977
     

     
    Madeon - Shelter 2016
     

     
    Yes - Roundabout 1971
     
    https://www.youtube.com/watch?v=-Tdu4uKSZ3M
  18. Mason13
    Išleidimo data: 2016 rugs. 28 (Steam) 1993 bir 15 (originalas).
    Kūrėjai: CFK (Refine Eng) Gainax (Originalas)
    Kaina: 19.99€
     
    Taip egzistuoja PC-9801, DOS, PC Engine,SFC, Saturn versijos bet tik 日本の
    O DOS, versija turi beta vertimą, apie kurio istorija galite įsigilinti *linkas*
     
    Nors ir atrodo, kad PM2 žaidimo kaip ir nėra, tačiau egzistuoja labai daug pasirinkimų ir
    įvairių faktorių, kurie atskleidžia žaidimo simuliacine dalį ir pradžioje,
     

     
    kadangi neturėsime daug pinigų leisime savo dukrą į darbą ar į studijas, kurios padidins mūsų finansų kiekį ar dukros gebėjimus,
     
    kurie padės gerai dirbti, įgūdžių reikalaujančius darbus,

     
    tiesa reikia sudaryti tvarkaraštį protingai ir leisti jai pailsėti, nes kitų atvejų ji arba pradės išlaidauti arba stipriai susirgs.
    Ir nuo turimas reputacijas ir veiklos pasirinkimu priklauso galimos pabaigos.
     

     
    Ir darbai, bei studijos mažina, bei didina tam tikras statistikas, kurių reikia pasiekti vienai ar kitai pabaigai.
     

     
     
    Taip pat padidėjus tam tikroms reputacijoms, pas jus pradeda lankytis įvairių dvasių, demonų ir varžovų jei didelė kovotojos reputacija.
     

    O nuo didžiausios turimos reputacijos priklausys jūsų amžinasis varžovas, kuris jus pakvies į vieną iš keturių turnyrų Derliaus šventėje,
     

     
    Reikia pasakyti, kad egzistuoja ir RPG elementų, nes savo dukrą galime išleisti nuotykių ieškoti ir naikinti sutiktus monstrus ir kitas kliūtis,
     

     
     
    ir jeigu turime pakankamus įgūdžius galime kiauriai požemius, kitu atveju mūsų dukra iš kovos lauko išneša liokajus. O, kad viskas gerai
    sektųsi mieste galite nusipirkti šarvų.
     

     
    O pats svarbiausias šio žaidimo elementas yra finansų valdymas,
    kadangi jūsų dukrą gali per menės uždirbti daugiau nei jūs per visus metus ir laimėjai tam tikruose turnyruose suteikia
    apie 4000 pinigų, kurios galite panaudoti lavinimui ar dovanų pirkimui. Ir kadangi yra labai daug paslėptų kintamųjų ir paslapčių sunku pasakyti
    kaip užaugs virtuali dukra.
     

     
    Na o kalbant apie dalykus, kurie iškart patraukią dėmesį egzistuoja svorio sistema, nes jeigu mes norime turėti aukštą elegancijos reitingą mums reikia
    palaikyti tam tikra svorį, o elengacijos reitingas leidžia lengviau pereiti į aukštuomenės gyvenimą ir bendrauti su Karaliumi ir Karaliene.
    Taip pat priklausomai nuo praleisto laiko ir tam tikrų reputacijų priklauso ką jūsų dukra ves ir ar jį išliks vieniša.

     
    O potencialiame kandidatų sąraše mes turime Liokajų, Princą, Drakoną, Pirklį, Riterį ir netgi jus jos tėvą.

     
    Gal tai ir atrodo keistai bet viskas tampa aišku, kai pamatai, kad studija
     
    Gainax kūrė šį žaidimą ir ji yra atsakinga už tokius animus kaip:
     
    End of evangelion ir

     
     
     
    Panty and Stocking
     

  19. Mason13
    Išleidimo data: 2016 metų balandžio 19 (Steam versija, apie kuria kalbama apžvalgoje)
    Kūrėjai: Spike ChunSoft
    Leidėjai: Spike ChunSoft
    Kaina: 27,99€
    Taip pat egzistuoja ir PS Vita versija.
     
     
    „Danganronpa 2: Goodbye Despair“ – kaip ir pirmoji dalis, tai detektyvinė vizualinė novelė su mistikos elementais,
    kurią gavau iš „Spike Chunsoft“. Pirmąkart ji buvo išleista PSP platformai ir tik vėliau pasirodė oficialus vertimas į anglų kalbą su anglišku įgarsinimu Playstation Vita konsolei.
    2016 metų balandžio 18 dieną jis pasiekė „Steam“ ir šioje vietoje prie žaidimo buvo pridėti pasiekimai ir kortos.
    Kalbant apie įgarsinimą, jeigu jis nepatinka, žaidimo pradžioje galima pasirinkti ir originalų, o jeigu visgi persigalvojote, jį pakeisti galite bet kuriuo metu.

    Šiame žaidime mes atliksime Hadžime Hinata (Hajime Hinata) vaidmenį, kuris yra vienas iš elitinių (ultimate)
    Hope‘s Peak gimnazistų, neprisimenančių, kokie jų įgūdžiai. Kitaip nei Makotas Naegis, jis nėra laimingasis mokinys,
    atrinktas loterijos būdu, tačiau pirmas žmogus, kuris jį sutinka, yra Nagitas Komaeda (Nagito Komaeda) užpildantis šią rolę.
    O atminties praradimas kaip tik sukelia problemų, kadangi jis labiausiai išsiskiria iš klasės. Hinata neprisimena,
    kas jis toks ir kur yra, nes zona aplink jį akivaizdžiai primena serialą „Dingę“.
    Viskas, kas išliko atmintyje, tėra jo pasirodymas „Hope‘s peak“ gimnazijos klasėje ir klasės draugų sutikimas.
    Deja, susipažinimą sutrukdo pliušinio triušio Usami pasirodymas, kurio metu pranešama,
    kad jie iš tikrųjų yra ne klasėje, o mokyklinėje ekskursijoje į tropines salas.
    Aišku, 16 mokinių grupė iškart pradeda mėgautis tokia puikia proga. Ir suprantama viskas butu labai gražu ir linksma,
    jeigu taip ir būtų, bet, deja, pasirodo senas geras pažįstamas Monokuma (toliau – Meškis),
    kuris iš Usami paima salų komplekso kontrolę į savo pliušines rankas ir perprogramuoja ją į Monomi.
     

    Taip pranešama, kad mokyklinė ekskursija baigėsi ir dabar prasideda žudynių ekskursija (killing school trip),
    kurios metu Meškis stengsis palaužti bet kokią viltį gyviems grįžti namo. Jis tiesiai šviesiai visiems pareiškia,
    kad pagrindinis prizas nėra išplaukimas iš salos. Tad mūsų veikėjams teks bandyti atsisveikinti su neviltimi ir rasti būdą kaip išgyventi.
    Kad ir kaip būtų keista, bet pagal veiksmo vietą žaidimas visiškai atitinka japonišką knygą, filmą ir komiksą (manga) „Karališkas Mūšis“
    („Battle Royale“ – vyresnė „Bado Žaidynių versija“), tačiau dėl to, kad „naudojamos priemonės“ nėra tokio aukšto lygio, tai labai primena
    „Bado Žaidynes“. Tiesa, žaidime iš tiesų yra viena vieta, kur mūsų veikėjams teks badauti,
    ir tai bus vienas iš pagrindinių motyvų šiame žmogžudysčių žaidime.
     

    Suprasdamas, kad nieko gero nesulauks, Meškis visiems praneša, kad jiems buvo ištrinta atmintis tiksliai nuo to momento, kai jie peržengė gimnazijos slenkstį.
    Iš tiesų jie vienas kitą gerai pažinojo, tad jūs valdote 18-20 (kadangi jie gimnazistai, spėju kokie 2-4 metai praėjo) metų veikėjus, kurie vis dar galvoja esantys 15-16 metų,
    taigi atminties gražinimas yra dar vienas būdas pajudinti šio atradimo šokiruotus veikėjus. Po kiekvieno nužudymo seks teismas, kurio metu turėsite išsiaiškinti,
    kieno tai kaltė ir patraukti ji atsakomybė. Kadangi taisykles šiuo atžvilgiu nepasikeitė, nuo daugumos balsų sprendimo priklauso ar pajuodintasis (blackend),
    t. y. blogiukas, gaus jam priklausantį atpildą, ar visa klasė, išskyrus jį, bus nubausta mirties bausme. Tad rizika išties didelė, kas verčia apgalvoti sprendimus.
    Pereinant prie žaidimo veikėjų, palyginus su originalu mes turime įdomesnius ir įvairesnius personažus,
    tokius kaip geriausia užsienio princesė, geriausia gyvūnų veisėja, tradicinių šokių atlikėja ir kitus.
    Ir galiu drąsiai pasakyti, kad dėl labai gražaus piešimo stiliaus kiekvienas veikėjas yra savaip įdomus.
    Be to, tam tikri veikėjai turi labai dideles fanų bazes, kurias reikia išlaikyti ir pritraukti naujų gerbėjų.
     

    Ir tada žaidimo kūrėjai tarė: „Mums reikia „hentai“ audiencijos!“ (panašius žodžius tarė ir RE serijos kūrėjas, kalbėdamas kodėl krito pardavimai),
    nes jie negaili pinigų žaidimams ir su jais susijusiomis prekėmis.
    Kai kurios veikėjos bus apsirengusios gana įdomiai ir matysime įvairias viešoje vietoje gėdingai atrodančias pozas.
    Žinoma, reikia paminėti tai, kad nors patys kūrėjai ir neperžengia ribų, na, tiesą pasakius, šiaip ne taip ant jų balansuoja,
    tačiau kadangi žaidimas naudoja 2D animacijas, kurių failu formatai hakeriams bei moderiams jau žinomi,
    modifikacijas kuriantis žmonės gali prašauti kiaurai per visas ribas ir sukurti žaisti „motyvuojančios“ medžiagos ir garsų.
    Kitais žodžiais tariant, užkurti tikrą „motyvacijos bei įkvėpimo“ laužą.
    Kadangi buvau tokiame tinklapyje, kuriame mus pasitinka liūdna ant žoles sėdinti panda, taip sakant, meškio giminaitis,
    žinau, kad yra šios medžiagos paklausa.
     
    O grįžtant prie teismo...
    Kartais žaidime atsiranda žmonių, kurie neištveria ir pasiduoda kraujo troškimui,
    kas normalia kalba reiškia, kad kažkas žūsta nuo žudiko rankos. Turiu priminti,
    kad Meskis visas įmanomas mirties priežastis gali laikyti žmogžudyste,
    tad nei jei ir vienas iš veikėjų įvykdė netyčinę žmogžudystę, jis tiek nubaudžiamas ir taip kiekviename skyriuje žūsta bent po 2 veikėjus – žudikas ir jo auka.
    Tiesa,
    vieno seanso metu žudikas gali „iškirsti“ daugiau negu vieną veikėją, tačiau, kad anas neįsisiautėtų,
    yra nustatyta taisykle, kad daugiausiai „nuimti nuo vaizdo“ galima 2 žmones.
     

     
    Tiesa, žudikas gali turėti bendrininką, tačiau šis jokios naudos iš to negauna.
    Po nužudymo seka tyrimas, kurio metu jūs kalbinate klasiokus ir ieškote įrodymų. Tam tikrose vietose,
    kad nepabostų žaidimas, pakeičiamas žanras – jums leidžiama išbandyti siaubo žaidimą, kuris suteiks minčių apie žmogžudystės motyvą.
    Viename segmente teks žaisti pabėgimo iš kambario žaidimą, kas šiek tiek paįvairina žaidimo eigą ir suteikia papildomų įkalčių ar motyvų,
    o tam tikrose vietose pakelia įtampą.

    Prieš teismą galite pasirinkti įgūdžius, peržiūrėti įrodymus ir patikrinti, kas buvo auka, jeigu užėjo sklerozė.
    Pradžioje viskas prasideda nuo „Nonstop Debate“, kuriame jūs „atsišaudote“ į surastus prieštaravimus tarp klasiokų parodymų ir jau turimų įrodymų,
    šioje vietoje atspindinčių kulkas. Tiesa, jūs negalite švaistyti šių kulkų, kadangi už neteisingą spėjimą neteksite gyvybių. Šis, kaip ir kiti žaidimo režimai,
    gavo atnaujinimą – atsirado ir galimybė paremti klasioko/ės alibi.
    Taip pat pristatomas naujas mini žaidimas „Logic Dive“, kuris pasirodo kai nėra tiesioginių įrodymų.
    Jame savo logikos pagalba turite išmąstyti kaip veikė žudikas, o tai atspindi jūsų veikėjas, virtualioje erdvėje besidraskantis su virtualia snieglente.
    Po to seka krūva galvosūkių, o po jų, įrodymų tikrinimai ir nesutapimų paieška, tačiau reikia paminėti, kad „ND“ ir šis etapas suteikia galimybę mesti patrankas ir pereiti prie kardų „Showdown Rebuttal“ režime, kuris pasirodo, kai atsiranda klasiokas nesutinkantis su mūsų teiginiais, tad kovos kardais metu mes turėsime perkisti neteisingus arba mums nepatinkančius argumentus.
     

    O galiausiai turime „Panic Talk Action“ – tai svarbiausias etapas, dar žinomas kaip Bullet time talk originale.
    Pastarojo metu į jūsų pusę bus paleista serija kontrargumentų, į kurią jūs turėsite ritmingai ir greitai „atsišaudyti“ turimais įrodymais.
    Kai kaltinamasis praras visus skydus, jums iš 4 dalių reikės surinkti argumentą ir jį pateikti.
    Po kiekvieno teismo skyrius užbaigiamas, tačiau aš nežinau tikslaus skyrių skaičiaus ir kas tikrieji blogiečiai. Kadangi viskas dėl naujovių pailgėja,
    klasės teismai gauna pertraukas, kurių metu žaidėjas gali išsaugoti žaidimą ir bet kada grįžti.
    Na, reikia paminėti ir tai, kad šiame žaidime sunkumo lygis pakyla ir pirmasis teismas yra sudėtingesnis už pirmus originalius tris,
    o sulig kiekviena byla sudėtingumas didėja. Mano subjektyvia nuomone, tai yra labai geras dalykas, kuris teikia iššūkį žaidėjui.
     
     
    O kai niekas nieko nežudys, turėsime laisvo laiko (Free time) ir galėsime miegoti savo lovoje, bendrauti su draugais ir pirkti dovanas.
    Bendraudami su klasiokais mes tvirtiname draugystės ryšius, šiek tiek geriau suprantame jų gyvenimą ir gauname kristalėlį vilties,
    tačiau reikia žinoti, kad su kai kuriais veikėjais tenka paskubėti, nes jeigu nespėsime,
    dėl suprantamų siužetinių priežasčių bendrauti nebegalėsime. Surinkę vilties kristalus gausime dovaną,
    tačiau gana juokingas dalykas yra tai, kad visos merginos suteiks savo kelnaites,

     
    o vaikinai – glaudes. Na, kas kam labiau patinka. Taip pat su vilties kristalais ateina ir „perks“,
    kuriuos galėsite naudoti teismo metu, o nuo jūsų lygio priklausys, kiek jų galėsite naudoti vienu metu,
     

    Į žaidimą pridėta ir kolekcionuojamų pliušinių Meškio ir Monoki žaislų, kurie išmėtyti po visą salų kompleksą. Šiuos radus, jie bus surenkami į jūsų namuką,
    o radę bent vieną iš jų gausite 10 Monocoins – žaidimo pinigų, už kuriuos perkate dovanų klasiokams ar atrakinate muzikos,
    garsų ar žaidimo kūrimo piešinių (concept art) extra skyriuje.
     

    Po žaidimo įveikimo atsirakina „Island Mode“, kuris yra panašus į pirmo žaidimo „School Mode“.
    Jame niekas nieko nežudys ir bandys taikiai išgyventi vykdydami užduotis ir gerindami santykius. Patenkinti bus ir tamagočio mėgėjai, kadangi bus galima auginti virtualų gyvūnėlį,
    o už sugebėjimą išlaikyti jį gyvą galima gauti prizų – t. y. monocoins ir dovanų. Jūs turite ir lygius, kurie didėja įvairiais būdais, jūs gaunate patirties taškų už nueitų žingsnių kiekį, rastus įrodymus, teisingus pasirinktus variantus ir t.t, o nuo lygio priklauso kiek įgūdžių į teismo salę galėsime paimti.
    Danganronpa nebūtų Danganronpa jeigu visas žaidimas neturėtų labai juodo humoro, kuris neleidžia depresyviai nuotaikai įsigerti žaidėjui. Meškis grįžta su dar juodesniais juokeliais ir atnaujinta asmenybe, prie jo prisideda ir Usami/ Monomi bei tam tikri veikėjai.
     

    Taip pat pilna ir nuorodų į kitas populiarias serijas, pavyzdžiui, „DBZ“,
    nes pagrindinis veikėjas tam tikrame žaidimo etape įgauna transformaciją,
    kuri pakeičia plaukų spalvą, arba vienu momentu meškis pasiūlo parodyti savo galutinę formą su privalomu jėgos didėjimu garsiai rėkiant.
    Kaip vizualinė novelė „DR2“ pasižymi labai greitu žaidimo tempu, jeigu lyginsime su žanro standartais, labai sklandžiais perėjimais bei minėtais kameros kampais.
    Porto kokybė tikriausiai netgi geresnė nei originalo.

     
    Danganronpa 2: GD beveik viskuo: sudėtingumo lygiu, žaidimo režimais, papildomo turinio gausumu, veikėjų įvairove, stovi visa galva aukščiau už pirmtaką.
    Galima netgi sakyti, kad DR2 yra labiau panašus į žaidimą, nei į vizualinę novelę.
    Kalbant apie STEAM versiją, turiu pasakyti, kad tai išties labai gerai padarytas portas – žaidimas lengvai suka 60 fps, ekrano rezoliucijos siekia virš 1080p su antialiasing,
    o klaviatūros bei pelės valdymas yra puikiai suderintas.
    Tiesa, kadangi dažniausiai matome 2D animacijas, reikia paminėti, kad jos grojamos tik PS Vita rezoliucija (950x544).
    Žaidimą įveikti užtruks apie 25 valandas, net jeigu einate tik per pagrindinę istoriją. Aš pats jį įveikiau per 24, na,
    o jeigu norite išbandyti ir visą papildomą turinį, tai užims apie 35-40 valandų.
    Ir galiu drąsiai teigti, kad nors pirmas žaidimas buvo tikrai kokybiškas nuo pradžios iki pabaigos, tęsinys viska pagerina.
    Galiu pasakyti tai, kad jeigu ir pradėsite nuo šios dalies ne tik nieko neprarasite, bet ir gausite žymiai geresnę žaidimo patirtį.
     

  20. Mason13
    Išleidimo Data: 2015, rūgsėjo 1
    Kūrėjai : Kojima Productions
    Leidėjai: Konami
    žaista su AK/PS3

     
    Fantomo skausmas – tai nebeegzistuojančių galūnių skausmas, kuris šio žaidimo veikėjams primins jų tikslą – kerštą už žuvusius draugus, kurių jau nebėra, bet vis tiek jaučiasi jų buvimas šalia.
     
    Apie ką yra Metal Gear ir ar galima žaisti nežinant praeitų dalių siužeto?
    Metal Gear – tai jau 28-us metus gyvuojanti sėlinimo žaidimų serija, kurta Hideo Kojima (kuriam Phantom Pain yra paskutinė serijos dalis) ir leidžiama kompanijos Konami.
    Serija žinoma dėl įdomių veikėjų (tokių kaip vienas pilietis jaučiantis potraukį kartoninėms dėžėms ir gitaristas, kuris neseniai perėjo prie smuiko) ir rimtų politinių temų (šio žaidimo tema – terorizmas).
     

    MGS Phantom Pain yra trūkstama grandis, kuri paaiškina ryšį tarp pirmojo Metal Gear ir likusių serijos žaidimų, pasakojančių apie Solid Sneiko tėvą, žinomą kaip Didysis Bosas. Pagrindinis šio žaidimo motyvas yra kerštas ir kadangi tai yra serijos priešistorė, kuri paaiškina kaip Sneiko tėvas tampa blogiečiu, čia niekam gerai nesibaigs.
     
    Siužetas (trumpas istorijos paaiškinimas)
    1975-iais, Didysis Bosas patraukia į misiją išgelbėti 2 veikėjus, su kuriais per „Peace Walker“ užmezgė gana neblogus ryšius, tačiau vieną iš jų, trigubą agentę, vardu Paz Ortega arba Pacifika Oušen (Pacifica Ocean), pagrobė organizacija, žinoma kaip Šifras (Cypher) ir jos specialus smogikų būrys XOF, kurie įkalino minėtą veikėją CŽV stovykloje Kuboje. Jai iš paskos sekė vaikinukas vardu Čiko, kurį irgi įkalino toje pačioje stovykloje. Didysis Bosas, žinoma, pradėjo operaciją siekdamas juos iš ten ištraukti, bet, deja, tai buvo XOF būrio spąstai, dėl kurių Boso misija žlunga, o jis netenka ir pagrindinės bazės Karibuose, ir abiejų savo draugų.
     
    Taigi, po 9 metų komos jis atsibunda ir supranta, kad nebeturi kairės rankos ir kaukolėje yra įstrigęs ragas. Ligoninė, kurioje jūsų veikėjas pragulėjo visą tą laiką, užpuola „Šifro“ smogikai ir praktiškai išnaikina visą personalą bei pacientus, tiesa, Bosui pasiseka išgyventi, nes tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje pasirodo pacientas, kuris teigia esąs Išmaelis ir padeda mūsų veikėjui praeiti pro smogikus. Žinoma, tai nebūtų Metal Gear jeigu nebūtų įdomių įvykių. Bosą atranda Ocelotas ir praneša, kad Kazuhira Milleris, vyrukas, su kuriuo bosas įkūrė savo privačią karinę organizaciją „Militaire Sans Frontiers“, įkalintas Afganistane ir Bosui tenka ruoštis jo gelbėti. Šį kartą jis turi susitaikyti ir su skausmu, kurio neturėtų būti, kadangi jis nebeturi kairės rankos, kurią pakeičia prostetine. Taip pat pakeičia vardą į „Punished Venom Snake“.

    Dėl ko žaidimas įdomus?
    Phantom Pain pasižymi labai dideliu atrakinamo turinio kiekiu – įvykdęs visas pagrindines ir šalutines misijas turiu 70 procentų įveiktą žaidimą.
    Taigi tie žaidėjai, kurie mėgsta įveikti žaidimą visu 100 procentų, turės tikrai labai pasistengti. Tačiau, jeigu žaidžiate įprastu tempu ir tik pagrindines misijas, galite žaidimą pereiti per 30-35 valandas.
    Ilgamečiai serijos fanai pasiges kodekų, kuriuos pakeis kasetės, šiek tiek paaiškinančios žaidimo siužetą ir veikėjų pastebėjimus.

    Pagrindinis veikėjas didžiąją žaidimo dalį ir taip nekalbės taip leisdamas žaidėjui lengviau įsijausti į vaidmenį. Taip pat, kaip jau buvau minėjęs, žaidime ne tiek ir daug vaizdo intarpų palyginus su kitais žaidimais. Ypač tai pastebima lyginant su MGS:4, kuris buvo įtrauktas į Gineso rekordų knygą dėl ilgiausio vaizdo intarpo žaidimuose.[1])

     
    Tai visgi – kaip pats žaidimas?
     
    Siužeto prasme, egzistuoja 37 pagrindinės misijos, 13 pasikartojančių tik sunkesnių ir 157 šalutinės misijos. Pagrindinis veiksnys, dėl kurio smagu žaisti, yra žaidėjui suteikta pasirinkimo laisvė. Jeigu jūs norite būti Džonas Rembo, jūs galite – svarbu nežūti ir užbaigti savo darbą. Jeigu norite sėlinti – galite, žinoma, dėl pakankamai protingo dirbtinio intelekto misijų sunkumas bus dinamiškas ir keisis priklausomai nuo jūsų veiksmų. Pavyzdžiui, jeigu visąlaik taikotės į galvą, po kurio laiko priešai užsidės šalmus, taip priverčiant keisti strategiją. Žaidėjui suteikiama galimybė apeiti šį dalyką nusiunčiant savo smogikus į šalmų sandėlį ir priešai vėl nebeturės šalmų. Tačiau didžiąją žaidimo dalį jums reikės užmigdyti priešo kareivius, kad su balionu juos partemptumėte į bazę ir gautumėte naujų karių savo organizacijai. Ši mechanika paimta iš Peace Walker.

    Jums duodama ypatinga pasirinkimų laisvė, net ir „išjungiant“ priešą... Atsiprašau, turėjau omenyje būsimą bazės personalą. Juos galima sušaudyti migdomaisiais, o už jus tai gali padaryti „draugužis“ (buddy) arba galima prieiti prie būsimo draugo arčiau ir senamadiškai „pakrauti malkų“. Na, žmonės su geresne fantazija taip pat gali panaudoti tuščias ginklo apkabas, kurios pataikiusios veikėjui tiesiai į veidą jį išjungia, o kai pataikote žaidimas sugroja labai specifinį garsą. Žinoma, išgirdę bet kokį įtartiną garsą priešai pradės ieškoti šaltinio ir jeigu garsas per daug įtartinas į tą pusę pareina mortyrų sviediniai, o jeigu tai vyksta naktį jie pradės šaudyti šviečiamąsias raketas. Dėl tokių pakankamai protingų priešų, bandydamas sėlinti ir eiti tyliai jaučiau lygiai tokią pačia įtampą lyg žaisdamas pirmuosius „Hitman“ žaidimus. Na, o jeigu nepasiseka ir jus pastebi, įsijungia „Reflex“ režimas, kuris sulėtina laiką ir suteikia šansą neišsiduoti pašalinant asmenį, kuris jus pastebėjo. Kadangi šiame žaidime nėra sunkumo lygių, kai kurie žaidėjai nepatenkinti, tačiau jeigu norite patirti sunkumą rekomenduoju žaisti su žemiausio lygio ginkluote ir eiti tiesiai į priešo stovyklą.

    Misijų metu nebūsite per daug baudžiamas jeigu eisite garsiai ir žudysite priešo karius palyginus su Peace Walker, tačiau jeigu sugebėsite išlikti nepastebėtas, gausite papildomų taškų ir gerą misijos įveikimo įvertinimą. Einant tyliai, migdant kareivius ir siunčiant į baze su fultonu, jūs pagerinsite vienos iš kelių skirtingų bazės komandų personalo lygį, o jam didėjant jūs galite gauti įvairesnių ginklų ir daiktų, pavyzdžiui, kietesnių kartoninių dėžių. Atrakinus aukšto lygio ginklus jūs pradėsite lengviau įveikinėti misijas ir smagiau praleisti laiką, ypač kai aukštesnio lygio ginkluotė ir daiktai eina per „crazy“ ir „cool“ kategorijas, o tokie dalykai kaip raketinis kumštis (Rocket Punch) ar kai pilnai ištobulinate balioną, vadinamą fultonu, suteikia dar daugiau linksmumo, jau neminint akimirkos kai jūs atrakinate mini juodąją skylę, kuri teleportuoja visus objektus į „Deimantinių šunų“ bazę.
     
    Tačiau yra vienas svarbus dalykėlis.
    Viskas Phantom Pain, kitaip nei Peace Walker, kainuoja žaidimo pinigais - GMP (Gross Military Product), net ir tokie paprasti dalykai kaip pasirodymas mūšio lauke, ginklų atsiuntimas, priešų nutempimas į motininę bazę. Minėtasis veiksmas, žinoma, kainuoja ne taip brangiai, palyginus su kitais tačiau, kai neturite GMP reikia taupyti. O jeigu išeinate į minusą bazės moralė krenta. Visiems geriausiems šio žaidimo ginklams ir daiktams reikia papildomų resursų, tokių kaip taurieji metalai, kuras, biologinės medžiagos, kurias partempus į bazę dar reikia išgryninti ir tai užtrunka. Nereikia pamiršti ir pakankamai efektyvaus pinigų naikintojo D-Walker (palyginti mažas dvikojis kovinis robotas), kuriam tobulinti reikės labai daug pinigų, tad jeigu norėsite pasinaudoti geriausiais žaidimo siūlomais žaisliukais, turite būti pasiruošęs už juos susimokėti. Po kiek laiko atrasite ir „Gunsmith“, kuris leis tobulinti turimus ginklus iš kitų turimų ginklų dalių, netgi galima sukurti ginklą geresnį už „Metal Gear“[2]

    Rekomenduoju žaisti Offline režimu – nors jūs ir gautumėte papildomų bonusų prisijungę prie serverių, tačiau prisijungus jūs prailginsite iDroid laukimo laiką kartais net iki kelių minučių, kas gaišina jūsų brangų laiką.
    Kalbant apie žaidimą, man patinka tas faktas, kad kiekvienas „Venomo“ naudojamas daiktas turi savo panaudojimą, net ir vandens pistoletas, kuris gali būti naudojamas priešo elektronikai naikinti ir sutaupyti šovinius naikinant minas. Taip pat man patiko žaidime naudojami tokie 80-jų hitai kaip „Take on Me“, „Rebel Yell“, „Final Countdown“, kurie pagyvina žaidimo atmosferą, neminint, kad pridedamas ir originalus žaidimo garso takelis.



     
    Na, o AK žaidėjai gali įsikelti savo muziką į žaidimą ir naudoti kaip sraigtasparnio muziką. Taigi, jeigu kas nors kels per daug problemų, galėsite ant jo pasiusti „Meilės laivą“ ar „Neliesk mano damos“ – taip žaidimą iš dalies padarant netgi smagesniu, ypač kai reikia slėptis nuo milžiniško roboto.
     
    Private Military Company simulator 2015?
    Be operacijų mūšio lauke, jūs turėsite ir privačios karinės organizacijos simuliatorių, kuriame jūs skirsite darbus bazės personalui, atleisite iš pareigų. Kaip buvau minėjęs, jeigu jūs pakelsite bazės moralę, veikėjų įgūdžiai kils. O moralė kyla, kai jūs „užvažiuojate“ kokiam personalo nariui į veidą ar pasirodote šalia grupės. Laikui bėgant jūs plėsite bazę ir su nevyriausybinių organizacijų pagalba pastatysite rezervacinį skyrių, į kurį siųsite mūšio lauke rastus gyvūnus. Bazės personalas bus sudarytas ne tik iš karių, kuriuos ištempėte kovos lauke, bet ir iš savanorių, o kuo didesnis jūsų heroizmo lygis tuo geresnių savanorių rasite. Savonoriai bus iš įvairių tautų: turėsime anglų, ispanų, rusų, latvių, estų ir netgi lietuvių bus, kurie dirbs jūsų bazėje.

    Kas nepatiko?
     
    Free Roam – kadangi tiek Afganistanas, tiek Afrika, be laukinių gyvūnų ir priešo karių neturi jokios gyvybės ar veiklos. Kažkur pradingo visi mudžahidai ir šiaip civiliai gyventojai. Nors žaidime ir duodamas paaiškinimas, vis tiek turėtų būti kažko daugiau. Lygiai, tiesą pasakius, labai gražus ir detalus, bet reikia sulaukti modų palaikymo.

    Siužetas – žaidimo siužetas nėra blogas, tačiau ties pabaiga žaidimas jaučiasi kažkaip „paskubintas“, dalis siužeto tiesiog neužbaigiama ar nepaaiškinama, o paskutinės misijos bus tik pirmųjų pakartojimas sunkesniu lygiu. Aišku, didžioji žaidimo istorijos dalis bus pakankamai gera daugelio skoniui. Ir nors kai kurie istorijos elementai paaiškinami kasetėmis, kurias gaunate po misijų, – to per mažai.
     

     
    Optimizacija (šitas labai patiko)
    Šį žaidimą išbandžiau su 4 vaizdo plokštėmis: GTX 980, GTX 960, GTX 560 Ti ir Intel HD 4600. Su šiomis kortomis žaisti galima, žinoma, su Inteliu reikia būti paprastesniam ir susimažinti rezoliuciją iki 1024x768 ir nustatyti viską ant low, bet užtat išlaikomas stabilus, net 32 kadrų per sekundę dažnis, o tai yra žymiai geriau nei parodo PS3 ir Xbox 360 žaidimo versijos. Kalbant apie 980, žaidžiant Full HD prie vieno monitoriaus ultra grafikos šios kortos nevargins. GTX 960 žaidžiant ultra, taip pat Full HD rezoliucija, išlaikomas 60 kadrų per sekundę dažnis. Senolė GTX 560 Ti žaidžiant su High nustatymais išlaiko 60fps. Taigi, galima sakyti, kad žaidimas tikrai labai gerai optimizuotas. Grafika tikrai graži.
     

    Verdiktas
    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – tai žaidimas, kuriuo mėgausis tiek ilgamečiai serijos fanai, tiek visai šios serijos žaidimų nežaidę žaidėjai. Tačiau jeigu tikitės žaidimo grandiozine istorija su epinėmis bosų kovomis ir siužeto prasme užbaigto žaidimo – stipriai nusivilsite, nors galiu teigti, kad žaidimas vertas visų tų pinigų, kurių aš nemokėjau. Šiam žaidimui duodu stiprų 9, nes Phantom Pain yra tikrai fantastiškas Metal Gear Serijos užbaigimas, kurį rekomenduočiau kiekvienam.
     
    Tai, ko gero, paskutinis rimtas žaidimas išleistas Konami. [3]
     
     
    [1] http://metalgear.wikia.com/wiki/Series_Achievements
    [2]
    [3] https://www.vg247.com/2015/09/18/konami-stops-all-aaa-console-production-except-for-pes-report/
  21. Mason13
    Išleidimo Data: 2015, vasario 26
    Kūrėjai : Dimps
    Leidėjai: Namco Bandai Games
    Steam: http://store.steampowered.com/app/323470/
     
    Kas nežino, šis žaidimas sukurtas Budokai serijos kūrėjų studijos „Dimps“ ir tai pirmasis oficialus Drakonų kovos žaidimas pasirodęs asmeninių kompiuterių platformoje.
     

    Pradedant žaidimą mums leidžiama pasirinkti vieną iš 5 rasių: Žmonių, Namekų, Sajanų, Fryzų ir Siaubūno Bu. Kiekviena iš jų skiriasi savo gebėjimais ir išvaizda, kurią rūbų ir aksesuarų pagalba galima pakeisti. Išsirinkus rasę ir susikūrus veikėją prasideda žaidimas. Dievas drakonas į Toki Toki miestelį, kuriame dabar 850-ieji metai, iškvietė mūsų veikėją, tuo tarpu Dievą drakoną iškvietė laiko patrulis Tranksas, nes yra reikalų, kuriuos reikia sutvarkyti. Po trumpos kovos jis nusprendžia, kad mūsų veikėjas tinkamas jo skiriamai užduočiai.

    Siužetas įneša įvairovės, todėl vietoje tradicinio istorijos perpasakojimo mums pateikiami „What-if“ siužetiniai vingiai, pavyzdžiui, kas būtų, jeigu Ginis užvaldytų Vedžito kūną vietoje Goko ar kas būtų, jeigu ponas šėtonas įgautų galių ir įveiktų Z kovotojus. Jūs, žinoma, sakysite, na, kam tam reikia, bet ta,i kaip jau buvau minėjęs, atneša šviežumo ir neleidžia serijai atsibosti. Na, o mums skiriama užduotis rasti atsakingus už pokyčius laiko linijose ir juos pašalinti. Kiekvienas laiko linijos pokytis pasireiškia tuo, kad beveik visi blogiukai, su kurias kovėsi Z kovotojai, gauna daugiau galios ir juos įveikia, taip pakeisdami ateitį. Mūsų veikėjas nusiunčiamas į tą laiko tarpą ir, nukovęs blogiuką, atstato viską į savo vietas.
    Žinoma, pačioje pradžioje, kai dar nesusipažinote su žaidimo pasauliu ir veikėjais, gali būti labai sunku susigaudyti kas kur ir kaip. Man pačiam teko pusvalandį lakstyti pirmyn ir atgal, kol supratau, ką reikia daryti, kad pasirodytų užduotis, tačiau nesijaudinkite – žaidimas nėra labai painus, o jeigu labai sunku, atrasti kelią padės internetas.
     

    Taigi, kas man šiame žaidime patinka:
     
    1. Valdymas – svarbus dalykas, ypač tokio tipo žaidimams.
     
    Atvirai pasakius, su valdymu jokių bėdų neturėtų kilti net ir žaidžiant su klaviatūra. Valdymas, kaip bebūtų keista, negi labai vykęs ir tikrai nekelia problemų žaidėjui. Žinoma, rekomenduočiau konsolės pultelį, tačiau kadangi žaidimas neturi labai sudėtingos kombo sistemos, pirštų laužyti nereikės. Negalima pamiršti ir to, kad į priešą galima automatiškai nusitaikyti, dėl to žaisti pasidaro lengviau.
     
    2. Veikėjo tobulinimas, aprangos gausa
     
    Kaip DBZ gerbėjas galiu pasakyti tai, kad beveik kiekvienas ras pažįstamų kostiumų iš filmuko ir galės jais aprengti savo veikėją, žinoma, galima rūbų ir nekeisti, tačiau gera žinoti, akd tokia galimybė yra. Veikėją tobulinti galima keliais būdais. Pirmasis reikalauja rasti trenerį, juo gali būti Z kovotas (mano pirmasis mokytojas buvo Krilinas), jis, pasiekus tam tikrą lygį, išmokina savo kovos veiksmą ir pakomentuoja gautą įvertinimą po kovos. Kitas būdas – patobulinti veikėją pasikėlus lygį „Customize“ skiltyje ir ten radus „Boost atributes“. Sistema pakankamai lengvai supranti žaidėjui.
     
    3. Trečias dalykas – tai žaidimo istorija ir kovos,
    tačiau nenoriu apie tai per daug išsiplėsti. Galiu pasakyti tik tai, kad įveikti pagrindinę žaidimo istoriją, jeigu nebandote šalutinių misijų, galite per 4–8 val., o su šalutinėmis misijomis„ Parallel Quest“ tai užtruks apie 10–15 val., nes norint įgyti geresnių įgūdžių reikia gauti labai gerus įvertinimus šiame režime.
    Pačios kovos istorijos režime nėra labai sudėtingos jeigu jūs esate tokio pačio lygio, tačiau, kaip, deja, dažniausiai būna, jūs tokio lygio nebūsite pasiekęs, todėl turėsite pasikliauti gydančiomis kapsulėmis ir kitais veikėją stiprinančiais efektais. Žinoma, šio žaidimo dėl sunkumo numesti neverta, nors jis ir yralabai sunkus lyginant su kitais serijos žaidimais. Pati kovų mechanika labai primena žaidimus „Dragon Ball Legends“(PS1) ir „Tenkaichi Tag Team“(PSP), žaidę šiuos žaidimus supras, ką daryti.
     
    Paskutinis ir labiausiai patikęs dalykas, tai žaidimo optimizacija, nes žaidimas gerai sukasi net ir ant kompiuteriuose su integruotomis vaizdo plokštėmis.
     

    Taigi, kas nepatiko?
     
     
    Žėmėlapių dydis, lyginant su žaidimo „Half Life“ modifikacija „Earth Special Forces“, nublanksta. Tačiau nesupraskite manęs klaidingai – Xenoverse žemėlapių pakanka filmuke matytam veiksmui, jie tiesiog nėra tokio dydžio kaip minėtoje modifikacijoje.
     
    Antras nepatikęs dalykas – įgarsinimas. Nors galima pasirinkti tiek japonišką, tiek anglišką, nei vienas iš jų nėra labai geras. Man labiau patinka angliškas garso takelis, nes iš dviejų kalbų, kurias pateikia žaidimas aš „kertu“ tik anglų ir tai galima iškentėti.
     
    Trečias dalykėlis, tai žaidimo MMO pojūtis, kadangi žaisdamas jaučiausi kaip žaisdamas kaip šio žanro atstovą. Aišku, šis žaidimas ir buvo kuriamas turint omenyje daugelio žaidėjų režimą, bet skaitant žmonių Steam įvertinimus, galima sakyti, daug nepasigendu. Pagrindinis pasaulis ganėtinai tuščias, todėl visą įdomumą galima patirti vykdant misijas.
     

     
    Baigiamasis žodis
     
    Baigdamas norėčiau pasakyti tai, kad Xenoverse gal ir nėra pats geriausias "Drakonų Kovos" žaidimas, tačiau, kaip buvau minėjęs pradžioje, šis yra pirmasis pasirodęs PC platformoje ir jis tikrai padės DB žaidimų gerbėjams sulaukti, kol pasirodys „Earth Special Forces Final“, žinoma, jeigu jis pasirodys, nes visko gali būti šiame gyvenime. Man pačiam žaidimas patiko, tačiau tikrai yra dalykų, kurių galėtų būti ir geresni: pavyzdžiui – žaidimo kaina, nors žinant, kad žaidimas yra "Steam" Platformoje, visada egzistuoja tikimybė, kad ji sumažės per artimiausią Steam Sale. Na, o tiems, kurie dėl kainos nervų negadina arba žaidžia bandomąją versiją linkiu gero žaidimo ir malonių įspūdžių.

  22. Mason13
    Sveiki gerbiami žiūrovai ir skaitovai, dabar jūs sužinosite ką aš manau apie labai ilgai besitęsiančios Final Fantasy serijos 8-ą dalį.

     
     
    Kūrėjai: Square Enix (originaliai SquareSoft)
    Išleidimo metai: 2013 Steam versija (iš kurios paimti vaizdai) (org. 1999)
    Kalbos: Anglų, Prancūzų, Italų, Ispanų, Vokiečių (nėra lietuvių, nors jos šiaip dar ilgą laiką ir nebus).
    Nuorodą į Steam: http://store.steampowered.com/agecheck/app/39150/
    Metacritic : http://www.metacritic.com/game/pc/final-fantasy-viii
     

     
    Apie žaidimo 2013 steam versija
     
    Final Fantasy VIII antras leidimas pasirodęs PC/AK platformoje „Steam“ internetinėje parduotuvėje 2013 metų pabaigoje, mano nuomonę ištaiso pagrindines pirmojo blogybes. Žinoma ši žaidimo versija labai daug nuo pirmosios nesiskiria grafiniu požiūrių, laimei sutvarkytas žaidimo kodas leidžia paleisti žaidimą ant naujesnių kompiuterių ir be problemų jį žaisti. Kai kuriems žaidėjams nepatinka paliktas midi formato garso takelis, tačiau moderių dėka, galima įsimesti Playstation Versijos OST ir pasigerinti grafika. Žaidimo Steam bendruomenės puslapyje „guides“ skiltyje rasite visų žaidimą galinčių pagerinti modų sąrašą.
     
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=203527336
     
    Mano kuklia nuomone šis žaidimas yra serijos bestas, joks kitas serijos žaidimas taip stipriai neužkabino kaip aštuntoji dalis, po ja seka tik „Final Fantasy V“ ir „Final Fantasy VI“. Esu išbandęs beveik visus serijos žaidimus išskyrus 11, 13, 14 dalis.

     
    Daugumai jaunesnių žaidėjų kurie neegzistavo šiame pasaulyje kaip pasirodė FF8 žaidimas jiems gali pasirodyti kaip dar vienas senas vaikščiojimo simuliatorius pasižymintis lieva grafika ir neturintis visiškai jokio įgarsinimo. Tad šį žaidimą gali žaisti tik tie kurie moka skaityti viena iš 5 kalbų kuriomis prieinamas šis žaidimas t.y Anglų, Vokiečių, Italų, Įspanų, Prancūzų kalbomis. Kalbanta apie grafika galiu pasakyti, žaidimo grafikai laikas nebuvo gailestingas, kas kadaise žaidimų pasaulyje atrodė „gerai“ pagal šių dienų standartus atrodo tragiškai, žinoma tai labai tinka siaubo žaidimams, bet visiems kitiems nelabai. Tačiau tuo metu kai pirmąkart jį pasileidau tiek veikėjų tiek vaizdo intarpų grafika buvo žymiai pagerėjusi nuo septintosios dalies, kuri buvo pirmasis kūrėjų bandymas sukurti 3D žaidimą. Realiai man ir dabar atrodo, kad didžiąją dalį šio žaidimo kūrimo kaštų sudarė vaizdo intarpu kūrimas, kurie savo laiku buvo kompiuterinės grafikos aukštumoje. Nuo pirmosios versijos ši tikrai pagerėjo valdymo atžvilgiu dabar žaidimo metu vaizduojami klaviatūros o, ne konsolinio pulto mygtukai.

    Final Fantasy VIII pasakoja apie jaunuolį vardu Skvolius (jį žinoma galima ir pervadinti taip istorija taps asmeniškesmė), mūsų veikėjas ruošiasi egzaminui, kuris jam leis tapti vienu iš geriausių samdinių vadinamų SeeD, tam jis beveik visą gyvenimą praleido ugdymo įstaigoje pavadintoje „Balamb Garden“. Kurios kadetai mokinami visų su darbu susijusių dalykų. Tapęs Seed nariu mūsų veikėjas pastoviai gauna alga, kuri priklauso nuo jo SeeD rango, nuo kovos veiksmų priklauso ar jis didės ar mažės.
     

    Šis veikėjas dažnam serijos gerbėjui yra vienas nemėgstamiausių ir nėra sunku suprasti kodėl. Jis šaltas, užsidaręs savyje, stengiasi vengti kontakto su kitais, tačiau jis pakankamai protingas ir sumanus visada susikoncentravęs ties savo tikslu. Žinoma kartais jis abejoja dėl savo veiksmų panašiai kaip ir Hamletas. Jis iš vienišiaus vėliau tampa jaunuoliu kuriam rūpi jo draugai ir Rinoja. Tokie personažai kaip Skvolius nedažnai pasitaiko japoniškų vaidmenų žaidimų tarpe, jis neturi aiškaus tikslo ir nesiekia tapti pačiu pačiausių.
     

     
    Kas man labiausiai patinka dėl šio veikėjo yra tai kaip jis žaidimo pabaigoje pasikeičia ir tampa atviresnis, bei labiau pasiaukojantis savo komandos narių vardan. Be Skvoliaus mes sutiksime ir kitų įdomių veikėjų, jo merginą Rinoja, SeeD samdinius Zellą, Selfie (Taip toks jos vardas), Quistis ir šaulį Irviną. Šie veikėjai suteikia žaidimui įvarovės ir atmosferos. Įdomus faktas yra tai, kad iš visų žaidžiamų veikėjų pervadinti galime tik Skvolių ir Rinoja.
     
    Garso takelis
     
    manau apie jį nereikia rašyti ar kalbėti, just listen:


    https://www.youtube.com/watch?v=voMy4OJ4_qY
     
    Eiga
     
    Žaidimo pradžioje jūs keliausite pėščiomis ir jūsų kelionių maršrutas bus šiektiek apribotas, jūsų didžiausias valdomas būris bus 3 žmogeliukai ir toks išliks visą žaidimą. Vėliau jūs atrakinsite laivus, traukinius ir galėsite pasigrožėti pasauliu iš orlaivio. Dar kaip buvau minėjes bus galimybė pabūti atvirame kosmose. Žaidime kitaip negu praeitoje dalyje nebegalime pirkti ginklų, juos reikia kraftinti suradus atitinkamus ginklų mėgėjų žurnalus, laimei galima pereiti žaidimą ir su pirmoju ginklu.
     

     
     
    Pabaigai
    Be pagrindinio žaidimo žaidėjus dar kabina trigubos triados (Triple Triad) mini žaidimas, kuris pasižymi įdomiomis kortų žaidimo mechanikomis ir iki šiol jis laikomas vienu iš geriausiu Final Fantasy serijos mini žaidimu. Žinoma daugelis žaidėjų gali laisvai pro jį praeiti tačiau tiems, kuri patirti pilna FF8 žaidimą jį išbandyti būtiną, nes atgaivina po aktyvaus žygio. Tiesiog reikia surasti NPC (kompiuterio valdomą veikėją) ir paspausti mygtuką S.

     
    Final Fantasy 8 galbūt ir senas pagal šių dienų standartus, ir taip pat veiksmas jame vyksta lėtai, kitaip negu moderniuose žaidimuose tačiau jeigu esate Konsolinio stiliaus vaidmenų žaidimų mėgėjas ar šiaip norite išbandyti tai ko dar nebandėte aš tikrai rekomenduoju šį žaidimą, nes jūs nerasite geresnio žaidimo su tiesiog kabinančia istorija ir tiesiog dažnai nepasitaikančiai siužeto posūkiais. Man šis žaidimas įsiminė kaip tik dėl savo siužeto ir veikėjų, be to šis žaidimas dar ir dabar turi savotiško šarmo dėl kurio norisi sugrįžti vėl ir vėl. Steam versija patarčiau žaisti tik su modais.
     

  23. Mason13
    Išleidimo metai : 2002
    Platforma : GBC
    Žanras : Kortų žaidimas
    Kūrėjas : Banpresto
    Leidėjas : Banpresto
     
    „Dragon Ball Z Legendary Super Warriors“ – tai vienas iš tų rimtesnių „Drakonų kovos Z“ žaidimų, kuriame svarbu ne tik greitai kalti per mygtukus, bet ir šiek tiek pagalvoti. Išleistas tos pačios kompanijos „Banpresto“, kuri po kelių metų pertraukos išleido „Advanced Adventure“ . Bet abu žaidimai nesulyginami dėl savo žanro skirtumo.

    LSW žinomas DBZ žaidimų mėgėjų dėl savo grafinio stiliaus gerai nupieštų veikėjų spraitų. Kurie įkvėpė daugybę su programomis „RPG Maker“ ir „Flash“ kūriančių žmonių, šie piliečiai pagal žaidimo pavizdį sukurtais spraitais rodo savo gebėjimus pixel art.

    Šiame žaidime mes vėl iš naujo pergyvensime, visus tuos dramatiškus filmuko epizodus. Taip pat sužinosime, kad dėl cenzorių kaltės europietiškoje versijoje, žaidimo/filmuko veikėjai pamėgo vieną labai populiarų amerikietišką serialą, kuris pasirodė tik po dviejų metų. Žaidimo metu bus perpasakota visą DBZ istorija nuo Radito iki Siaubūno Bū. Praktiškai tai vienas iš daugiausiai filmuko siužeto išpasakojantis licenzijuotų žaidimų.

    Žaidimo eiga paprasta, turime pasirinkimą iš kelių tipų puolimo veiksmų Beam/Defeat/Knock kortų. Beam – tai bangos, Defeat – kovos manevrai, Knock down tai pagalbinės žalą sukeliančios kortos. Kovos metu gauname tam tikrą, kovos taškų kiekį, kuris leidžia paleisti vieną iš minėtų veiksmų žinoma, tik jeigu turime pakankamą. Kovos taškus gauname už sukeltą arba patirtą žalą kovos metų. Būdami ore daugiausia žalos patirsime iš Beam puolimo veiksmų.

    Kiekvienas veikėjas turi galimybę prisiskirti tris kovos veiksmus, kurios galės naudoti užsikrovęs. Dažnai jie nulems kovos baigti, tačiau juos reiktų naudoti protingai, nes priešas laisvai gali ir išvengti ir taip jūs prarasite svarbius taškus. Aišku kovos sunkumas priklauso nuo to ar jūs pakankamai joms pasirengęs ar ne. Vyrauja ir sėkmės faktorius, nes vienas tinkamas veiksmas gali nulemti ar matote Gameover ar Win.
     
    Muzika
     
    Žaidimo garso takelis bendrai paėmus nėra visiškai prastas, tačiau didžiąją dalį laiko skamba nekabinanti muzika. O labiau kabinančios pasirodo tik pačioje pabaigoje ar per specialius įvykius.

    Verdiktas
     
    LSW – tai žaidimas skirtas žmonėms, kurie nori greitai ir lengvai sužinoti DBZ filmuko įstoriją. Taip pat jis tinka ir serijos fanams, nes puikiai perpasakoja visą filmuko siužetą. Šis žaidimas puikiai tinka ir žmonėms norintiems išbandyti šiek tiek intelektualesnį DBZ žaidimą.
    Na, kadangi nevisi šiais laikais turi veikianti GBC, į pagalba ateina emuliatoriai.
     
    Iš kurių aš asmeniškai rekomenduoju :
    My Oldboy (Android), Gbc.emu(iOS) , Visual boy Advance (Win)
    Pats su šiuo žaidimu susipažinau Java2me emuliatoriaus dėka, per kurį su savo senu Sony Eriksonu dar 2006m. išbandžiau žaidimą su 10-14fps.