ButasJ

Broken Playstation 4

Rekomenduojami pranešimai

Though the PlayStation 4 won't be released in North America until Friday, some users who have obtained early access to the systems are reporting broken displays. An IGN retail PS4 stopped outputting through the HDMI after the user began downloading Netflix. Kotaku's first retail system also reportedly had a faulty HDMI jack that would not output a signal. Two other users on NeoGAF, who obtained early access to their consoles via a Taco Bell promotion, also reported similar problems with HDMI outputs.

nuoroda į straipsnį.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo galima tiketis... lygiai tas pats buvo ir su šios kartos konsolėmis (gamybos brokas, inžinerinis sprendimas netinkamas, RROD, YLOD...) lygiai taip pat bus ir su dar kitos kartos konsolėmis... Geriausia palaukti pabuti kantriems ir pasigriebti "slim" antrojo leidimo konsole, kur dazniausiai visos chalturos sutvarkyta :)

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Na nežinau, čia paprasčiausiai gali būti vienkartinis atvejis. Mažai tikėtina, kad kažkoks rimtas gamybos brokas būtų, patirties kompanija turi, pvz. Vita visiškai jokių problemų neturi. Kitas dalykas, visas dėmesys dabar nukreiptas į next-gen, tai kiekvienas pabezdėjimas smirda labiau nei iš tikrujų smirdėti turi. Štai kodėl verta palaukti su brangios technikos pirkimu, o ne aklai pasitikėti ir mesti pinigus į produktą net pilnai jo nemačius :spiderp:

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Na nežinau, čia paprasčiausiai gali būti vienkartinis atvejis. Mažai tikėtina, kad kažkoks rimtas gamybos brokas būtų, patirties kompanija turi, pvz. Vita visiškai jokių problemų neturi. Kitas dalykas, visas dėmesys dabar nukreiptas į next-gen, tai kiekvienas pabezdėjimas smirda labiau nei iš tikrujų smirdėti turi. Štai kodėl verta palaukti su brangios technikos pirkimu, o ne aklai pasitikėti ir mesti pinigus į produktą net pilnai jo nemačius :spiderp:

Bus matyt, stebuklu nesitikiu, bet ir neabejoju, kad jei kas - pakeistu. nereikia konsoles isjunginet tuo metu, kai update'ai kraunasi :D

Amazon'as jau confirm'ino kaina ir data, atrodo, kad sekanti penktadieni jau isbandinesiu Resogun, Contrast, Flower, Escape Plan ir Killzone :)

Nuotrauka

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=O1cZjmx7qfM

nemazas procentas bus faulty konsoliu,nes didzioji mase dar net negavo o jau tiek pranesimu pasipyle

Tai didzioji dauguma bus faulty, nes dvi konsoles ne toki hdmi port'a turejo siek tiek, o vienas bahuriukas isjunge konsole, kai ji update'inos? O tie visi kiti keli simtai, kurie reviewino, gavo ir t.t. nieko nesake, nes viskas gerai buvo nesiskaiciuoja? :D

Zinoma, toks dalykas, kaip 'wobbly' konsole, kurios teoriskai net neliesi ir ji kampe stoves, o tu i ja tik diska idesi, kuris net nesujudina konsoles yra pats baisiausias dalykas ir tikrai deretu visiem atsaukti preorderius:>

P.S. Ohai, man atrodo, kad tavo nuomone gali buti siek tiek saliska :)

Nuotrauka

Nuotrauka is NYC Ps4 launch event, kur Infamous: Second Son ant sunkvezimio zaidziamas:>

Nuotrauka

Video su power on/power off ir disc-tray in action:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=lm3se2WEnsA

Apie gedima, del kurio visi panikuoja. Viskas sutaisyta ir sutaisyta gan lengvai:

Our malfunctioning PS4 has been fixed. It turns out that the fix was an easy one. We can now give you a clear run-through of what went wrong and what to look out for in what, at this point, seems like a fluke.

The video below will walk you through things:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=cbJfqGbQYXQ

We had received the unit from Sony at their big PS4 press event in New York City. Kotaku HQ is also in the city. Not too far away, if you care. After I got my unit, I brought it to the office, we hooked it up, and found that it wasn't working. It powered on, but it didn't emit any video or audio signal successfully to a TV. Since being able to actually use a PS4 is pretty important, sorting that out was a priority. We tried various monitors and wires and eventually a second PS4 that a colleague brought to the office. We were able to isolate the issue to the HDMI connection. I contacted Sony reps and let them know we had a problem and they offered to send someone over to swap out units. At that point, we didn't know if we'd just seen the first of many broken PS4s to come or just an against-all-odds aberration. We shot the video above to compare a working PS4 and a non-working one and, soon enough, we were handing our busted PS4 back to Sony.

I told Sony that we'd have to mention the broken PS4 in our review. We couldn't, after all, be in a position of having not informed our readers that we'd had a bad unit if it then turned out that this was a widespread problem. But I also didn't want to freak anyone out. So we waited. We waited to see if other people reported having broken units. A few did.

The gaming site IGN reported that one of their PS4s "stopped outputting through the HDMI after the user began downloading Netflix."

A user on Reddit who said he scored a PS4 early from a Taco Bell promotion showed in this video on Twitch that his console wasn't sending a signal to his TV. I exchanged messages with him, wondering if he had the same problem we had. But his PS4's light only turned blue. As you can see above, ours fluctuated between blue and white.

A thread on the NeoGAF message boards catalogues a few other reports of PS4 hardware failures, sometimes involving having downloaded various content on the system.P

It seemed that no one had the problem we had.

The day before I ran our review, I asked Sony PR for comment. I'd hoped to have included their assessment of the PS4's hardware reliability in our review. They didn't give us a comment. This morning, Sony games boss Shuehei Yoshida addressed this stuff on Twitter:

Nuotrauka

Later in the day, I got a call from Sony. They'd examined our unit and they figured out the problem. A piece of metal in the system's HDMI port was supposed to have been flush with the bottom of the port but instead had been bent upward, obstructing some of the pins in the port. It had been hard to see, though I imagine we would have noticed if we'd examined the unit more closely and not given it back. Nevertheless, we were told that that PS4 had been fixed. The Sony employee testing our unit used a pin to push the small piece of metal back down. They then plugged an HDMI wire into the unit and it worked. They even brought the unit to our office so we could see for ourselves.

The obstructing piece of metal in the formerly-broken PS4 had actually knocked some of the "teeth" out of the HDMI wire—the one bundled with that PS4—that we'd originally plugged into the unit, the Sony folks told us. We checked two other HDMI wires that we'd used during our brief bit of troubleshooting, and sure enough, they were missing the same teeth, too.

The good news here is that the problem was small and easily fixed. The slightly bad news is that we're unable to tell you why this happened. It's certainly possible that we accidentally knocked that piece of metal upward when we first plugged Sony's HDMI wire into the PS4. We can't rule out human error on our end. But we've been plugging wires into HDMI sockets for a long time, and we've never had this issue before. It's also possible there was something wrong with Sony's wire and that that's where the initial fault lies. Or perhaps the jack was indeed badly made. Sony doesn't know. We don't know.

All we can say is that, if you get a PS4, check the HDMI port carefully. Check the HDMI wire that comes with the system carefully as well. Make sure everything looks flush. And with that, hopefully you'll avoid this problem and we'll never hear about it again.

Sony's official stance is this: "A handful of people have reported issues with their PlayStation 4 systems. This is within our expectations for a new product introduction, and the vast majority of PS4 feedback has been overwhelmingly positive. We are closely monitoring for additional reports, but we think these are isolated incidents and are on track for a great launch."

Source: http://kotaku.com/good-news-about-our-once-broken-ps4-1464813671

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

nemazas procentas bus faulty konsoliu,nes didzioji mase dar net negavo o jau tiek pranesimu pasipyle

:rofl: Tegul pirma padeda ant lygaus pavirsiaus ir tada kuria kaskokius video, kodel ps3 jis nepadejo i ta pacia vieta kur ps4 stovejo, o dejo ant virsaus? :D Nors jeigu cia ir tikrai butu kaskoks brokas (kuo labai abejoju) tai veikimui netrugdo, nors ir vistiek nemalonu butu toki tureti...

Redagavo sliopis

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Ką jie ten nusišneka, koks dar wobble defektas, toks konsolės dizainas su trim kojelėm, kad negadinti konsolės vaizdo kai ji stovi vertikaliai pastatyta. Ir šiaip čia ne stalas, o konsolė, tad ji nebus naudojama lėkštei su sriuba pasidėti.

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

mulkiai tie uzsienieciai vis randa prie ko prikibt :npoker:

Redagavo paseles

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą
Pagalvokime logiskai. Jeigu tavo konsole veikia gerai, tai kartais paliksi atsiliepima. Jeigu kazkas sugede - tikrai parasysi ka nors blogai apie daikta :)

Sony atsake i sita, kad ~0.4% konsoliu turi tokia beda. Is 1m, tai sudaro ~4000 konsoliu. Zinoma, gedimas yra gedimas, bet tai neisvengiama per launch :)

EDIT: Pasiziurejau internete kur skaites buvau. Paieskojus google apie 0.4% (arba .4%) galima atrasti viska :)

Sony acknowledges reports of broken hardware, says they account for less than .04 percent of shipped units

Source: http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-11-14-ps4-defects-are-isolated-incidents-says-sony

Bet kuriuo atveju - dar neatbaide pirkimas.

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Visi kas gausite konsoles ta pacia diena,arba kiek veliau iki kaledu,pasidalinkite savo ipsudziais,nes db baisu pirkti,gyvenu uk,ir cia konsole dar nepasirode,(13 dienu liko),neiasku kaip bus su launchu cia,bet ka tikrai zinau kad eisiu i parduotuve,prasysiu ijungti,ir tik tada pirksiu kai isitikinsiu kad viskas ok,ir tai darysiu gal po svenciu,nes neramu man del to update po kurio tik blue light ir tas hdmi jungtis,vis del to ne mazi pinigai,o su garantiniu aiskintis yra galvos skausmas

Redagavo GoldenBoy

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Uk garantinis žymiai geresnis negu LT (išbandęs ir žinau)

Manes irgi neatbaidė, vistiek pirksiu, kaip sakoma jau sumokėta, tik belieka nueiti į parduotuve su čekiu ir pasiimti savo ps4 (bundle)

Dalintis šiuo pranešimu

Nuoroda į pranešimą

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.