Rekomenduojami pranešimai

vakar pabaigiau zaist. neblogas, bet nieko ispudingo. 7-8/ 10 butu is manes. labiau toks filler'is belaukiant kitu zaidimu, side quest nei main event taip sakant. kiekvienam savo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matai, kaip suprasi ta hate ir kokia publika. 

as nepasakyciau kad perdeto hato vertas, bet sunerimti verta kad kisama ta amerikietiska politika, pacio druckmano iskreiptas mastymas i toki produkta. matosi kad zmogus nesiorentuoja gyvenime uz savo siauro mastymo rybu. arba jo paziuros auksciau visko racionalaus ir logisko.

vienas dalykas aiskus kad cia tesinio nenusimato, nes kaip ir pabaiga sios istorijos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tesinys tikriausiai bus, o jie patys rizikavo su tokia istorija zinodami, kad daug kam gali nepatikt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perėjau ir aš pagaliau šitą meno kūrinį. Kitaip negaliu pavadint. Ekrane eina titrai, aš sedžiu virtuvėje ant žemės, o už lango jau pradeda aušti. Ir galvoje visiška sumaištis. Jausmas ne kaip žaidimą praėjus, o kaip pažiūrėjus psichologinį draminį filmą. Negavau emocinio apdovanojimo pabaigoje, nors to gal ir reikėjo tikėtis. Iki pat pabaigos laukiau jog baigsis kitaip negu užsibaigė. Bet ne viskas apsiverčia aukštyn kojom. Nesulaukiau ir dialogo finalinio tarp personažų. Kaip , kad MGS serijose. Ar patiks žaidimas ar ne priklausys nuo kiekvieno žaidėjo asmeninės empatijos. Arba jos nebuvimo. Mano atveju tas nesuveikė iki galo. Tokią sunkią užduotį sau užsikrovė sumanydami šį siužetą. Ir mano subjektyvia nuomone jiems nepavyko iki galo tai igyvendint. Gal reikėjo pasitelkt pagalba papildomų scenaristų ar psichologų. Tam ,kad gauti reikiamą emocinį atsaką iš žaidžiančių. Gal reikėjo sukurti patrauklesnį ir charizmatiškesnį  Abby persanažą. Tačiau man užjausti ją buvo sunku. Bet tai vėlgi subjektyvu. Kaip žaidimas žaidžiasi puikiai. Ir nesuprantu tų kas sako jos primytivus ar prastas. Žaidėjams davė sėlinimą, plaukiojimą, nardymą, vertikalų gameplay, smūgius kumščiais, šaltus ginklus, šaunamuosius su snaiperio ir paprastais, lankus, granatas ir jiems dar maža? Ko dar trūksta jiem? Skraidžiojimo kaip supermenui? Man žaidimas patiko, nors scenarijaus tikėjausi kitokio. Jokios užuominos ar vilties apie vakciną nebuvo. Būtu idomu patirti dar kartą tą ilgą kelione per puse šalies. Sutinkant šalutinius personažus su idomiom savo istorijom. Patirti išgyvenimus naujus kartu skirtingose vietovėse. Jis nėra idealus ta prasme , kad patiktų visiems. Bet tokio sumaišymo su purvais jis tikrai nenusipelnė. Kokių nuomonių prisiskaičiau po ivairiom apžvalgom arba jose. Kur surandamos problemos ir jos hiperbolizuojamos iki dangaus. Taip galima kiekvieną žaidimą ap..... Dar kalbant apie gameplay man patiko labai praneti po vandeniu negiliose vietose. Gali bėgti , o gali atsigules dugnu po vandeniu pranerti. Nu genialus sumanymas. Dar patiko daužyti stiklus. Prieini uždarytas duris ir žiūri langas šalia. Ai ne bėda galima išdaužt ir patekus vidun iš ten atidaryt jei reikia. Tas nepabodo iki pat galo. Gal čia atsiskleidė mano užslėptas vandalizmas. ?

Aš linkiu kūrėjams po šio žaidimo gerai pailsėti ir atsigauti. Susirasti naujų talentingų žmonių savo komandai. Ir su naujom jėgom kibti į darbus. Kuriuose toliau mus džiuginti savo liguistu pedantiškumu. 

PS: pirmą kartą rašau tokį ilgą postą. Turbūt žaidimas tikrai neeilinis. ;)

Redagavo Luigi
  • Patinka 1
  • Ačiū 2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau perėjau ir aš per šį savaitgalį, nuostabus žaidimas.  Gyvenau tiesiog žaidime.

Ką nori tegul sako kiti,  žaidimas nuostabus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turkai tuo tarpu nesnaudzia. Steame atsirado vienas zaidimas i kuri net niekas nebutu atkreipes demesi jeigu ne vienas dalykas. Panasumas i kita zaidima. ? Beje, keista ar ne, bet tai pirmas siu Turku zaidimas. Zmones juokauja, kad zaidimu kodai buvo nuhakinti ne tik is CD projekt, bet ir is Naughty Dog. O jeigu kazka ir sudomins tai: https://store.steampowered.com/app/606980/Potentia/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesioginis plagiatas niekuomet nėra gerai, iš karto negatyviai nuteikia. Man dar į Days Gone kažkuom tai neša.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The Last of Us scenaristas ir kurėjas (iš tikrujų tai tik vienas iš jų, nors 2 daliai tai nelabai galioja) Neil Druckmann interview IGN užsiminė kad studijoje buvo intensyviai aptarinėjami ir jau sukurti III The Last of Us dalies istorijos griaučiai, tačiau patikino kad žaidimas dar nėra kūriamas, ( nuo saves pridėsiu kad net neabėjojų kad bus, kaip gi PS5 be savo kartos TLOU?). Manau tai nėra blogai net ir su specifinėm Nilo Drakmano "vizijom". Man II dalis visai patiko ir nieko blogo aš joje nepamačiau. Gal ne šedevras kaip 1, bet 8/10 tikrai duočiau. Techniniu požiūriu tai išvis neprilygstama, net sunku patikėt kad taip atrodo ant vanila PS4 (bet čia jau gaunasi kaip ir firminis Naugty Dog bruožas...crunchas vaikelai, crunchas). Taip pat kažkodėl tai nemanau kad II dalys sulauks 60fps patch, taip ir lygs su savo "cinematic" 30 fps.

Nors inteview Druckmanas kukliai kalba apie tai kad tik "visgi tikisi, kad projektas kada nors sulauks dienos šviesą", aš asmeniškai tuo net neabėjoju. Nežiūrint savo dabartinio apsimestino (manau) kuklumo Drukmanas dabar yra vienas iš žmonių, kurie nusprendžia dabartine SIE Gamedizain politika, o ta politika dabar 99% tik "patikrinti dideli blokbasteriai" ir jokių naujovių. Taigi manau koks ten bebutu siužėtas, bet TLOU III tikrai būti, 50% tikimybė (imho) kad gali padaryti pusiau atvira pasaulį (kaip davar madinga).

Šaltinis: https://www.ign.com/articles/the-last-of-us-part-3-has-a-plot-but-its-not-being-made-yet 

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Super Naujiena! Šiandien TLOU2 išėjo 1.08 patchas, kuris atnešė ilgai laukta PS5 palaikymą. Pagrindinė naujovė 60FPS mode, taip lieka ir 30 fps "cinematic". Taip pat bus labiau išnaudotas SSD, tačiau kol kas nežinoma ar atsirado asaptive triggers ir haptic feedback palaikymas. 

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
    • tikrai ne vienas. gal pats ziauriausiai nedadirbtas, bet dabar beveik visi zaidimai gauna day 1 patcha. o kas del disku tai kuo toliau tuo labiau visi eis link to, kad diske bus tik leidimas atsisiusti zaidima.  pvz: nintendo jau net oficialiai pasake, kad kai kurios fizines laikmenus tures tik licenzijos rakta.
    • Taip, šis Doom, Indiana bei paskutinieji CoD žaidimai tikrai tik licenzijos failai diskuose, bet čia gal tik ir tokie <1% iš visų žaidimų. Būtent, kad tik ir toks vienas.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos