Shliuzas

Dark Souls II

Rekomenduojami pranešimai

Atžaidžiau +30 valandų, pasiekiau Shrine of Amana, ir blem galiu pasakyt kad bent jau online žaidžiant tai apsišikęs tom sielom, neturiu kur jų dėt realiai, nebent aklai kelčiaus SL, bet ir taip man kaip ir užtenka jo. Tad žmonės kurie sako kad ~15 respawn cap'as yra nesamonė, turbūt arba žaidžia offline ir daug miršta/mėgsta grindint tam tikrą camp'ą priešų, arba patys nežino ko nori, nes bent online tai galima sakyt nonstop pakviečiamas esi pas kitus ir farmint gali iki begalybės. Kažkaip net per lengvai jaučiasi levelio kėlimas, nes pvz dabar sėdžiu su 190k sielų, nenoriu prarast jų bet ir nežinau ar verta investuot į SL, tai va turbūt viena iš labai retų savybių kuri DaS1 buvo geriau padaryta nei DaS2, ten kiek pamenu SL daugiau sielų kainavo dėl to vėlesni lygiai atrodė tokie svarbesni ir daugiau vertės turėjo. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia statu daugiau nei pirmam ds tai ir lvl yra kur keltis. naturalu kad jis lengviau kyla. o del tu respawnu ribotu tai dzin gi. realiai ir pirmam darke uztekdavo tik saugiai gryzt prie lauzo po kovos su bosu, gautom sielom uz ji ir galedavai pakankamai komfortiskai keltis lygi. galima viska prabekt is principo nugalabyt bosus visus ir busi kokio 70 + lvl. o ds 1 toks levelis new game yra tikrai nemazai. man antroj daly didziausias minusas (labai didelis minusas) kolkas yra bosai. cia ju daug ir daug ju kazkokie vieni kitu kopijos.. arba nelabai vykusios pirmos dalies geimo bosu kopijos. ir cia ne apie isvaizda eina kalba, o apie moveset'a.     

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl to riboto respawn, taigi galima panaudot tam tikrą itemą ir priešai vėl atgyja toje zonoje, tiesa stipresni nei prieš tai, lyg būtų iš new game+. Čia kaip tik geriau padarė.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atžaidžiau +30 valandų, pasiekiau Shrine of Amana, ir blem galiu pasakyt kad bent jau online žaidžiant tai apsišikęs tom sielom, neturiu kur jų dėt realiai, nebent aklai kelčiaus SL, bet ir taip man kaip ir užtenka jo. Tad žmonės kurie sako kad ~15 respawn cap'as yra nesamonė, turbūt arba žaidžia offline ir daug miršta/mėgsta grindint tam tikrą camp'ą priešų, arba patys nežino ko nori, nes bent online tai galima sakyt nonstop pakviečiamas esi pas kitus ir farmint gali iki begalybės. Kažkaip net per lengvai jaučiasi levelio kėlimas, nes pvz dabar sėdžiu su 190k sielų, nenoriu prarast jų bet ir nežinau ar verta investuot į SL, tai va turbūt viena iš labai retų savybių kuri DaS1 buvo geriau padaryta nei DaS2, ten kiek pamenu SL daugiau sielų kainavo dėl to vėlesni lygiai atrodė tokie svarbesni ir daugiau vertės turėjo. :D

Kaip ir sakaiu, pralosiai 30h ir turi begale sielu kuriu nzn kur panaudoti. PERLENGVAS. Ir taip as zaidziu offline, nes kam tas online, jiegu jis ir taip per lengvas :> Lengva geima padaryti dar lengvesniu :D Aisku kai dabar pralosiau dar daugaiu, tai matau kad 15 respownu countas nelabai trugdo, nes nera pointo grindinti, nes jis PERLENGVAS. :). Krc DS2 padare toki, kad galetu ir Skyrim hebra losti :) sekmes....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@cheburator.

 

Tai kas cia visisksa molis zaidzia. Uztenka paziureti kaip nemoka staminos valdyti. turi 10% staminos ir bega trankyti :>

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

@cheburator.

 

Tai kas cia visisksa molis zaidzia. Uztenka paziureti kaip nemoka staminos valdyti. turi 10% staminos ir bega trankyti :>

Jis taip tyčia žaidžia, nes įdomiau žiūrėt

Redagavo FeatFest

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Jis taip tyčia žaidžia, nes įdomiau žiūrėt

man tai autizmas kažkoks tie jo video, dar montažą kokį tipo "funniest moments" gal ir nieko pažėt, bet neįsivaizduoju iš kur tiek subscriberių jis gali turėt, kas gali žiūrėt nonstop tuos debiliškus video, nesuvoksiu turbūt gyvenime. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai autizmas kažkoks tie jo video, dar montažą kokį tipo "funniest moments" gal ir nieko pažėt, bet neįsivaizduoju iš kur tiek subscriberių jis gali turėt, kas gali žiūrėt nonstop tuos debiliškus video, nesuvoksiu turbūt gyvenime. :D

šiaip pažiūrėk daugiau video nedebiliski tikrai tu tokio niekad nepadarytum,visi video pas jy su humoru nieko kvailo aš čia nematau susirinko limonus subskraiberiu ir dabar bent jau charity daro ne kaip kiti...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atžaidžiau +30 valandų, pasiekiau Shrine of Amana, ir blem galiu pasakyt kad bent jau online žaidžiant tai apsišikęs tom sielom, neturiu kur jų dėt realiai, nebent aklai kelčiaus SL, bet ir taip man kaip ir užtenka jo. Tad žmonės kurie sako kad ~15 respawn cap'as yra nesamonė, turbūt arba žaidžia offline ir daug miršta/mėgsta grindint tam tikrą camp'ą priešų, arba patys nežino ko nori, nes bent online tai galima sakyt nonstop pakviečiamas esi pas kitus ir farmint gali iki begalybės. Kažkaip net per lengvai jaučiasi levelio kėlimas, nes pvz dabar sėdžiu su 190k sielų, nenoriu prarast jų bet ir nežinau ar verta investuot į SL, tai va turbūt viena iš labai retų savybių kuri DaS1 buvo geriau padaryta nei DaS2, ten kiek pamenu SL daugiau sielų kainavo dėl to vėlesni lygiai atrodė tokie svarbesni ir daugiau vertės turėjo. :D

 

Man atrodo, kad diskusiją apie tai, kad DS2 per lengvas įtakoja ir tai, kad tai jau trečias žaidimas šioje serijoje. Jei tai būtų pirmas žaidimas, visi sakytų eina ######, kaip sunku. Kadangi dauguma jau žaidžia su Demons souls ir DS1 patirtimi - tai ir žino, ko tikėtis ir kaip žaisti.

Aišku, reikia sutikti su tuo, kad žaidimo dizaino elementai padaro žaidimą lengvesniu, kaip kad pvz., žiedas, kuris padeda išsaugoti sielas gali būti sutaisytas pas kalvį ir pan. Tai patį mirties faktą padaro ne tokį skaudų. Tačiau iš kitos pusės, kūrėjai organiškai į žaidimą įdėjo sudėtingumo lygius: pvz., champions covenant, bonfire ascetics arba item'ai, kuriuos gauni perėjęs geimą nė karto nemiręs arba nė karto nepasinaudojęs bonfire. Taip kad sudėtingumo lygių yra daugybė ir kiekvienas gali pasirinkti sau, kas yra gerai.

Aš asmeniškai sutinku, kad šiek tiek lengvesnis ir bosai lengviau įveikiami, bet tikriausiai irgi dėl to, kad pražaidęs DS nemažai.

O šitam atmosfera man išlikusi ir tai kaip ir svarbiausia.

Praise the sun!

Redagavo kuoduotasis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniškai aš vakar pirmą kartą bandžiau šios serijos žaidimą,ir ką manot? Po valandos išjungiau nes per sunku sunervino belekaip :D negali normalaus šuolio padaryt Krc...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oli nu as paziurejas esu jo video kur ten normalus nesamones daro ir tiek jau jei ziuriu tai rimtai apie zaidima o ten nesamones tai ir pats galiu padaryt:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va, to ir bijojau, kad neužteks tau kantrybės :( Šiaip ten šokinėt beveik nereikia, ir geriausia iškart nustatymuose pakeist į nuliuką, nes su L3 tikrai nepatogu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va, to ir bijojau, kad neužteks tau kantrybės :( Šiaip ten šokinėt beveik nereikia, ir geriausia iškart nustatymuose pakeist į nuliuką, nes su L3 tikrai nepatogu.

Nu ten ta vieta pačioi pradzioi kur eini kaip tutorialus :D reikėjo persokt kad itema gautum persokau šiaip ne taip :D ką galiu pasakyt tikrai užkabino bet nervus labai gadina :DDD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Oligarchas, jo ir man gadina :D Bet iš kiekvienos mirties mokaisi. Man tai vakar jau baisu pasidarė toliau eiti tai pabaigoj vien tik white soapstone ženklą dėdavau, kad mane išsikviestų pagalbai. Kelis kartus bossą taip nukoviau, išmokau taktikas ir tada pačiam lengvai gavosi jį primušt :D Labai smagu, kai nereikia laukt kol tavo ženklą kas pamatys, visgi gerai iškart po išleidimo žaist - daug žmonių žaidžia, nes atsimenu Demon's Souls ir Dark Souls kai žaidžiau tai tekdavo ilgiau laukti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visis priedus kaina siekai vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavymo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopemas. Geras pavizdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas didyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiūgu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkelimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą keliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
    • Ateityje dar pamatysi, kad kartu su kitais žaidėjais tiesi kelius, zip lines ir t.t. Vienam nutiesti visus kelius būtų labai sudėtinga dėl didelio resursų kiekio. Bet kai prisijungęs pamatai, kad kol buvai offline tavo pradėtas kelias gerokai prailgėjo, kaip tik apima noras kuo daugiau resursų įnešti ir prisidėti prie bendro gėrio 😀 Čia gal taip pat galima įžvelgti potekstę, kad ne tik mirusiųjų ir gyvųjų pasauliai susiliejo, bet taip pat ir dalinai susijungia atskirų žaidėjų pasauliai, kai tu kito žaidėjo niekada nesutiksi savo pasaulyje, tačiau matai jo palliktus daiktus, įspėjamuosius ženklus, nutiestus kelius ir t.t.
    • @poka Manau išeis tuo pat metu su PC versija. Kas mane dar nustebino, tas naujas features kur gali naudotis kitų žaidėjų paliktais praėjimais ar net mocu, galėtų daugiau tokių žaidimų būti, kur nors jis SP ir story-driven, bet tas online motyvas kad kitų žaidėjų palikti daiktai ir pan pasiekiami tau tai tikrai super. 
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos