Rekomenduojami pranešimai

---

Cia dar galima pamatyt ta video.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norejau paklaust, gal kas zino ar istikro L.A. Noire suvalgis 3cd ant box'o?

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Players Will Be Able To Skip LA Noire’s Action Sequences

For years gamers have been skipping cutscenes so that they could get back to the action, but with Rockstar upcoming LA Noire will that trend start shifting the other direction?

Rockstar recently showed of this skip feature during the Tribeca Film Festival. Players who find themselves struggling to get past a section of the game more than two or three times will be prompted with a choice to skip through the action and pick back up where the narrative left off. "You can skip those action elements and still experience the bulk of the narrative," explained Rockstar's art director Rob Nelson.

skip action ..?? and then skip all game .. :thumbsup4:

jei kazkurios vietos nepereisi 2 ar 3 kartus galesi ta vieta praskipint iki sekancios ramios vietos kur jau tau niekas nebegres. gerai dar kad rewind nera funkcijos. cia kam zaidimas skiriamas, vaikuciam ? Driver shiftint i bet koki miesto automobili kad nereiks net islipt is masinos, cia scipint zaidimo vietas kur bus per sunku, i dont need this sh**.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

skip action ..?? and then skip all game .. :thumbup:

jei kazkurios vietos nepereisi 2 ar 3 kartus galesi ta vieta praskipint iki sekancios ramios vietos kur jau tau niekas nebegres. gerai dar kad rewind nera funkcijos. cia kam zaidimas skiriamas, vaikuciam ? Driver shiftint i bet koki miesto automobili kad nereiks net islipt is masinos, cia scipint zaidimo vietas kur bus per sunku, i dont need this sh**.

Na nebusi priverstas skipinti tos scenos, tik tiek kad po keliu nesekmingu bandymu tave perspes kad gali ir praskipinti jeigu uzkniso :thumbup:, gal ydes y meniu feature kad isjunkt sita daikta ir niekas tuomet neerzins :)

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Ant God of war visų dalių, jeigu nepraeini vienos vietos (daug kartų miršti) išmeta ar nenori pasimažinti sunkumo, ir kažkodėl tai niekam neužkliuvo. Kas norės tas naudos tokias funkcijas, gi neliepia tau jų naudoti :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

L.A Noire’s Script Is Equal To Two Seasons Of Television

At this evening’s Tribeca Film Festival where there was a premiere for L.A. Noire, Rockstar had mentioned during the talk that the script for L.A Noire was about almost 2200 pages long. Geoff Gilmore of Chief Creative Officer of Tribeca Enterprises mentions during the talk that the game “has over 20 different cases, some 400 characters and a script that is over 2200 pages” in which Rockstar confirms that the game’s script is about “2 seasons of TV”

Comparing this Heavy Rain’s 2000 page script…wow. Is it safe to say that this maybe Rockstar’s most ambitious game yet? Whatever the case and no matter how long it takes, I’ll be looking forward to its release when L.A Noire hits the shelves May 17th on the PlayStation 3 and Xbox 360.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Ant God of war visų dalių, jeigu nepraeini vienos vietos (daug kartų miršti) išmeta ar nenori pasimažinti sunkumo, ir kažkodėl tai niekam neužkliuvo. Kas norės tas naudos tokias funkcijas, gi neliepia tau jų naudoti :thumbup:

nes tai ne god of war ir ne shooteris, kuriuose irgi tas buna dalykas ir visai suprantamas. suprantama kad nieks neliepia naudot ir pan. bet neisivaizduoju kokio sunkumo turi but kazkokia misija detektyviniam ziurejimo i veidus zaidime ,kad ja reiktu praskipint? vien del to juokingai tai atrodo tiesiog. reiskia jei neiveiki kazko - praskipink.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

nes tai ne god of war ir ne shooteris, kuriuose irgi tas buna dalykas ir visai suprantamas. suprantama kad nieks neliepia naudot ir pan. bet neisivaizduoju kokio sunkumo turi but kazkokia misija detektyviniam ziurejimo i veidus zaidime ,kad ja reiktu praskipint? vien del to juokingai tai atrodo tiesiog. reiskia jei neiveiki kazko - praskipink.

taigi jie tokiu zaidimu taiko i visokio tipo zmones, tarp ju ir tokie kurie pultelio rankose nelaike, nemoka jei lakstyt ir taikytis su tais analogais, bet jie nori pabut detektyvo kailyje ir dabar jiem tai iseis. zaidimas placiai auditorijai, kas kaip nores tas taip ir zais.

Redagavo ViPeRkillz

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

LA Noire map released (Bigger than GTA IV and RDR)

Nuotrauka

In our recent post about the Social Club Exclusives, we get our first glimpse of the map in L.A. Noire. After witnessing this map first hand at our event in L.A. 2 weeks ago, this is close to the full map, but not all of it! I was only able to scratch the surface in traveling this huge distance. This map is larger than Liberty City in GTAIV, and larger than the map in Red Dead Redemption!

Source - Rockstarnation

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Ne į temą

labai noriu ilgo zaidimo netaip kaip su mafia 2 tik visas veiksmas ir py*t pabaiga.. ir beto jai toki dideli zemelapi kuria tai tikrai turetu but koki 20h gameplay (as visada zaidziu ant sunkiausio tai man tos 20h turetu prailget) :notworthy:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Ne į temą

labai noriu ilgo zaidimo netaip kaip su mafia 2 tik visas veiksmas ir py*t pabaiga.. ir beto jai toki dideli zemelapi kuria tai tikrai turetu but koki 20h gameplay (as visada zaidziu ant sunkiausio tai man tos 20h turetu prailget) :notworthy:

buvo jau pranesta kad zaidimus gali trukti viska pereit iki 25- 30 val. na zaidime bus 23 pagrindines misijos. tai jei vienai po valanda uztrukus mazdaug tada gal ir issitemptu iki tiek. bet tai vistiek tik asaros palyginus su GTA4, VCS ilgumu. aisku velgi svarbiau idomumas, ne kiek ilgumas. jei nesikartos kiekviena misija tik ziurejimas i veidus viena po kito ir tada kaltu ieskojimas, tai bus ok. na realiai detektyvu darbas ir yra kartojimasis kaskart. eini per tuos pacius dalykus viena po kito. tikesimes bus susukta idomiai, ir nesinores skipint nieko.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Rockstar Made L.A. Noire So Big, They Could Barely Fit It On One Disc (or Three)

The folks at Rockstar, never ones to skimp on the amount of content they put on a game disc, have made, in L.A. Noire, a game that spreads across three discs on the Xbox 360, the company confirmed to Kotaku. The forthcoming game about being a detective in 1947 Los Angeles fills a single-layer, 25 GB Blu-Ray disc on the PlayStation 3.

In fact, the developers made so much game that it spilled over into downloadable content.

"L.A. Noire was always going to be a massive game, from the size and detail of the world to the length of the cases, and of course, the sheer amount of MotionScan data required for the faces of over 400 actors in-game," Jeronimo Barrera, one of the company's top people, told me. "To tell the story and make the game we wanted to make, we knew that it was going to take an entire single layer Blu-ray disc and three Xbox discs."

Rockstar doesn't tend to ballpark the number of hours it will take to complete their games, and the number of discs on this one doesn't exactly mean the game will take, say, three times as long to play as the single-disc Grand Theft Auto IV. It does indicate, as Barrera explained, that the MotionScan data—the heavily-promoted new technique for rendering realistic facial expressions from the game's actors—requires a significant amount of storage.

The only down-side to a multi-disc game is that it could require a lot of disc-swapping. You don't want to play, say, the two-disc Mass Effect 2 and want to keep changing discs. Not to worry, Barrera said. "Since the game is built around the concept of progressing through individual cases from desk to desk, players on Xbox will find disc-swapping is hassle-free. In fact, players will only need to swap discs twice at natural breaks between cases without interrupting the flow of the game."

I've seen several of the game's cases, each of which is presented as a discrete episode, though players can diverge and tinker with some side-missions. Rockstar people have likened the game to a couple of seasons of a TV show. And it turns out they made some episodes they didn't have disc space for. "Throughout development, we created lots of great cases, the bulk of which were central to the main story of Cole Phelps and his rise through the ranks of the LAPD, alongside other cases that felt more like strong stand-alone episodes," Barrera said. "This gave us a powerful main story, and left us with quality extra content that we wanted to put out as DLC, that would slot seamlessly into the existing game."

L.A. Noire is sounding like another massive Rockstar game. Will it rival the length of the the dozens-of-hours-long GTA IV and Red Dead Redemption? It probably doesn't matter. But if for some reason you were wondering if L.A. Noire was a small experiment or a tiny game, that's not the case

L.A. Noire ant xbox bus is 3 disku ir reiks keisti juos tik 2 kartus pries kitas bylas (bet ne per pacias bylas). Ir tai ne viskas tilpo ir isskaide kitka i DLC.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.