scalman

Hitman: Absolution

Rekomenduojami pranešimai

naujas gameplay..

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=9_pal859keA&feature=channel&list=UL

..are you crazy ..yes u are.. :happy:

..viena uzduotis ..ir daug variantu kaip ja atlikt kaip nuzudyt taikini jau tu sprendi..ir naujas minios faktorius..i lyst i minia , pradingt, nesukelt itarimo..kazkas panasaus i assasins creed ta zmoniu minios dalyka. bus geris jau matosi :megusta: pagaliau tikras next gen Hitman zaidimas.

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia bus taip kaip su max pain :D losim non-stop,aisku man pirma reiks pinigu gaut ant jo :DD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Codename 47 buvo vietomis gan sunkokas, bet bendrai nelabai sunkiai perėjau, tai jau šitas tikrai nebus toks sunkus kaip pirmas. :happy:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man tai kazkaip sunkiai ejosi su Hitman serija,bet sita visgi manau irgi pabandysiu,gal bus lengvesnis uz praejusias dalis...Gal pagaliau nulausiu barkoda :happy:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keistai skamba, kai sakoma, kad tik 20% žaidėjų pereis. Pereiti tai nereikia būti genijumi, bet tyliai pereiti nieko nužudant su silent assassin reitingu, tai tikiu, kad pereis ne visi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma karta perziurejau ScalMano ideta zaidimo pristatyma/gameplay. Tikrai ispudingai atrodo zaidimas. Ypac patiko, kad si karta savo taikini galima bus pasalinti ne vienu budu.

Grafika, garsai, daug judejimo, aplinkos detalumas ir gyvumas tikrai puikus. Man is Hitmano serijos ,,Blood Money" padare ispudi kai buvo misija ir reikejo sekti paskui taikini. O gatvese buvo minia zmoniu, judanciu, sokanciu ir t.t. Tada tikrai buvo nerealus gyvumo pojutis. Matant kaip cia viskas bus, negali nelaukti sito zaidimo.

Aisku zaidimo atmosfera, gyvuma kiek slopina tie dalykai, kad drabuzius apsirengia kaip magas. Ginklas rankoje atsiranda irgi kaip pas maga. Ir scena, kai ant taikinio uzkrenta lentos, aplinkiniai nereaguoja. Noretusi, kad kazkas panasaus butu kaip is ,,Watch dogs", kai ivykus avarijai, zmones pribega, gelbeja ir t.t. Zodziu bendrai imant, laukiamas. :happy:

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kada per Hitmaną buvo galima pašalinti taikinį tik vienu būdu ? Beveik visada kiekviename lygyje yra keli būdai. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dauguma žaidėjų, įsigijusių būsimą IO Interactive kūrėjų produktą, naują Agento 47 žaidimą - Hitman: Absolution – nesugebės jo baigti. Žaidimo kūrimo vadovas, Tore Blystad, pranašauja, kad tik 20 % žaidėjų išvys paskutinį žaidimo lygį. „Tai žinoti siaubinga.“ guodėsi Blystad. „Žmonės, kuriantys Hitman: Absolution, labai labai liūdi.“

Kodėl žaidėjai nepabaigs žaidimo? Tore Blystad aiškina, kad dauguma žaidėjų tiesiog pavargs žaisti. „Dauguma žaidėjų nebesugeba ilgas valandas sėdėti ties vienu produktu, jie pavargsta, jiems atsibosta. Ir tai ne vien šio žaidimo problema. Tai liečia visus kompiuterinius žaidimus.“

Nepaisant to, kūrėjai nežada trumpinti ar kaip nors kitaip įtakoti Hitman: Absolution istorijos struktūros. „Labai sunku kažką išmesti, kai viskas taip tampriai susieta į didesnę istoriją.“ aiškina Blystad.

Hitman: Absolution tikimasi išleisti lapkričio 20 dieną. Tai bus naujausia Hitman žaidimų serijos dalis po 2006-ųjų Hitman: Blood Money.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Penktadienį per Summer Game Fest bus atskleistas IOI kuriamas Bondo žaidimas
    • Šiais laikais developeriai labai stipriai priklausomi nuo leidėjų. yra duodami terminai kurių reikia laikytis ko pasekoj į diskus patenka stipriai neįšbaigtos žaidimų versijos. kas dėl laikmenos kainos: tai leidėjas va vistiek turi susimokėt. (Sony gamina ir jiem priklauso bluray, reiškias leidejas norėdamas išleisti žaidimą diske turi susimokėt tuos "centus" o kai partija didelė tai ir kaina susidaro). Va ir prieinam prie to, kad skaitmeną išleisti pigiau. Kas dėl Microsofto tai jie moka sony už leidimą naudoti bluray. automatiškai jiem labiau apsimoka skaitmena Viskas būt gerai su diskais, bet bėda ta, kad juos galima peržaidus parduoti, o tai labai nepatinka ir sony ir ms, nes taip jie praranda pinigus. ko pasekoj po truputį pereisim prie visiškai skaitmenos. daėjom iki to, kad net pirkdamas collectors edition gauni tik tuščią žaidimo dėžutę
    • Taip taip, jau sunkiai rasi naują žaidimą, kuris Day 1 patch negauna, bet ką aš norėjau pasakyti, kad didžioji dauguma žaidimų veikia puikiai ir be tų Day 1 patch'ų, tiesiai iš disko, ko pasekoje yra verta juos kolekcionuoti  Pavadinčiau developer'ius tinginiais tiesiog, nes nematau priežaščių neįdėti pilną žaidimo build'ą į diską, kai jau yra priduodama spausdinti juos, čia tiesiog yra didelė šių dienų nesamonė žaidimų pasaulyje. O su Nintendo visai kita situacija yra, nes su naujuoju Switch 2 leidėjams yra siūloma labai pigi tik licenzijos tipo kortelė, kur žaidimą reikės atsisiūsti ir daug brangesnė 64GB kortelė, kurios vieneto kaina leidėjui yra apie ~$16, kas yra kosmosas, todėl dauguma leidėjų pasirinks taupyti tiesiog. Pilni žaidimai dėžutėje (64GB) kol kas patvirtinti tik Nintendo eksliuzyviniams žaidimams, šios problemos nėra pas Sony, nes jie patys gamina BD-XL 100GB diskus, kurie kainuoja centus lyginant su Nintendo kortelėmis. Pas Microsoft truputi labiau problematiška, nes jie patys negamina diskų, tai žaidimų build'ų spausdinimas keliauja per kompanijas tuom užsiimančias, kas truputį pakelia diskų kainą, bet toli gražu iki tokių kainų, kaip pas Nintendo. O aplamai, Microsoft strategija pirmoje vietoje yra gamepass, tai ten tiesiog žaidėjų rinkai tie diskai mažai kam įdomus aplamai, ko pasekoje vis mažiau ir mažiau matome fizines versijas žaidimų iš Xbox Game Studios.
    • tikrai ne vienas. gal pats ziauriausiai nedadirbtas, bet dabar beveik visi zaidimai gauna day 1 patcha. o kas del disku tai kuo toliau tuo labiau visi eis link to, kad diske bus tik leidimas atsisiusti zaidima.  pvz: nintendo jau net oficialiai pasake, kad kai kurios fizines laikmenus tures tik licenzijos rakta.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos